سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۴/۰۲

یاران، همرزمان و هم میهنان گرامی برای آن که بتوانیم پاسخگوی مهر بی حد شما و نیز پاسخ گوی پیام های پیاپی و بی نهایت شما گردیم، مصمم شدیم نشانی الکترونیکی زیر را نیز (که مخصوص گروه سرپرستی سازمان بوده است) انتشار دهیم تا شما عزیزان بتوانید با این نشانی نیز برایمان ایمیل ارسال نمائید.
ایمیل آدرس های ما در "یاهو - گوگل - و جی میل"آنچنان انباشته گردیده که سرویس دهنده ها بدون ارسال پیامهایتان برای ما، آن را برای خود شما عودت میدهند، بنابراین از این نشانی زیر نیز می توانید استفاده نمائید:
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سه شنبه: 2/4/1388 (ساعت 10 شب)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
توجه: همانگونه که در ساعت هشت شب به اطلاع رساندیم، امروز از اندکی پس از ساعت دو نیمروز؛ بدلیل قطع برق در محله ای که دفترمخفی ما در آنجا واقع گردیده دسترسی به کامپیوتر نداشتیم و از ساعت هشت شب که برق این منطقه وصل گردیده ما مشغول آن هستیم که "پست" هائی را که باید ساعتها پیش انتشار می دادیم، اینک پیاپی و باعجله انتشار دهیم زیرا بیم آن داریم دوباره برق قطع گردیده و ما دسترسی به کامپیوتر و اینترنت نداشته باشیم. بنابراین تشتت و درهم ریختگی مطالبی که منتشر میشود و نیز اشتباهات تایپی و یا مطالب نوشته شده اما پاره پاره را برما خرده نگیری.
نکته دیگر این که: همانگونه که دو روز قبل نیر نوشتیم، سیل پیام ها و ایمیل های رسیده از سوی شما یاران و هم میهنان گرامی آنچنان زیاد است که نه ما را یارای خواندن و پاسخ نوشتن بر تمامی آنها هست، نه میل باکس های ایمیل هایمان در "یاهو و گوگل و جی میل" گنجایش کافی برای نگهداری این سیل پیامها را دارد تا آنجا که این سرویس دهنده ها، ایمیل های جدید را خودشان پاک کرده و برای ما ارسال نمی نمایند.
ما در اطلاعیه ای که دو روز قبل در همین مورد انتشار دادیم درخواست نموده بودیم در صورت لزوم پیام هایتان را به دو نشانی الکترونیکی که از یار عزیزمان آقای رضا بحری برایتان نوشتیم ارسال کنید و ایشان قول داده اند که آنها را نگهداری کرده و به تدریج برایمان "فوروارد" نمایند. اینک یکی دیگر از یارانمان نیز برای کمک به ما اعلام داشته که همین مهم را برای ما انجام دهد بنابراین شما علاوه بر آقای بحری، می توانید فقط ایمیل های بسیار ضروری خویش را به نشانی الکترونیکی زیر نیز ارسال دارید:
*
از همیاری و مهر شما سپاسگزاریم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
همایش مردم تهران در میدان بهارستان
پس از اعلام نظر شورای نگهبان فسیل ها در ساعت 3:45 پس از نیمروز و پخش آن از رادیو و تلویزیونهای رژیم غیرقانونی و اشغالگر مبنی بر درست بودن نتیجه انتصابات و قطعیت یافتن ریاست جمهوری مجدد "عنتری نژاد"، خشم مردم در سراسر ایران به نهایت اوج خود رسید و نیم ساعت پس از آن گروه گروه مردم تهران بسوی میدان بهارستان به حرکت در آمدند.
نیروهای سرکوبگر لشکر ده نیروی مخحصوص سپاه پاسداران که از دو روز پیش رسمن و عملن بدستور "عنتری نژاد" و مقام مستراح نشان و دون پایه "سیدعلی گدا"مامور و عهده دار سرکوب خیزش های مردمی در تهران بزرگ گشته اند، بلافاصله راههای ورود به میدان بهارستان از نقاط مختلف قطع و اشغال نموده اند اما مردم بهرطریق ممکن خود را به میدان بهارستان رساندند.
**
بنابه گزارشات رسیده از سوی بسیاری از یاران ما که درمیان این موج گسترده مردمی همراه بوده اند، مردم تهران از بعد از ظهر امروز در میدان بهارستان حرکتهای اعتراضی خود را آغاز کردند.از بعد از ظهر امروز مردم تهران به سوی میدان بهارستان حرکت کردند و در حال حاضر جمعیت گسترده ای در انجا حضور دارد. همچنین در خیابانهایی که به میدان بهارستان منتهی می شود مانند خیابانهای 15 خرداد،توپخانه،سرچشمه،امین حضور مملو از جمعیت است که در حال حرکت بسوی میدان بهارستان هستند. مردم و جوانان در میدان بهارستان و خیانهای منتهی به آن شعارهای مختلفی سر می دهند از جمله شعارهایی که در آنجا سر داده می شود به قرار زیر می باشد: مرگ بر دیکتاتور/ مرگ بر این دولت مردم فریب.
به دلیل اعتصاب گسترده رانندگان شرکت واحد و نبودن اتوبوس برای انتقال مردم به اینسوی و آن سوی؛ مردم که با استفاده از معدود خطوط "مترو" که هنوز به اجبار و یا میل شخصی مکانیسین های هدایت کننده این وسیبه همگانی هنوز در تحرک هستند؛ خودشان را به آنجا رسانده اند با یورش وحشیانه نیروی انتظامی مواجه می شوند و آنها را آماج باتومهای خود قرار می دهند. نیروهای لباس شخصی درب مترو را بسته اند نیروهای گارد ویژه ، لباس شخصی ها ، سپاه پاسداران و بسیج بصورت گسترده ای در خیابانها آرایش گرفته اند. ودر خیابانها ماشینهای گارد ویژه، ماشینهای آب پاش ، موتور سواران و تعداد زیادی از خودروهائی که برای دستگیری مردم بکار برده می شود ایستاده اند. آنها از بدو حرکت اعتراضی مردم اقدام به پرتاب گاز اشک آور کردند که فضای آنجا مملو از دود گاز اشک آور است و با باتوم به سوی جمعیت یورش می برند و آنها را مورد ضرب و جرح قرار می دهند. و همچنین صدای گلوله به گوش می رسد. در اثر این یورشها تعداد از جوانان زخمی شده اند و تعدادی دیگر دستگیر شده اند. حداقل در یک نقطه 6 نفر پس از اینکه اماج ضربات باتوم قرار گرفتند دستگیر و به نقطۀ نامعلومی منتقل شدند.در خیابانهای امین حضور و سرچشمه جوانان بعد از هر هجوم نیروهای یگان ویژه و انتظامی و لباس شخصی با سنگ به مقابله با آنها می پردازندو هم زمان شعارهایی مانند؛نترسید نترسید ما همه با هم هستیم سر می دهند و همدیگر را تشویق به ایستادگی و مقابله با نیروهای سرکوبگر می کنند.از طرفی دیگر منازل مسکونی و فروشگاهها با باز گذاشتن درب منازل و فروشگاههای خود به کسانی که مورد هجوم قرار می گیرند راه می دهند.تا لحظۀ ارسال این گزارش درگیریها ادامه دارد و جوانان با سنگ به مقابله با نیروهای سرکوبگر می پردازند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حرکتی مذبوحانه از سوی ملایان
در پی نارضایت علنی مردم از اعلامیه شورای نگهبان دایناسورها و فسیل های جامعه قانون زده ایران، تنی چند از ملایان معمم و یا کلاهی برای نشان دادن این نکته که با مردم همبستگی دارند (باین نیت که پس از پیروزی ملت برگرگها؛ شاید جان خود و خانواده خویش را مصون نگهداشته و بدنبال سوراخ موش نگردند) اطلاعیه ای بشرح زیر برای هم ریشان ریاکار خویش صادرکرده اند:
گزارش زیر را به نقل از "سایت و نشریه قلم" نقل می کنیم:
نامه محتشمی پور و موسوی لاری به جنتی بازشماری آرا پس از تطبیق اسامی رای دهندگان با اطلاعات ثبت احوال:
*
سیدعلی اکبر محتشمی پور و سید عبدالواحد موسوی لاری در نامه ای به آیت الله جنتی، پیشنهاد دادند با استخراج فهرست اسامی رای دهندگان و تطبیق آن با اطلاعات سازمان ثبت احوال کشور بخشی از حقایق انتخابات روشن شود. متن نامه محتشمی پور و لاری به این شرح است:
*
2/4/1388
حضرت آیت الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان قانون اساسی سلام علیکم نظر به بروز ابهام های متعدد در روند برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و شکایات فراوان ماهوی و شکلی سه نفر از چهار نامزد این دوره انتخابات در مراحل قبل، حین و بعد از اخذ رای، اینجانبان وزرای اسبق کشور، که خود مسئولیت برگزاری چند دوره انتخابات را بر عهده داشته ایم؛ پیشنهاد ذیل را - بعنوان روشی منطقی، قانونی و اقناعی برای معترضین - بمنظور راهگشایی و برون رفت از وضعیت موجود ارائه می نماییم:
با توجه به اینکه ته برگ تعرفه های مصرف شده در شعب اخذ رای موجود می باشد؛ ترتیبی اتخاذ نمایید تا تمامی این تعرفه ها در اختیار کمیته ای مورد اعتماد دست اندرکاران انتخابات و نامزدها قرار گیرد سپس به نحو مقتضی فهرست اسامی رای دهندگان استخراج و با استفاده از پایگاه اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور - که دسترسی سریع به آن میسر است - تطبیق گردد؛ بدیهی است در این صورت تعداد دقیق رای دهندگانی که واجد شرایط قانونی بوده اند؛ مشخص خواهد شد و تنها پس از انجام این مرحله است که بررسی و بازشماری آرای موجود در صندوق های مورد تردید و مقایسه نتایج حاصله با مفاد فرم های 22 و 28 دارای معنا و روشن کننده حقیقت خواهد بود.
سیدعلی اکبر محتشمی پور ، سید عبدالواحد موسوی لاری
پاسخ ما به این دو جنایتکاری که دسهایشان همراه با سایر همکاران خویش در راس هرم قدرت، تا مرفق آلوده به خون ملت شریف است، اینست که دیگر مردم با این حیله ها و اراجیف گول نخواهند خورد. منظور این ملت دیگر نه بازشماری و نه بازبینی آرای خارج شده از صندوق های رای ، بلکه بطورکلی سرنگونی نظام عهد تحجر "ولایت سفیه" و کوتاه کردن تمامی شمایان پلید و منفور می باشد. "خر" خودتان هستید..! ملت را نادان و ابله فرض نیکنید.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اعتصابات گسترده در کردستان
درپی آگاه شدن ملت شریف ایران در سایر شهرها و استانها مبنی بر شروع اعتصاب در تهران، در بیشتر استانها و شهرهای کشورهم میهنان ما با پیوستن به این خیزش جدید، به تهرانی ها پیوستند که ما در "پست"های قبلی برخی از آنها را نام بردیم.
اینک به گزارش یاران ما از کردستان، مردم غیور و همیشه در صحنه کرد بخصوص در سنندج - سقز - پاوه و مهاباد - و نیز در استان کرمانشاهان و شهرهائی چون کرمانشاه - هرسین - سرپل ذهاب و... باین اعتصابات پیوسته اند.
یاران ما گزارش داده اند که در "سقز" یعنی دومین شهر بزرگ کردستان عزیز؛ بیش از "نود در صد" بازارها و مغازه ها و ادارات و غیره به حالت تمام تعطیل درآمده و همین کار باعث گردید که صف های طولانی در مقابل محدود و معدود نانوائی هائی که به حکم وظیفه انسانی هنوز مشغول پخت نان هستند تشکیل گردد که طول این صف ها در برابر بعضی از نانوائی ها به صدها متر میرسد و گاهی مردم ناگزیرند برای تهیه یک یا دو نان سنگک بیش از یک ساعت در این صف ها بایسنتد.
در گفتگوئی که برخی یاران ما با این مردتم فداکار داشتند، جملگی اهالی غیور اعلام داشته اند که اگر ناگزیر باشند، خودشان در خانه هایشان با پختن "نان ساج" (پهن کردن خمیر بروی سینی های مخصوص و نهادن آن بروی کنده و هیزم و اجاقهای دست ساز) شکم خود و فرزندان و خانواده خویش را سیر نگه میدارند اما اعتراضی به بسته بودن بازارها و بخصوص نانوائی ها ندارند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
همانگونه که در "پست" های قبلی نوشتیم، امروز پس از اعلام نظر نهائی شورای نگهبان گرگها (شورای دایناسورها) مردم به خیابانها ریخته و بسوی میدان بهارستان رفته و اجتماع و تظاهراتی قابل ستایش انجام دادند که به زخمی شدن دهها نفر و نیز دستگیری صدها تن منجر گردید.
فیلم زیر یکی از صحنه های این تظاهرات و خیزش ملت را نشان میدهد:


