سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۴/۰۱

دوشنبه: یکم تیرماه 1388 ( ساعت 23:00)
دو گزارش تصویری از گردهمائی اعتراضی مردم در میدان هفت تیر:

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ویدئوی دیگری از خیزش امروز مردم:

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دوشنبه: یکم تیرماه 1388

یاران، همرزمان و هم میهنان مبارز به دلیل اشکالاتی که رژیم درحال فروپاشی، در سیستم اینترنتی ایجاد کرده است بروز رسانی و انتشار بسیاری از وبسایت ها و وبلاگ ها با اخلال و مشکلات عدیده و بیشماری روبرو گردیده است.

از صبح امروز ما هر "پستی" را که انتشار داده ایم، چند دقیقه پس از انتشار حتا خودمان نیز برای مشاهده و بررسی و یا برطرف کردن اشکالات نوشتاری در حین تایپ کردن، با این دردسر روبرو هستیم که برای ورود به سایت خویش باید بین 60 تا 90 دقیقه انتظار بکشیم. بنابراین از هم میهنان که برای گشودن و مطالعه مطالب سایت ما با مشکل روبرو می گردند پوزش خواسته و اعلام میداریم که این آخرین تمهیدات رژیم برای آن دسته و گروه از رزم آوران و "سایت ها" و انتشارت آنان است که رژیم (هنوز) نتوانسته به سیستم های خبررسانی آنان رخنه کرده و آنها را حذف یا فیلتر نماید. ما به مامورین فیلترینگ رژیم پاسخی بسیار روشن اما بی ادبانه داریم:" بیلاخ....!!!!!"

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(دوشنبه یکم تیرماه - ساعت 20:45 شب)

درپی گردهمائی میدان هفت تیر در اعتراض به حملات اوباشان و کشتارهای چند روزه اخیر و در ادامه خیزش نوین ملت، و نیز برای برگزاری مراسم یادبود "ندا" که اجازه برگزاری آن در مسجد میدان خیابان نیلوفر (در خیابان مهناز - عباس آباد) داده نشده بود، این گردهمائی با شکوه که با حضور صدها هزار تن از ملت بپاخاسته در میدان هفت تیر منصه ظهور یافت تا جائی که در میدان به معنای واقعی کلمه جای سوزن انداختن هم نبود، بازهم مزدوران رژیم نیم ساعت پس از آغاز این همایش با مشاهده مردمی که هر لحظه به این سیل خروشان افزوده می شدند بسختی بر خود لرزید و حملات بیرحمانه و سرکوبگراننه به مردم را آغاز کرد.

به گزارش یارانی که در محل هستند و هرازگاهی به وسیله ای اخبار حوادث مربوط به آنچه را که در میدان هفت تیر و تمامی خیابانها و محله های اطراف آن می گذرد، این درگیری ها تا این لحظه (حدود ساعت 9 شب) همچنان ادامه دارد و هرلحظه بر شدت آن افزوده می گردد. ما تلاش خواهیم کرد گزارشات بیشتر و جامع تر درین مورد در "پست" های بعدی با عکس و تفصیلات انتشار دهیم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(دوشنبه یکم تیرماه - ساعت 18:45 پس از نیمروز)

اعتراضات حشماگین مردم تهران در نقاط مختلف شهر ادامه دارد
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران : اعتراضات گسترده مردم و بخصوص جوانان در نقاط مختلف تهران آغاز شده است.از بعد از ظهر امروز مردم تهران در نقاط مختلف ،دست به تجمعات اعتراضی زدند. از ساعت 18:00 اعتراضات گسترده ای در میدان فردوسی و میدان ونک و میدان رضائیها (7 تیر ) آغاز شده است . و هر لحظه بر تعداد معترضین افزوده می شود.جمعیتی که در میدان فردوسی و میدان رضائیها(7 تیر ) تجمع نمودند چندین هزار نفر تخمین زده می شود.مردم شرکت کننده در اعتراضات و بخصوص جوانان با سر دادن شعارهایی ماندد: مرگ بر دیکتاتور وشعارهای دیگر به اعتراضات خود ادامه میدهند. جوانان وقتی که گارد ویژه و سایر نیورهای سرکوبگر به جمعیت حمله می کنند با سر دادن شعارهایی مانند: نترسید،نترسید / ما همه با هم هستیم همدیگر را تشویق به ایستادگی و مقابله با سرکوبگران ضد بشری می کنند.نیروهای گارد ویژه ،لباس شخصی ها ،سپاه پاسداران و بسیج بصورت گسترده ای در خیابانها آرایش گرفته اند. ودر خیابانها ستونی از ماشینهای گارد ویژه، ماشینهای آب پاش و موتور سواران حضور دارند. انها از بدو حرکت اعتراضی مردم تهران اقدام به پرتاب گاز اشک آور و با باتوم به سوی جمعیت یورش می برند و آنها را مورد ضرب و جرح قرار می دهند.در اثر این یورشها تعداد زیادی از جوانان زخمی شده اند و تعدادی دیگر دستگیر شده اند.تا لحظۀ ارسال این گزارش درگیریها بشدت ادامه دارد و جوانان با سنگ به مقابله با نیروهای سرکوبگر می پردازند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
(دوشنبه ساعت 17:10 پس از نیمروز)