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سه شنبه:2/4/1388 (ساعت 9:30 شب)


امیرآباد غرق در گل

منطقه امیرآباد نزدیک کوی دانشگاه و بطور کلی اکثر مناطق این ناحیه و نیز مناطقی دیگر از تهران از جمله خیابان نیلوفر در منطقه عباس آباد که محله و خانه پدر و مادر "ندا"، گل پرپر شده و سمبل خیزش نوین ملت در آنجا واقع است ، امروز غرق در گل گردید. با گزارش یارانمان از محله های یادشده و برخی دیگر از نقاط تهران مردم با نهادن دست ها و سبدها و یا شاخه های گل همراه با یادداشت هائی، یادمان این عزیز جانباخته را گرامی داشتند. همانگونه که روز گذشته و در "پست" های قبلی نوشته بودیم بدلیل ممانعت نیروهای سرکوبگر رژیم برای برگزاری یادمانی در هریک از مساجد درنظر گرفته شده، گروهی از مردم که در ابتدا شاید عده آنان از چند هزار نفر تجاوز نمی کرد در میدان هفت تیر گرد آمدند تا ضمن بزرگداشت یادمان "ندا" خشم خویش را به نمایش بگزارند که بتدریج این اجتماع چند هزار نفری ، با دخالت نیروهای بسیجی و سرکوبگر و حمله به اجتماع کنندگان، به دهها و بتدریج به صدها هزار نفر رسید که از ساعت چهار پس از نیمروز گذشته(دوشنبه) تا ساعاتی از شب ادامه داشت و طی آن صدها تن زخمی و مضروب و گروه بیشماری دستگیر و به مناطق نامعلوم انتقال یافتند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

رأی شورای دایناسورها...!