جنایتکاران سپاه کماکان ملت بپا خواسته را "اوباش و اراذل" معرفی می کند

در حالیکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای "آشوبگران، اغتشاشگران و قانون گریزان" را به "برخورد قاطع و انقلابی" تهدید کرده است ، حدود 1000 نفر از مخالفان دولت در میدان 7 تیر تجمع کرده اند.به گفته شاهدان حدود 300 تا 400 نیروی پلیس و بسیجی که در این محل آماده مقابله با معترضان هستند با چند نفر از زنان و مردانی که به نشان عزاداری برای کشته شدگان وقایع اخیر، لباس سیاه بر تن کرده بودند، برخورد کرده اند. بر اساس گفته شاهدان، نیروهای پلیس و امنیتی با استفاده از باتوم و گاز اشک آور سعی می کنند مردم را متفرق کنند و در این منطقه امکان برقراری تماس از طریق تلفن همراه وجود ندارد.علاوه بر پرواز هلی کوپترها در آسمان این میدان، پلیس در این منطقه در تلاش است مانع توقف حاضران در این منطقه شود و حتی از همراهی افراد در حین حرکت هم جلوگیری می کند. در همین حال برخی دیگر از گزارش ها مبنی بر بروز نا آرامی و در گیری در خیابان های اطراف جام جم و پارک ملت، یعنی اطراف سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی است. سایت کلمه، سایت نزدیک به میر حسین موسوی همچنین خبر داده که در پی عدم صدور مجوز برای تجمع و سرکوب آنچه در این سایت تجمعات مسالمت آمیز خوانده شده، مردم امروز، دوشنبه، به نشانه اعتراض و همدردی با "شهدای" روز سی ام خرداد چراغ های اتومبیل خود را روشن نگهداشته اند. به گزارش سحام نیوز، پایگاه اطلاع رسانی حزب اعتماد ملی، مهدی کروبی نامزد معترض دیگر انتخابات ریاست جمهوری نیز با صدور بیانیه ای از مردم دعوت کرده پنج شنبه شب در مراسم بزرگداشت کشته شدگان حوادث اخیر شرکت کنند. سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، بیانیه تهدید آمیز خود را بعد از آن صادر کرد که رادیوی دولتی ایران اعلام کرده بود، 457 نفر در درگیری های خیابانی روز شنبه تهران که 10 کشته به جای گذاشته(در حالی که آمار درست بیش از 50 نفر است و نه 10 نفر)، دستگیر شده اند. این در حالیست که میرحسین موسوی نامزد معترض به نتایج انتخابات در تازه ترین بیانیه خود خطاب به طرفدارانش ضمن توصیه به به خودداری از خشونت، اعتراض به نتایج انتخابات را "حق قانونی مردم" دانسته و از آنها خواسته به اجتماعات اعتراض آمیز و مسالمت آمیز خود ادامه بدهند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(دوشبنه یک تیرماه ساعت 12:30 پس از نیمروز)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مسجد نیلوفر در عباس آباد مراسم ختم ندا را لغو کرد
ندا آقا سلطان متولد هزار و سیصد و شصت و یک، دانشجوی رشته فلسفه روز سی خرداد در محله امیرآباد تهران مظلومانه جان باخت. ندا در روز سی خرداد به همراه استاد دانشگاهش (رشته فلسفه) و چند تن از هم کلاسی هایش در تظاهرات شرکت داشته است.او در حالی که برای دقایقی با موبایل صحبت میکرده از جمع تظاهر کننده عقب می افتد که دراین هنگام دو لباس شخصی موتور سوار (موسوم به بسیجی) قلب و چشم ندا را با سلاح کمری هدف قرار می دهند . وی در دستان استادش جان می سپارد، ولی موتور سواران توسط مردم متوقف و توسط مردم دستگیر می شوند. ظهر روز ۳۱ خرداد ( روز بعد از شهادت) پیکر ندا به شرط خاکسپاری سریع و محرمانه در بهشت زهرا به خانواده اش تحویل شده است. خاکسپاری وی تحت شدیدترین تدابیر امنیتی و با سرعت بسیار انجام شده است. بر اساس آخرین اخبار دریافتی مراسم یادبود ندا قرار بود امروز اول تیر ساعت ۵ تا ۶:۳۰ درمسجد نیلوفر واقع در عباس آباد تهران برگزار شود که با تماسی از طرف مسجد این مراسم لغو شده است. همچنین به تمام مساجد تهران دستور داده شده است که اجازه برگزاری مراسم ندا آقا سلطان را ندارند. مراسم یادبود ندا امروز توسط دوستان و یارانش در ساعت چهار بعدازظهر در میدان هفت تیر برگزار خواهد شد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
(دوشنبه یکم تیرماه ساعت 11 بامداد)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ندا خواهان آزادی بود، آزادی برای همه
ندا آقا سلطان، در درگیری های روز شنبه ۳۰ خرداد در تهران در اثر اصابت گلوله کشته شد. تصاویر ارسالی از لحظه مرگ ندا آقا سلطانی و عکس های مخابره شده از این دختر جوان بلافاصله در سایت ها و رسانه های خبری مختلف در سراسر جهان به عنوان نمادی از کشته شدگان درگيری های پس از انتخابات رياست جمهوری در ايران منتشر شد. کاسپین ماکان، نامزد ندا آقا سلطان روز دوشنبه ۱ تير در گفت و گو ئی با یک رسانه خارجی با اشاره به اینکه ندا بهمن ماه امسال ۲۷ ساله می شد، گفت:"هدف ندا آقای موسوی یا احمدی نژاد نبود، هدفش وطنش بود و برايش اهمیت داشت که در این راه قدم بردارد. بارها اشاره کرده بود که حتی اگر جانش را از دست بدهد و گلوله به قلبش بخورد، که اتفاقا گلوله به قلب و چشمش خورد، در همين راه قدم برخواهد داشت. ندا با سن کمش درس بزرگی به خیلی ها داد." آقای ماکان در باره روز حادثه گفت:"وقتی که این اتفاق افتاد، ندا از درگیری ها دور بود، یعنی در خیابان های فرعی نزدیک امیرآباد بود. حدود یک ساعتی با استاد موسیقی اش در ماشین پشت ترافیک نشسته بود، از گرما و خستگی کلافه و از ماشین پیاده می شود. اما براساس تصاویری که مردم ارسال کرده اند،احتمالا نیروهای لباس شخصی و بسیجی در تیراندازی با نشانه گیری به قلبش می زنند." کاسپین ماکان نامزد ندا آقا سلطان گفت:"چند دقیقه بیشتر طول نکشید، بیمارستان شریعتی نزدیک بود، حاضران سعی می کنند ندا را با اتومبیل به اورژانس ببرند اما قبل از انتقال به بیمارستان، او در دست استاد موسیقی اش جان می دهد."
آقای ماکان اضافه کرد جسد "ندا" را دیروز با زحمت زیاد توانستیم تحویل بگیریم و مثلن بر ما منت نهاده و "پول تیر" مطالبه نکردند. البته جسد در پزشکی قانونی تهران نبود، در پزشکی قانونی خارج از تهران بود. مسئولان پزشک قانونی خواستند که بخش هایی از بدنش از جمله قسمتی از استخوان رانش را بگیرند، پزشکی قانونی نگفت برای چه کسی اعضا را می خواهد استفاده کند، هیچ توضیحی در این زمینه داده نشد. خانواده موافقت کرد برای اینکه زودتر جسد را تحویل بگیرند، چون ممکن بود همین موضوع باعث تعویق تحویل جسد بشود. جسد را در قطعه ای از بهشت زهرا یک شنبه 31 خرداد هنگام عصر دفن کردیم، البته کسان دیگری هم که در درگیری ها کشته شده بودند را هم آنجا آورده بودند، انگار منطقه از پیش برای این افراد تعیین شده بود." آقای ماکان در خصوص هزینه تحویل جسد نیز گفت: "در حال حاضر هزینه ای به طور مشخص پرداخت نشده، مقامات امنیتی ایران طی حکم های مختلف به بیمارستان ها، کلینیک ها و جراحان و پزشکی قانونی عنوان کرده بودند که نباید گواهی فوت براثر شلیک گلوله باشد، مسلما به این دلیل که در آینده شکایت بین المللی توسط خانواده ها به عمل نیاید . البته من هنوز برگه ترخیص ندا را ندیده ام اما در چند روز آینده از پدرش برگه را می گیرم." آقای ماکان با توضیح در مورد ممانعت از برگزاری مراسم برای ندا آق سلطان گفت:"دوشنبه یکم تیرماه ساعت دو ونیم قرار بود در مسجدی در خیابان شریعتی بالاتر از سید خندان مراسمی داشته باشیم، اما بسیجیان و مسئولان مسجد اجازه برگزاری ندادند، چون به نظرشان هرج و مرج می شود و نمی خواهند درگیری به وجود آید. چون می دانند که ندا مظلومانه رفت و می دانند که همه مردم در ایران و خارج از ایران متاسف شدند، و شاید پیش بینی می شد جمع کثیری از مردم حاضر شوند، به هر صورت فعلا اجازه برگزاری هیچ مراسم عمومی را نداده اند. "

در همين حال، شاهدان عينی گفتند که عده زيادی برای برگزاری مراسم در مقابل مسجد الرضا در ميدان نيلوفر تهران جمع شده بودند، اما نيروی انتظامی با بيرون کردن جمعيت از مسجد و متفرق کردن آنها، اجازه برگزاری مراسم را نداد. آقای ماکان همچنين با اشاره به برخی تصاویر ویدئوهای جعلی که از ندا در سایت ها منتشر شده نیز گفت:" من توی بعضی از سایت ها می گشتم از جلمه" آی ریپورت"، عکسی از یک دختر خانمی با علامت های سبز در تظاهرات قبل از این درگیری گذاشته بودند و گفته بودند که عکس ندا قبل از درگیری است. در حالی که این تصاویر ربطی به ندا ندارد. آن دختر عکس آقای موسوی را در دست دارد، به نوعی به نظر می رسد طرفداران آقای موسوی ندا را به او ربط داده اند. اما این طوری نیست. ندا فوق العاده به من نزدیک بود، ندا هرگز طرفدار هیچ یک از این دو گروه نبود، ندا خواهان آزادی بود، آزادی برای همه. "

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(دوشنبه یکم تیرماه ساعت10 بامداد)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سروده ای ناب از "سیمین بانو" بانوی شعر و ادب ایران که به دست ما رسیده است