با اعلام رای و نظر نهائی شورای نگهبان فسیل ها و دایناسورها مبنی بر این که بررسی هایشان باین نتیجه رسیده است که اگر چه شاید تخلفاتی جزئی در شمارش آرای انتصابات در برخی نقاط بعمل آمده باشد؛ اما در مجموع بیش از 90% آرا و نتیجه بدست آمده بدون خدشه و صحیح می باشد و بنابراین لزومی به باطل کردن آرا و اعلام انتصابات جدید نمی باشد.

اعلام این خبر که در ساعت 3:45 پس از نیمروز از رادیو و تلویزیون های رژیم پخش و سپس در سرویس های اخبار مکرر و مکرر اعلام گردید نشانه ای بارز از پلیدی مشتی ملای پیر و بوگندوی لجن است که در مجمعی که تنها وظیفه اش نگهبانی از رهبر قاتل و نیز حفظ نظریات اوست؛ گردهم آمده و دو دستی به ... سیدعلی گدا دستمال ابریشمین می کشند. ما حتا پیش از اعلام این نتیجه گفته بودیم که اینها برای حفظ بقای خویش و ادامه زندگی ننگین خود هیچگاه نمی توانند با مردم یکدل و یک رای گشته و نتجه و نظری ابراز دارند که منجر به ابطال مثلن انتخاب و رای گیری مجدد گردد، مضافا آن که در راس این شورای "دایناسورها" قاتل بی چشم و رو و دزد گردنه بندتی چون "هاشمی رفسنجانی" به انجام ... مالی مشغول است که اخیرا با دستگیری پنج نفر از اعضای خانواده اش و سپس آزاد ساختن آنها؛ عملن به او نشان دادندو گوشزد نمودند که چنانچه در نشست این شورا چیزی جز صحیح بودن انتصابات اعلام گردد، چه سرنوشتی در انتظار او و خاندئان و فرزندان دزد و بی شرافت و بی ناموس او می باشد. اما از سوئی همین اعلام نظریه تکلیف آن گروه از ملت بپاخاسته را که هنوز چشم امید و نیم نگاهی بسوی این فسیل های بی آبرو داشتند را نیز روشن نمود و به آنان هم فهمانید که:

من اگر بنشینم/ تو اگر بنشینی/ چه کسی بر خیزد

من اگر برخیزم/ تو اگر برخیزی همه بر می خیزند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سه شنبه: 2/4/1388 (ساعت8 شب)

قطع برق به بهانه اعتصاب

از ساعت 2:40 پس از نیمروز تا دقایقی پیش مناطقی از تهران چون منطقه امیرآباد، محله های اطراف بلوار کشاورز، اکثر محله های غرب تهران و همچنین مناطقی از شرق تهران برق ها قطع گردیده بود. ابتدا ما تصورمان بر این بود که این نتیجه اعتصاب در شرکت توانیر (دستگاه وابسته به دولت) است. ما کاری نمی توانستیم بکنیم جز این که همچون روز گذشته که ارتباطات اینترنتی را قطع کرده بودند، چندین "پست " پیاپی تهییه کرده و اخبار و گزارشات رسیده را بصورت پیش نویس دستی آماده بگذاریم تا در صورت داشتن برق و دسترسی به کامپیوتر بتوانیم آنها را انتشار دهیم. در تماسی که حدود ساعت چهار پس از نیمروز یکی از مهندسین و تکنیسین های "توانیر" با شماره مخصوص ما داشت اعلام نمود که علی رغم این که کارکنان و تکنیسین های "توانیر" در میدان ژاله بدان دست زده اند، تصمیم براین بود که بصورت متناوب و هربار کوتاه مدت برق مناطق فقط شرقی تهران مانند منطقه خیابان پیروزی(نیروی هوائی) و نارمک و خیابان دماوند و تهرانپارس قطع و مثلن پس از یک ساعتی وصل گردد اما این مطلب که یکی از یاران شما تلفنی از من در مورد مناطق شما راجع به برق قطع سوآل نموده باید بگویم که این کار ربطی به ما ندارد و خود رژیم از این نیمه اعتصاب ما، سواستفاده کرده و با دستور دادن به نیروگاهای مناطق غربی و مرکزی از آنها خواسته برای مختل کردن امور و کارهای مخالفین خویش که اکثرا در مناطقی مانند منطقه شما فعال می باشند تا آنجائی که ممکن است برق را قطع نمایند تا باین وسیله کار اطلاع رسانی از طریق اینترنت و کامپیوتر را مختل نماید.

قطع برق از سوئی و نیز اعتصاب گروهی عظیم از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی و تاکسی رانان و مترو تهران، امروز به شهر و خیابانهای مملو از جمعیت همیشه پرترافیک نمایه ای دگرگون داده زیرا بدلیل کارنکردن چراغهای راهنمائی، خیابانها و میادین مختلف توسط افراد پلیس راهنمائی و رانندگی باید اداره میشد که نتیجه اش ساعتها معطل ماندن مردم درون اتومبیل هایشان برای رسیدن از نقطه ای به نقطه ای دیگر گردید.

علاوه بر اینها، به گزارش یکی از یاران نفوذی ما در یکی از حساس ترین مراکز دولتی، در نشستی بین "عنتری نژاد" و مسئولین اداره مخابرات و وزارت اطلاعات مهندسین و متخصصین خود فروخته دستگاه حاکم با ارائه طرح و سیستمی که کار آزمایشی آن را از ساعت پنچ پس از نیمروز آغاز کرده اند، نوعی رادار وارد سیستم اینترنت نموده اند که بیش از 90% پراکسی ها و فیلتر شکن ها را خنثی نموده و باعث اختلالات شدید در سیستم "adls " گردیده و سیستم اینترنتی (لاک پشتی) ایران را با مشکل بیشتری روبرو می سازد و فعلن فقط سیستم های "dial up " زیر پوشش این رادار قرار ندارند.