گر شعله های خشم وطن زین بیشتر بلند شود

ترسم به روی سنگ لحد نامت عجین به گند شود

پر گوی و یاوه ساز شدی، بی حد زبان دراز شدی

ابرام ژاژخایی ی تو اسباب ریشخند شود

هرجا دروغ یافته ای درهم چو رشته بافته ای

ترسم که آنچه تافته ای بر گردنت کمند شود

باد غرور در سر تو، کور است چشم باور تو

پیلی که اوفتد به زمین حاشا دگر بلند شود

بر سر کله گشاد منه، خاک مرا به باد مده ا

بر عبوس اوج - طلب پابوس آبکند شود

بس کن خروش و همهمه را، در خاک و خون مکش همه را

کاری مکن که خلق خدا گریان و سوگمند شود

نفرین من مباد تو را زان رو که در مقام رضا

دشمن چو دردمند شود، خاطر مرا نژند شود

خواهی گر آتشم بزنی یا قصد سنگسار کنی

کبریت و سنگ در کف تو خاموش و بی گزند شود
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
(دوشنبه یکم تیرماه- ساعت 9 بامداد)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لحظه رهائی فرامیرسد - رژیم از درون ترک خورده و در حال ریزش است
رژیم پلید و جهنمی از درون ترک خورده و برای بقا یافنا، دست به هرجنایت و پلیدی میزند. اوباشان و مزدوران نشان دار یا بی نام و نشان (ملقب به لباس شخصی ها) بیرحمانه هر حرکتی را با گلوله و دشنه و چاقو سرکوب می کنند.
اینها نشانه های آشکاری است از سقوط و فروپاشی "رزیم ولایت سفی" . کار بدانجا کشیده که تعداد بسیار معدودی از عوامل خود رژیم نیز در تلاشی مذبوحانه سعی می کنند برای آن که در فردای پیروزی ملت، هنوز جایگاهی در بین سیل بنیان کن و ویرانگر مردمی داشته باشند به عناوین مختلف از اعلامیه صادر کردن گرفته تا دستور و فتوای اعلام عزاداری، از مثلن استعفا دادن از مشاغل مزورانه خویش که شرکت در کشتار مردم طی سی سال گذشته تا کنون گرفته، تا شرکت نکردن بیش از این در آدم کشی ها و جنایات رژیم، خلاصه بهر نحو ممکن کمی آبروی (نداشته و برباد رفته ) خویش را بخرند و باصطلاح خود را مخالف آنچه که درین یکهفته بر ایران و ایرانی رفته است نشان دهند غافل از این که ملت در قضاوت در مورد این بی آبرویان سگ صفت؛ نه وقایع یکهفته اخیر بلکه تمام وقایع و خوادث سی سال گذشته را ملاک عمل و قضاوت خویش قرار خواهند داد.
استعفای فلان فرمانده یا سردار سپاه و دستگیری (یا بازداشت خانگی) او، هیچ چیزی را در پرونده آلوده به خون و ننگ وی پاک نمی سازد.
اعلام همدردی با مردم و صدور فتوای سه روز عزای عمومی از سوی شیخ ملعونی که خود از بنیانگزاران این سیستم ظلم و جور و فساد و سفاکی و سفاهت در میهن ما بوده، هرگز وجاهتی ملی و میهنی برایش ایجاد نخواهد کرد؛ اگر حتا در بیست سال گذشته ظاهرا خانه نشین اش کرده باشند و در بازداشت خانگی بسر برده باشد.
این شیخ مفلوک و نشان دار، کمتر از سایر جانیان و سفاکان به ملک و میهن و به ملت شریف خیانت نکرده، مضافن آن که حتا اگر به آب کوثر هم غسل بگیرد و خود را طاهر و طرفدار ملت نشان دهد؛ جرمی ننگین تر را در کارنامه و شجره نامه خویش یدک میکشد. این جرم و رسوائی "ملا و شیخ و آخوند" بودن اوست. این جرم عمامه بسر داشتن اوست. این جرم عمر ننگین و کثیفش را در راه اعتلای مثلن "اسلام ناب محمدی" به هدر دادن است.
باشید ای ستمگران، باشید تا نوبت پاسخ دادن شمایان فرا برسد. تا پیروزی ملت بر ظلم و فساد و تباهی چندگاهی بیش باقی نمانده است.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دوشنبه: یکم تیرماه 1388 (ساعت 8:30 بامداد)
چه کسی پاسخی بر این خشم دارد؟