ما اینک که ساعت هشت و نیم شب است (نیم ساعت قبل برق منطقه ما دوباره وصل گردیده) آغاز به وارد کردن "پست های" دست نوشته خویش به سیستم نموده ایم که امیدواریم ده ها گزارش و یادداشت و غیره را تا زمانی که برق دوباره قطع نشده، بسرعت وارد سیستم کرده و انتشار دهیم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تهران در اشغال کامل سپاه

از عصر دیروز (دوشنبه) که حفاظت و امنیت تهران بزرگ صد در صد به سپاه واگذار گردید و لشکر 10 نیروی مخصوص پاسداران کنترل تهران را بدست گرفته، نیروهای انتظامی بعنوان اعتراض و اشاره بدین مطلب که این کار نوعی اهانت و تهمت کم کاری به نیروی انتظامی تهران بزرگ محسوب می گردد، عملن خود را از هرگونه همکاری با لشکر ده نیروی مخصوص کنار کشیده اند. برخی گزارش های هنوز تایید نشده نیز حاکی از آن است که چند تن از فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ و روسای کلانتری ها؛ پس از این اعتراضات دستگیر و در مراکز سپاه پاسداران تحت کنترل و بازجوئی قرار دارند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فیلمی از تظاهرات مردم کرمان

حدود ساعت دو پس از نیمروز امروز و پیش از قطع برق منطقه ای که محل کار ما در آن واقع گردیده، فیلمی از تظاهرات و اعتراضات مردم فرهیخته و به جان آمده مردم کرمان برایمان ارسال شده بود که پیش از آن که بتوانیم آن را انتشار دهیم، با قطع شدن برق عملن قادر به این مهم نبودیم. این فیلم را در زیر مشاهده می نمائید:

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سه شنبه: 2/4/1388 (ساعت: 2:15 پس از نیمروز)
بیشرمی، نشانه شکست است:
یاران و هم میهنان سلحشور به گزارشی که ساعتی پیش در روزنامه اعتماد ملی که یکی از نشریات نزدیک به رژیم بیشرم و آخوندی است خوب توجه کنید و سپس خود قضاوت نمائید:
در روزهاي گذشته برخي روزنامه ها و سايت هاي تندرو تلاش زيادي کرده اند تا بر خلاف اظهارات مسوولان قضايي و پليس، با چاپ عکس ها و تصاويري اين گونه القا کنند که معترضان با اسلحه در مقابل نيروهاي انتظامي قرار گرفته اند. روزنامه … روز گذشته با چاپ عکسي از فردي که ظاهراً يک سلاح در دست دارد و انتخاب تيتر «اين تروريست هاي حامي صداقت» اين رويه را ادامه داده و در ابتداي گزارش خود، سعي در مرتبط جلوه دادن آن با طرفداران ميرحسين موسوي داشت. در ابتداي گزارش مذکور آمده است؛ حاميان افراطي ميرحسين موسوي که در کنار آنها عناصر گروهک هاي تروريستي و اراذل و اوباش مشاهده مي شدند که به اموال عمومي خسارت وارد مي کردند به تخريب و غارت مغازه ها، آتش زدن خودروهاي مردم و بانک ها و حمله به عابران مبادرت کردند. در نتيجه اغتشاشات شنبه شب تهران تعدادي از عناصر تروريست با استفاده از سلاح گرم، ده نفر را کشته و یکصد نفر را مجروح و مصدوم کردند.

اين در حالي است که اين روزها حتي صداي اعتراض علي لاريجاني، محمدرضا باهنر، مريم بهروزي و بسياري ديگر از اصولگرايان نيز از عملکرد رسانه هاي عمومي در پيوند دادن اعتراضات آرام با برخي اقدامات غير قابل تاييد بلند شده است.

نکته جالب توجه عکس اين روزنامه است. اين عکس متعلق به فردي است که بر اساس تحقيقات خبرنگاران اعتماد، در خيابان فاطمي زندگي مي کند. او در روزهاي عادي نيز در خيابان راه رفته و به گفتن حرف هاي نامربوط مي پردازد. اسلحه در دست او نيز يک مسلسل اسباب بازي است که حتي منبع عکس که يک خبرگزاري غربي است با عناوين toy gun از آن نام برده است.

در همين ارتباط دادستاني عمومي و انقلاب تهران در خصوص هويت فرد مسلح دستگيرشده در ناآرامي هاي شنبه تهران اطلاعيه صادر کرد.

دادستاني عمومي و انقلاب تهران در اطلاعيه يي با اشاره به چاپ تصوير فردي مسلح به اسلحه جنگي در بين آشوبگران روز گذشته ناآرامي هاي تهران در برخي خبرگزاري ها و اعلام اينکه اين فرد مسلح دستگير شده است، اعلام کرد؛ فرد مسلح دستگيرشده در ناآرامي هاي روز شنبه مربوط به تصوير مذکور نيست و در خصوص شناسايي هويت فردي که تصوير وي در خبرگزاري ها منعکس شده نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي در حال تحقيق و پيگيري هستند.

دادستاني تهران از همه مردم عزيز درخواست کرد؛ با عنايت به اينکه در ناآرامي هاي شب گذشته تعدادي از شهروندان گرامي توسط افراد آشوبگر و ناشناس با اسلحه به قتل رسيده اند چنانچه از ماهيت عکس اطلاعي دارند مراتب را به ستاد مرکزي دادسراي تهران يا ساير مراجع امنيتي و اطلاعاتي گزارش نمايند.

روزنامه… نيز نسخه اصلي عکس مذکور را در سومین صفحه خود به چاپ رسانده که در آن يک زن با ماسک طبي، پشت سر فرد مذکور قرار دارد اما در عکس روزنامه وطن امروز اين زن ، حذف شده است .اين روزنامه در توضيح عکس آورده است؛ رسانه هاي خارجي عکس فوق را از آشوب عصر شنبه تهران مخابره کرده اند. اين فرد که حامل يک سلاح خودکار است در ميان آشوبگران مشاهده مي شود.
روزنامه اعتماد ملی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
و این هم خبری دیگر

سفارت سوئد طی اطلاعیه ای که در تهران دست بدست می گردد، اعلام کرده است که درب این سفارت برای آن گروه از افراد مجاهد خیابانی که موفق شوند خود را از چنگال اوباشان حاکم بر خیابانهای تهران برهانند باز است تا آنان را تحت حمایت و پناهندگی دولت سوئد قرار دهد.
شکی نیست که این یک عمل انسانی و انسان دوستانه از سوی سفارت کشوریست که در آن سرزمین دموکراسی به معنای واقعی حکمفرماست اما از سوئی نیز، همین کشور سوئد طی ده سال گذشته، بیش از چهل نفر از پناهجویان ایرانی را که با هزاران رنج و مرارت خود را به آن کشور رسانده بودند با بدترین و بی نزاکت ترین شرایط ممکن به کشور مبدأ (کشوری که از آنجا خود را به سوئد رسانده بودند) بازپس فرستاد که اکثر این افراد از طریق ترکیه و با پاسپورت های جعلی وارد سوئد شده بودند بنابراین به ترکیه بازگردانده شدند که دولت ترکیه هم نامردانه، یا این اشخاص را در زندانهای خویش به بند کشیده و یا تنی چند را نیز به مزدوران رژیم "ولایت وقیح" تحویل داده است.
بهرحال ما که تصور نمی کنیم هیچ یک از کسانی که برای آزادی و رهائی از چنگال ابلیسان اشغالگر میهن جان برکف گرفته و در مجاهدات خیابانی شرکت دارند، بخواهند و تمایلی داشته باشند که ننگ پناهنگی به کشوری بیگانه را پذیرا باشند زیرا که اگر قصد رهائی میهن است؛ دیگر چرا باید ترسید و به زیر چتر حمایت سفارتخانه کشوری بیگانه پناهید؟ ما روزی که تصمیم گرفتیم به حکمفروائی" سیدعلی گدا و عنتری نژاد" و اوباشان آنان خاتمه دهیم شعارمان این بوده:
صدها گل سرخ و یک بغل نصرانی
ما را زسر بریده می ترسانی
ما گر ز سر بریده می ترسیدیم
در مسلخ عاشقان نمی رقصیدیم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آخرین گزارش درباره اعتصابات:
در تهران گروه زیادی از تاکسی رانان با شرافت نیز به اعتصاب کنندگان پیوسته اند و با توجه به این که بسیاری از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی و همچنین "خطوط مترو" تهران نیز از صبح امروز دست از کار کشیده اند وضعیت جابجائی مردم در تهران بزرگ دچار اختلال گردیده است.
از شهرهفت تپه (شوش) نیز یاران ما گزارش داده اند که بیشتر کارگران شرافتمند کارخانجات "نیشکر" هفت تپه به نشانه همدردی با ملت ایران امروز با حاضر نشدن در محل کار به جمع اعتصاب کنندگان پیوسته اند.
از دیگر مراکزی که اعتصاب در آنها به روشنی باعث اخلال در امور روزمره گردیده، می توان از کارکنان شرکت توانیر تهران - کارگران کارخانه نساجی شاهی - کارگران کارخانه چیت سازی تهران- کارخانه نورد اهواز و کارگران نیروگاه برق در اصفهان نام برد. اخبار و گزارشات بیشتر در این زمینه را (در صورت رسیدن اخبار) در پست های بعدی به اطلاع هگان خواهیم رساند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سه شنبه: 2/4/1388 (ساعت 9:15 بامداد)
خبرتکمیلی در رابطه با "پست" قبلی ما که حدود ساعتی پیش منتشر کرده و اطلاع دادیم که نوعی اعتصابات سراسری در ایران در شرف تشکیل و تکوین است.
نخستین عکس ها در رابطه با این اعتصابات از سوی پرستاران شریف و پزشکان از جان گذشته و با شرافت بیمارستان "رسول اکرم" برایمان ایمیل شده که در زیر مشاهده می نمائید:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سه شنبه: 2/4/1388 (ساعت 8 بامداد)
اعتصابات سراسری...!!
چند ساعت پیش (حدود ساعت پنج بامداد) ایمیلی دریافت داشتیم که فرستنده آن برایمان ناشناس بود و طی آن ایمیل به ما خبر می داد که طی یک حرکت خودجوش و مردمی دیگر، در راستای فلج کردن رژیم ددمنش سه سندیکای بزرگ کارگری در نشست شب گذشته خویش تصمیم گرفتند که از اعضای خویش بخواهند (هریک که مایلند و شهامت این کار را دارند) از صبح امروز - سه شنبه - تا حد امکان دست به اعتصاب زده و برخی سیستم های دجالان را فلج نمایند. فرستنده پیام از ما خواسته بود که با درج فوری پیام، کمک نمائیم تا آندسته از کارگران وابسته به این سه سندیکاها که مسئولین نتوانسته اند بموقع با آنان تماس گرفته و آنان را در جریان تصمیم اتخاذ شده قرار دهند، با خواندن این خبر در سایت ما در اعتصاب امروز شرکت نمایند.
راستش؛ با آن که نام سه اتحادیه کارگری که در ایمیل نوشته شده بود برایمان شناخته شده است اما همانگونه که در بالا اشاره کردم، چون فرستنده پیام و نام اینترنتی ایشان برایمان ناشناس بود، پیام را انتشار ندادیم و آن را پاک کردیم زیرا فرض را بر این نهادیم که این پیام نیز مانند صدها ایمیل و پیامی که درین روزها از سوی بسیج یا سایر نهادهای حکومتی( با نامهای ناشناس و مجهول اینترنتی) دریافت می کنیم و طی آن قصد دارند با انتشار خبری دروغین در "سایت جنبش همبستگی" ما را در اجتماع دروغگو نشان داده و سایت ما را بی وجهه نمایند، این بار نیزبا همان منظور و مقصود و از سوی همان نامردان میهن و هم میهن ستیز چنین پیامی برای ما ارسال شده است.
با دمیدن خورشید و آغاز جنب و جوش معمولی (از حدود ساعت شش بامداد) جسته گریخته از طریق یاران بیرونی خویش (زیرا که ما پانزده نفر هستیم که بطور شبانه روزی درین محل امن هستیم و کمتر از اینجا خارج می شویم تا بتوانیم بموقع و بدون وقفه کار خبررسانی را انجام دهیم) بهرروی؛ از طریق یاران با خبر شدیم که کاهش محسوسی در حرکت اتوبوس های شرکت واحد و نیز "مترو"ها مشاهده می شود.
همچنین از ساعت هفت ونیم بامداد از برخی شهرستانها چون اراک و قم و اصفهان و هفت تپه و شیراز و غیره.. غیره ... نیز خبرهای مشابهی در رابطه با نوعی کم کاری یا اعتصاب همگانی در اکثر کارخانجات و یا حتا تشکیلات و سازمانهای وابسته به دولت به منصه ظهور رسیده و با دریافت این خبرها بود که به اشتباه و غفلت خویش واقف گشتیم و افسوس خوردیم که چرا همان ساعت پنج بامداد؛ آن ایمیل یا پیام را انتشار ندادیم.
ضمن پوزشخواهی از هم میهن پاکنهاد و رادمرد یا شیرزنی که آن پیام را برایمان ارسال نموده بود، می خواهیم اعلام نمائیم که با جوی که در رابطه با انتشار خبرهای دروغین توسط خود رژیم در جامعه برقرار است امیدواریم این نادیده گرفتن درخواست خود را بر ما بخشیده و از مادلگیر و عصبانی نباشید و درک کنید که به چه دلیل پیام رسیده را زودتر انتشار ندادیم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سه شنبه: 2/4/1388 (ساعت 4:30 بامداد)

فیلمی از حمله مزدوران رژیم به مردم اصفهان در تظاهرات دیروز (دوشنبه یکم تیرماه)