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ویدئوی زیر را یاری گرامی برایمان از آمریکا فرستاده و نشانگر صحنه ای از بیدادگری رژیم هار و وحشی "ولایت وقیح" است که در تلویزیون "اسکای نیوز" برای جهانیان به نمایش در آمده:



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سه روز عزای عمومی ...!!!!
پیامی از سوی یار گرامی ما: رضا بحری
ولیعهد سابق خمینی ملعون؛ یعنی آشیخ حسینعلی منتظری که خود یکی از عاملین برپائی جمهوری ظلم و جور و فساد در میهن ستمدیده ما می باشد "شکر میل فرموده" و برای این که نشان دهد که از مرده هم بو و خاصیتی بر می خیزد "فتوا" داده که از روز چهارشنبه (پسفردا) تا آدینه، سه روز در مملکت عزای عمومی اعلام و برقرار شود.
من می خواهیم به این شیخ سفیه با فریاد بگویم:
ای حضرت شیخ مجنون، چرا باید برای شیرزنان و آزادمردانی که برای برچیدن بساط رمالی و فریبکاری هم ریشان و همپالکی های تو جان عزیز و گرامی خود را مایه نهاده اند عزا بگیریم؟

حضرت شیخ آیا ملایان بیسواد و خرفت، شمایانی که از لحظه زاده شدن تا زمان بدرک واصل گشتن با خروارها افکار پوسیده در قعر چاههای عمیق افکار خویش که متعفن تر از چاه مستراح است زیست می کنید، بجز عزا داری و غصه و گریه و شیون آیا چیز دیگری نیاموخته اید که به این ملت شرافتمند و غیور هدیه کنید؟

ای شیخ نادان ما از عزا و عزاداری و گریه و شیون خسته شده ایم، آیا میخواهید بر ما دل بسوزانید و یا با ما اعلام همدردی و همبستگی نمائید، بروید گورتان را از این میهن آریائی، سرزمینی که جایگاه کوروش ها و داریوش ها و کاوه های آهنگر است گم کنید. شما ملعونان و شعبده بازان و گزافه گویان دیگر در شأن و مقامی نیستید که حتا با این ملت ابراز همدری کنید چه رسد آن که به نشانه این همدردی اعلام عزای عمومی نمائید.

خدا می داند که بیست و اندی سال پیش، اگر دیگر مرتاضان و چپاولگران و دریدگان، تو را از مقام ولایتعهدی خمینی ملعون محروم نمی ساختند و امروز تو بجای خامنه ای پفیوز بر "ملک جم" حکمران و یکه تاز بودی، در چنین موقعیتی چه می کردی...!

فکر میکنی مردم فراموش می کنند که توی ملعون با دیگر پلیدانی چون خودت؛ این رژیم فساد و کینه و ظلم و ستم را بر ایران و ایرانی تحمیل کردید؟

از سوئی دیگر جناب "میرحسین موسوی" نیز که در بازداشت خانگی بسر میبرد پیام فرستاده که از امروز مردم به نشانه خشم و درد و اعتراض خویش به دولت سرکوبگر، در خیابانها با چراغ های روشن رانندگی کنند.
اگرچه که رانندگی با چراغ روشن در روز، در دنیای آزاد و دموکراتیک هیچ معنای خاصی ندارد که حتا نشانه نهایت احتیاط در بکار بردن و راندن یک اتومبیل محسوب می گردد اما در مملکت فلکزده ما، این هم شده نوعی نشانه اعتراض و اینک این آقای لولو سرخرمن هم به اتکای همین رسم و روش غیرمعمول برای ابراز اعتراض چنین پیامی می فرستند...!

هم میهن، از سه روز پیش یعنی شنبه خونین، نهضت و قیام ما وارد مرحله جدیدی گردیده که دیگر نیازی به قیم و دستور دهنده و از آن مهمتر؛ نیاز به پرده پوشی ندارد، فریب هیچ یک از این فتواها و دستورات را نخورید.