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تظاهرات غرورآفرین هم میهنان ما در شیراز - شب گذشته (دوشنبه شب یکم تیرماه)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سه شنبه: 2/4/1388 (ساعت 3:40 بامداد)
بازداشت ۸۰۰ نفر در ناآرامی‌های اخیر
طی ده روز اخیر حداقل ۸۰۰ نفر از فعالان سیاسی، اجتماعی، حقوق بشر، روزنامه‌نگاران، دانشجویان و شهروندان دیگر بازداشت شده‌اند.
بنا به گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها در حال حاضر ۲۰ عضو نهضت آزادی، ۱۸ عضو جبهه مشارکت، شش عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و چهار عضو حزب کارگزاران در زندان هستند.
گزارش‌ها همچنان حکایت از بازداشت شش فعال ملی- مذهبی و سه فعال حقوق بشر دارد.
حداقل ۲۰ نفر از اعضای ستاد میرحسین موسوی و مهدی کروبی طی ده روز اخیر دستگیر شده‌اند و در حال حاضر دست کم ۱۷ روزنامه‌نگار که طی حوادث اخیر بازداشت شده‌اند نیز در زندان به سر می‌برند.
این گزارش‌ها همچنین بازداشت ۱۱۴ فعال سیاسی در تبریز، قزوین و دیگر شهرها را تأئید می‌کند.
خبرنامه امیرکبیر، ادوارنیوز و کمیته گزارشگران حقوق بشر تا کنون اسامی ۱۰۰ دانشجوی بازداشتی در جریان اعتراضات اخیر را منتشر کرده‌اند.
آمار رسمی اعلام شده از سوی نیروی انتظامی نیز حکایت از بازداشت حداقل ۴۷۵ نفر در تهران و هفت نفر در زنجان دارد.
این در حالی است که هفته گذشته ۳۰۰ نفر در مشهد، ۱۵۰ دانشجو در مازنداران و ۲۰۰ دانشجو در کوی دانشگاه تهران بازداشت شده‌اند که بنا به اعلام مقامات رسمی تعداد زیادی از آن‌ها آزاد شده‌اند.

بازداشت‌شدگان جبهه مشارکت

محسن میردامادی دبیرکل جبهه مشارکت، سعید حجاریان، مصطفی تاجزاده، عبدلله رمضان زاده، داوود سلیمانی، محسن صفایی فراهانی و علی تاجرنیا از اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت از دیگر بازداشت شدگان روزهای اخیر هستند.
تارنمای نوروز، شهاب طباطبائی، آقای تقی پور و آقای نور محمدی از جوانان حزب را نیز در زمره دستگیرشدگان اعلام کرده‌است.
امیر آریازند، علی پورخیری، شاهین نوربخش، محمد شکوهی، اشکان مجللی، میثم ورق‌چهر، سعید نورمحمدی، علی تقی‌پور از دیگر اعضای بازداشتی جبهه مشارکت هستند.
محمدرضا خاتمی، زهرا اشراقی، زهرا مجردی، زهره آغاجری، سعید شریعتی، که روز شنبه ۲۳ خردادماه دستگیر شده بودند پس از یک روز بازداشت آزاد شدند.

بازداشت‌شدگان سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی

بنا به اعلام روابط عمومی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی؛ بهزاد نبوی عضو شورای مرکزی این حزب نیز در جریان درگیری‌های اخیر بازداشت شده‌است.
سازمان مجاهدین همچنین خبر داده‌است که جواد امام و مجید نیری، عضو شورای شاخه تهران، ححت اسماعیلی، عضو شورای ارگان شاخه‌ها، محسن باستانی، مسئول شاخه اصفهان و مهرداد بال‌افکن، عضو شاخه اصفهان این حزب نیز طی روزهای گذشته بازداشت شده‌اند.

بازداشت‌شدگان نهضت آزادی

محمد توسلی عضو شورای مرکزی و رئیس دفتر سیاسی نهضت آزادی از دیگر بازداشت‌شدگان روزهای اخیر است. ابراهیم یزدی، دبیرکل نهضت آزادی نیز که ۲۷ خرداد ماه در بیمارستان دستگیر شده بود، آزاد و به بیمارستان منتقل شد.
از دیگر اعضای بازداشت شده نهضت آزادی در تهران و تبریز این نام‌ها در رسانه‌ها اعلام شده‌است:
غفار فرزدی، مجید جابری، رحمت الله امیری، روح الله رحیم‌پور، امیر حسن جهانی، علی اشرف سلطانی آذر، رحیم یاوری، محمد رضا احمدی نیا، احمد افجه‌ای، مهندس عماد بهاور، مجتبی خندان، سعید زراعت کار، روح‌الله شفیعی و علی مهرداد.
گفته می‌شود رضا ارجینی، منصور وفا، باقر فتحعلی‌بیگی، جلال بهرامی، صادق رسولی، و احد رضایی، اعضای نهضت آزادی زنجان نیز بازداشت شده‌اند. این خبر هنوز از سوی مسئولان نهضت آزادی تأئید نشده‌است.

بازداشت‌شدگان کارگزاران

محمد عطریانفر، از اعضا شورای مرکزی کارگزاران، جهانبخش خانجانی، علی محقر و هدایت‌لله آقایی نیز چهار عضو بازداشت شده حزب کارگزاران سازندگی ایران هستند.

بازداشت‌شدگان ملی- مذهبی‌ها

رضا علیجانی، هدی صابر و تقی رحمانی نیز از جمله فعالان سیاسی هستند که روز شنبه ۲۳ خرداد ماه دستگیر شده بودند، اخبار ضد و نقیضی درباره آزادی یا ادامه بازداشت آن‌ها منتشر شده‌است.
خبر بازداشت کورش زعیم، عضو شورای مرکزی جبهه ملی ایران نیز در سایت ادوار نیوز منتشر شده‌است. مجموعه فعالان حقوق بشر نیز از بازداشت پیمان عارف، عضو شاخه دانشجویی جبهه ملی ایران در ۲۸ خرداد ماه در شهر تبریز خبر داده‌است. بنا به این گزارش تعداد دیگری از فعالان تبریزی در یک جلسه بازداشت شده‌اند که از هویت و تعداد بازداشت‌شدگان اطلاعی در دست نیست.
به گزارش مجموعه فعالان حقوق بشر، هادی احتظاظی از فعالان ملی- مذهبی همدان از سه روز پیش ناپدید شده و خانواده‌اش از وی بی اطلاع هستند.

بازداشت ۱۷روزنامه‌نگاران

محمد قوچانی، سردبیر روزنامه اعتماد ملی، رجبعلی مزروعی، دبیر انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران، مازیار بهاری، خبرنگار کانادایی-ایرانی نشریه نیوزویک در ایران، کیوان صمیمی، مدیر مسئول ماهنامه توقیف‌شده نامه، ژیلا بنی‌یعقوب، سردبیر سایت کانون زنان ایرانی و مجتبا پورمحسن، همکار رادیو زمانه در ایران از جمله روزنامه‌نگارانی هستند که در روزهای اخیر بازداشت شده‌اند.
گزارش‌ها همچنان از بازداشت بهمن احمدی امویی، عبدالرضا تاجیک، مهسا امرآبادی و سعید لیلاز خبر می‌دهند. گزارشگران بدون مرز نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرده بهزاد باشو، سید خلیل میراشرفی، روح اله شهسوار، ماشالله حیدر زاده، حمیده ماحوزی، امان الله شجاعی، حسین شکوهی از جمله روزنامه‌نگارانی هستند که طی هفته گذشته در تهران، مشهد و بوشهر بازداشت شده‌اند.

بازداشت فعالان حقوق بشر

دامنه بازداشت‌ها به فعالان حقوق بشر نیز رسیده‌است و تا کنون سه نفر از فعالان حقوق بشر راهی زندان شده‌اند. عبدالفتاح سلطانی، عضو کانون مدافعان حقوق بشر و شیوا نظرآهاری عضو کمیته گزارشگران حقوق بشر از جمله فعالانی هستند که تا کنون خبر دستگیری آنها منتشر شده‌است.
بنا به اطلاعیه‌ای که از سوی سازمان معلمان ایران صادر شده، علیرضا هاشمی، دبیر کل سازمان معلمان ایران نیز در زمره دستگیرشدگان اخیر است.

اسامی بازداشت‌شدگان ستادهای موسوی و کروبی

محسن امین‌زاده و محمد علی ابطحی از جمله بازداشت‌شدگان عضو ستادهای میرحسین موسوی و مهدی کروبی هستند.
موسی ساکت دبیر شعبه آذربایجان تحکیم وحدت و مسئول ستاد مطالبه‌محوران حامی مهدی کروبی نیز طی روزهای اخیر دستگیر شده‌است.
گزارش‌ها همچنان حاکی از بازداشت مریم عامری و فرناز کمالی از اعضای ستاد آقای کروبی است. سیامند غیاثی و محمد جعفری از اعضای ستاد تبلیغاتی مهدی کروبی نیز از جمله بازداشت شدگان کرمانشاهی هستند.
مرتضی خانی و باقر اسکویی از اعضای ستاد دانشجویی کل کشور مهدی کروبی از دیگر دانشجویان بازداشت شده هستند.
محمدرضا جلایی‌پور، سمیه توحیدلو، احسان باکری، علی وفقی، حمزه غالبی، سعید نیکخواه، همایی، فتاحی، ذاکری، هانیه یوسفیان نیز از جمله اعضای بازداشت شده ستاد میرحسین موسوی هستند. گفته می‌شود احسان باکری روز یکشنبه ۳۱ خرداد ماه آزاد شده‌است.
کمیته گزارشگران حقوق بشر نیز از بازداشت روح‌الله شهسوار و محسن روزبهان از اعضای ستاد حامیان میر حسین موسوی در خراسان خبر داده‌است.
هاشم خواستار، عضو کانون صنفی معلمان نیز دوشنبه ۲۵ خرداد ماه ۱۳۸۸ در پارک ملت مشهد دستگیر شده‌است. این خبر را کانون صنفی معلمان ایران منتشر کرده‌است.
گفته می‌شود، کاوه ثروتی از اعضای ستاد میرحسین موسوی نیز شنبه ۳۰ خرداد بازداشت شده‌است.

بازداشت گسترده دانشجویان

تارنمای ادوار نیوز، از بازداشت احمد زیدآبادی دبیرکل سازمان دانش‌آموختگان ایران (دفتر تحکیم وحدت)، عبدالله مومنی، سخنگو و حامد ایران‌شاهی عضو شورای سیاست گذاری ادوار تحکیم این سازمان خبر داده‌است.
خبرنامه امیرکبیر نیز گزارش داده‌است در جریان اعتراضات روز سه‌شنبه دانشجویان دانشگاه مازنداران در حدود ۱۰۰ دانشجو بازداشت شدند. گفته می‌شود ۱۱ دانشجوی این دانشگاه همچنان در بازداشت هستند.
علیرضا کیانی، میلاد حسینی کشتان، علی نظری، سیاوش صفوی، اشکان ذهابیان، علی دنیاری، رحمان یعقوبی، مازیار یزدانی، علی عباسی و شوانه مریخی از جمله دانشجویان بازداشتی این دانشگاه هستند.
بنا به این گزارش شش نفر از دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه نیز از سوی نیروهای امنیتی و لباس شخصی دستگیر شده‌اند.
پیام حیدر قزوینی دبیر تشکل اصلاح‌طلب دانشگاه قزوین و نسیم ریاحی، مجتبی رحیمی و عطا رشیدی از اعضای این تشکل نیز سه شنبه ۲۶ خرداد در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین دستگیر شدند.
گزارش‌ها همچنین حاکی از بازداشت ۲۰ دانشجو در همدان است. یک عضو کمیته روابط عمومی ستاد دانشجویی کل کشور مهدی کروبی، این خبر را تأئید کرده‌است.
امین نظری، سیاوش حاتم، پوریا شریفیان، مهدی مسافر، رضا جعفریان، حجت بختیاری، مصطفی مهدی‌زاده، امید سهرابی، وحید امیریان، فضل‌اله جوکار، وحید عزیزیان، مهدی ترکمان، نسترن خدارحمی، علی احمدی، مصعب ابراهیمی، سعید پرویزی، بهاره حسینی، حدیث زمانی، ناهید سیاه‌وند و خانم ایمانی دانشجویان بازداشت شده دانشگاه بوعلی همدان هستند.
بازداشت ضیاءالدین نبوی دبیر شورای دفاع از حق تحصیل در روز سه شنبه ۲۶ خرداد و دستگیری علیرضا خوشبخت و زهرا توحیدی دانشجویان ستاره‌دار در روز چهارشنبه ۲۷ خرداد از دیگر اخبار منتشر شده در رابطه با دانشجویان است.

از سوی دیگر کمیته گزارشگران حقوق بشر اسامی تعدادی از دانشجویان بازداشتی در کوی دانشگاه تهران را منتشر کرده‌است.
سهراب احدیان، رضا ارکوازی، کریم امامی، محمد حسین امامی، الهه ایمانیان، روح الله باقری، فرهاد بینازاده، ایمان پورطهماسب، عزت تربتی، یاسر جعفری، محمدرضا حدآبادی، سید جواد حسینی، فرشید حیدری، بهنام خدابنده‌لو، محمد خوانساری، محمد داودیان، محمود دلبری، علی راعی، امید رضایی، علی رفاهی، سیف‌الله رمضانی، ابراهیم زاهدیان، ناصر زمانی، مجید سپهوند، حنیف سلیمی، محمد باقر شعبان‌پور، حامد شیخ علیشاهی، ایمان شیدایی، فرهاد شیراحمد، سامان صاحب‌جلالی، فرحان صادق‌پور، فرشاد طاهری، غمدیده، حمزه فراتی‌راد، اسماعیل قربانی، محمد کریمی و عرفان محمدی از جمله دانشجویانی هستند که در جریان حمله شنبه شب به کوی دانشگاه تهران بازداشت شده‌اند.
بنا به این گزارش محسن آزموده، پیام پوررنگ، مرتضی جانبازی و حاجی‌پور نیز از آن روز تا کنون مفقود شده‌اند و اطلاعی از آن‌ها در دست نیست.
خبرنامه امیرکبیر نیز منصور موسوی، وحید صرفی، حمید متولی‌زاده، سامان کامکار، مرتضی رزم‌خواه، نیما رحیمی، محمدرضا حرآبادی، سینا چگینی، حسام کمانگر، سیاوش غلامی، خلیل کرمی، مسلم صالحی، سامان صاحب‌جلال، حامد روشنی، محمدرضا خداوردی و میلاد چگینی را در زمره بازداشت‌شدگان گوی دانشگاه اعلام کرده‌است.
بنا به این گزارش در جریان حمله به کوی دانشگاه تهران ۲۰۰ دانشجو بازداشت شده‌اند. یک مقام‌ دانشگاه تهران به خبرگزاری مهر گفته‌است که ۸۰ تن از این دانشجویان آزاد شده‌اند.