ما از دست دادن صدها همرزم، هم سنگر و هم میهن خویش را؛ اگرچه در دل و در تنهائی خویش خون می گرییم اما در انظار و دید این دیوصفتان جشن خواهیم گرفت... عزاداری نخواهیم کرد... غم ما را، خم شدن کمرهایمان زیر بار غم از دست دادن همرزمی، یاری، رفیقی و یا هم بالین و همبستری را این پلیدان خون آشام نباید نظاره کنند.
در مورد رانندگی با چراغهای روشن از بامداد امروز؛ حرفی نیست اگر دلتان می خواهد با چراغ روشن رانندگی کنید اما نه به نشانه درد و غم بلکه به نشانه جشن و پیروزی، زیرا که تا پیروزی چند گامی بیش باقی نمانده است.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ای آزادی- وبدئوی زیبا و پراحساسی از رضا بحری
" ندا", برای زندگی کردن چقدر باید بمیریم ؟
قاتل را همگان می شناسند, قاتل سید علی خامنه ای نام دارد و لباس پیامبر اسلام اورا درون خود پیچیده است.
تجلی حیوانیت انسان است , گرگ انسان است . آمده است تا شادی و آزادی را ذبح کند و خورشيد زندگي‌ را بزیر بکشد.
سرانجام جهان واپسین تپش قلب آزادی را از پشت بلور اشک دید. ندا در تظاهرات روز شنبه کشته شد ,کسی که مرگ را نمي‌شناخت و معناي آن را گویی نمي‌دانست. جهان سیمای او را دید , سیمای سفيد و شفاف انسانی که برای دست یابی به ذره ای آزادی به خیابان آمده بود .جهان پیکر خونین ساقه‌ي معطر و ترد آزادی در ایران را , با چشمانی حیرت زده تماشا کرد . ندا آمده بود تا در گردونه‌ي عشق و آزادی به مهر و دوستی هلهله کند و ندای آزادی سر دهد. قاتل را همگان می شناسند, قاتل سید علی خامنه ای نام دارد و لباس پیامبر اسلام اورا درون خود پیچیده است. تجلی حیوانیت انسان است , گرگ انسان است . آمده است تا شادی و آزادی را ذبح کند و خورشيد زندگي‌ را بزیر بکشد. آمده است تا مهربانی و انسانیت را خرد کند. بي‌قلبی که پروانه‌هاي گلگون عشق را در درون سينه‌هاي مهر گردن می زند؟ با قمه آمده است تا گردن نازك و زيباي مهربانی و عشق و شادی و آزادی ، و سيب بلورين شان را,شقه کند. ندا کشته شد من اما هنوز می خواهم بدانم در آن لحظه‌هاي دردناك كه زندگي درون سينه‌اش پَرپَر مي‌زد به چه فكر مي‌كرد، و چشمان اش، آن روشناي مهر و عشق به کجا خيره مانده بود, به ابرهاي تيره‌ي خشم و نفرت و بی عدالتی كه به سوي اش مي‌آمدند يا به رنگین کمانی که لابلای پلک های اش مهربانی و عشق و آزادی را نقش می زدند ؟ می خواهم بدانم به چه فكر مي‌كرد؟ نگاه اش كه جهانِ معصوميت بود، و کلام اش ندای آزادی اما فریاد می زد :" چرا؟ چرا؟ من فقط ذره ای آزادی را فریاد کردم , ذره ای آزادی "و هنوز چشم‌های جهان خيره‌ي دهان اوست, تا شاید بار دیگر غنچه های لبان سرخ اش را بگشاید و آزادی را فریاد کند . ومن بادیدن چند باره ی آخرین نفس تو, از پشت بلور اشک فریاد می زنم : مگر تو چه كرده بودي ندا؟ که بي‌قلب، پروانه‌هاي گلگون عشق را در درون سينه‌هاي پر مهرت گردن زد؟ به من بگو ندا آن هنگام به چه می اندیشیدی ؟ به بارش گلبرگ‌هاي رنگين چشم‌هاي خواهرانت يا توفان شكوفه در نگاه برادرهايت؟ به چه مي‌انديشيدي ندا، به نرمه بال‌هاي تُرد پروانه‌اي كه هنوز بر سر انگشتانت بود، به چه؟ تو كه جز عشق و مهرباني و آزادی كلامي نگفته بودی , بگو، بگو، به چه فكر مي‌كردي؟ تو كه جزآزادی واژه‌اي ديگربر زبان و ذهن نداشتی .زبانه ی آزادی , بگو، به چه فكر مي‌كردي؟، تو كه معناي كينه را نمي‌دانستي، فقط مهر و دوستي را مي‌شناختي غنچه‌ي پَرپَر من ، گُلِ من.من , و ما تو را مي‌بينم ,تو آيا مرا و ما را مي‌بيني؟ پرنده‌ي كوچك، پرنده‌ي بال و پَر شكسته‌ام، گنجشكك سر بريده‌ام، مرا و ما را مي‌بيني؟ مرا كه قطره اشكي شده‌ام براي تو، قطره‌ي اشكي .ندا , به من بگو , برای زندگی کردن چقدر باید بمیریم ؟
مسعود نقره کار
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دوشنبه: یکم تیرماه 1388 (ساعت 4:03 بامداد)