بازداشت فعالان سیاسی در تبریز، قزوین
گزارش‌های رسیده از شهر تبریز نیز از بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از شخصیت‌های برجسته مدنی این شهر خبر می‌دهد.

جلیل شربیانلو، رحیم جابری، عباس پور ازهری، لعیا فرزادی، خانم شبتی، خانم شاملو، دکتر غفارزاده، دکتر سلطانی آزاد، دکتر پناهی، دکتر سیف‌لو، دکتر دادی زاده، مهدی یاربهرامی، منصور غفاری، حجت الله امیری، امیر حسین جهانی، یعقوب‌زاده، و مهدی خدادادی اسامی هستند که تاکنون به رسانه‌ها اعلام شده‌است.

بنا به گزارش کمپین بین‌المللی حقوق بشر، تعداد بسیاری از فعالان سیاسی و اجتماعی نیز در شهرهای مختلف کشور ناپدید شده‌اند. به گزارش این کمپین پیام حیدر قزوینی، نسیم ریاحی، مجتبی رجبی، و عطا رشیدی از جمله فعالان استان قزوین هستند که اطلاعی از وضعیت آنها در دست نیست.

عبدالمجید معادیخواه، مهدی عبایی، امیر اقتنایی، سعیدالله بداشتی، حسین مجاهد، حمید لطفی، مهدیه مینوی، مجتبی شایسته، فرهاد نصرالله‌پور، رضا لطفی، از جمله دیگر فعالان سیاسی هستند که طی ده روز اخیر بازداشت شده‌اند.

بازداشت‌های گسترده در تجمعات اعتراضی
رسانه‌ها همچنین از بازداشت گسترده معترضین در تجمعات و راهپیمایی‌ها خبر می‌دهند.
نیروی انتظامی اعلام کرده‌است که روز شنبه ۳۰ خرداد ماه ۴۷۵ نفر در تهران دستگیر شده‌اند.
ایسنا نیز از بازداشت هفت نفر در تجمعات اخیر زنجان خبر داده‌است. جعفر گل‌محمدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان به ایسنا گفته‌است که در طول هفته گذشته ۲۳ نفر دستگیر شده بودند که اکثر آنها با اخذ تعهد آزاد شده‌اند. از سوی دیگر رئیس کل دادگستری استان لرستان در گفتگو با خبرگزاری مهر از دستگیری تعدادی از معترضان در لرستان خبر داد. هنوز آماری از تعداد بازداشت‌ها در لرستان اعلام نشده‌است.
مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران نیز گزارش داده که حدود ۳۰۰ نفر در اعتراضات مشهد بازداشت شده‌اند. بنا به این گزارش بسیاری از این شهروندان پس از بازجویی و تشکیل اجمالی پرونده پس از چند ساعت بازداشت آزاد شده‌اند و تعدادی که از اسامی آن‌ها اطلاعی در دست نیست همچنان در بازداشت هستند.
کشته و ناپدید شدگان حوادث اخیر
هنوز آمار دقیقی از کشته شدگان و ناپدیدشرگان حوادث یکهفته تا 10 روز اخیر در دست نیست اما به گزارش یاران و گزارشگران ما از تهران و سراسر ایران تا کنون در مجموع بیش از 411 نفر در سرتاسر ایران کشته شده و بیش از 1088 نفر مفقودالاثر هستند که با توجه به شیوه جنایتکاران حاکم بر میهن، مفقودالاثر شدگان را می توان به ظن قریب به گمان در ردیف کشته شدگان و جانباختگان به حساب آورد.
__________________
سه شنبه: 2/4/1388 (ساعت: 1:30 بامداد)

نخستین نشانه های پیروزی قریب الوقوع...!

نخستین نشان های نزدیک شدن به هدف نهائی و پیروزی ملت شریف در براندازی رژیم مفلوک هویدا میشود.! به گزارش یاران نفوذی ما در جلسه شب گذشته "عنتری نژاد" و سران و سردمداران سپاه و بسیج، عنتری نژاد با نگرانی به اطلاع آنان رسانید که:

"... به گزارش وزارت امور خارجه کشورهای اروپائی شروع به احضار سفرا و کارمندان خویش از ایران، و تقلیل دادن اعضای سفارت خویش به حداقل ممکن کرده اند".

یاران، هم میهنان و مبارزین، این نگرانی "عنتری نژاد" بیمورد نیست... بلی باید که رژیم از این مطلب نگران گردد زیرا این شهادت تاریخ معاصر (حدقل 50 تا 70 ساله گذشته تا کنون) است که هرکجا و در هر سرزمینی، وقتی ملت و مردمش بر علیه رژیم های ستمگربپاخاسته اند، ابتدائی ترین و اولین نشانه های "پیروزی" انقلابشان خارج شدن عوامل بیگانه و خارجی و سپس بسته شدن یا محدود گردیدن سفارتخانه های کشورهای مختلف به "کنسولگری" و یا دفتر کارداری بوده است.

یاران، قوی باشید که این نخستین نشانه پیروزی، در کشور ما آغاز گردیده و در حال گسترش است. خارجی ها، دولتمردان کشورهای اروپائی و در رأس آنان "انگستان مزور و گرگ صفت" بزودی تعداد عاملین و جاسوسان خود در ایران را، در نخستین گام به حداقل میرساند و اگر کمی دیگر مقاومت ما ادامه یابد و این بیشرم های حامی رژیم "ولایت وقیح" خود را و مصالح خویش را در خطر ببینند، حتا سفارتخانه های خود را تعطیل خواهند کرد.

این آغاز راه و پاداش جانفشانی ها و رزم های بیباکانه و آزادیخواهانه ما در یکهفته اخیر می باشد.

این پیروزی قریب الوقوغ، گوارایتان باد...!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سه شنبه: 2/4/1388 (ساعت 1:10 بامداد)
یکی دیگر از قاتلین رژیم...!
عکس "جواد تاجیک" کارمند ستاد کل نیروهای مسلح که در حال حاضر به عنوان کارشناس و طرح ریز در مدیریت مهندسی عملیات روانی قرارگاه ثارالله تهران فعالیت میکند.
این نامرد پست با حفظ سمت مسولیت امور شهدای ستاد کل نیروهای مسلح را نیز بر عهده دارد و همزمان مسئول پیگیری 4 پاسدار مفقود شده ایران در لبنان می باشد و نفوذ بسیاری در لبنان دارد نامبرده ساکن خیابان مطهری مجتمع هشت بهشت میباشد.
این فرد مسئول تبدیل دانشگاه ها به گورستان و تدفین شهدای گمنام در این مراکز اموزشی کشور می باشد.
این عکس هم اکنون در اختیار "گروه اعدام های انقلابی" سازمان نهاده شد و تنی چند از یاران ما دربدر بدنبالش هستند زیرا خانه مسکونیش ظاهرا خال از سکنه است و خودش و افراد خانواده اش در مخفیگاهی (اهتمالن در مرکز تجمع بسیجیان) در پادگان "ثارالله" (پادگانت عشرت آباد سابق)بسر میبرند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