دو ویدئوی زیبا و دلگرم کننده و امید دهنده از هنرمند چیره دست، یار و پشتیبان و حامی بسیار گرانمایه ما جناب آقای دکتر رضا بحری همراه با سروده های زیبای ایشان و دکلمه این سروده ها با صدای گرم و مهربان خود ایشان:
وطن یعنی عشق...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ای شیخک ملعون..!!!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای تماشا و لذت بردن از سایر کارها و ویدئو کلیپ های ملی و میهنی یار گرامی ما جناب بحری روی لینک زیر کلیک کنید:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ساعت حدود پنج بامداد روز دوشنبه یکم تیرماه است. دیروزدر فاصله ساعتهائی که امکان استفاده از ارتباط اینترنتی را قطع کرده بودند، ده ها مطلب و گزارش و نگارش تهییه کردیم که عاقبت وقتی در ساعت 9 شب ارتباط برقرار گردید برخی از آنها را بتدریج انتشاردادیم.
دلم می خواست بقیه آنچه را هم که منتشر نشده بود اینک انتشار دهم ولی یاران و همکارانم می گویند:
"فلانی، بس است. آنها دیگر کهنه شده اند و هم این که اگر اینها را می خواهی برای این ملت شریف و مبارز انتشار دهی که خودشان نقش آفرینان آن بوده اند و همه چیز را می دانند و اگر قصدت آن است که برای هم میهنان خارج از این مرز و بوم و یا جهانیان انتشار دهی، که آنان نیز بطور قطع و یقین تا کنون آنچه را که ما نتوانستیم گزارش دهیم و روی دستمان مانده؛ از منابعی دیگر تا کنون دریافت کرده اند . پس چرا اینقدر حرص می خوری...!!!"
بله همکارانم درست می گویند. مقصود اصلی ما اطلاع رسانی برای عزیزان داخل میهن است که آنان خودشان دیروز و پریروز را پشت سرنهاده و اینک چند ساعتی است که هریک به گوشه و خانه و کاشانه و لانه ای پناهیده اند تا ساعاتی استراحت نموده و تجدید قوا نمایند که اگر با بردمیدن سپیده امروز باز هم غوغا و خیزش و شور و هیجانی بر شهر سایه افکن گردد، نیروئی تازه برای ادامه "راز بقا" داشته باشند.
هم اینک بیاد همکار دلیر و سرپرست بیباک تشکیلاتمان "پریسای" شیرزن افتاده ام و دلم هم برای او میسوزد و هم خوشحالم که او چند روزی پیش از آن که شاهد این صحنه های فجیع باشد؛ کشته شد.
او را نیز از مقابل خانه اش، زمانی که می خواست وارد شده و همسر و دخترک پنج ساله اش را پس از یکروز طولانی و خسته کننده درآغوش کشیده و برایشان بگوید که "روزش به خوبی و موفقیت" سپری گشته و به شب رسید، نامردان ربودند و 24 ساعت بعد جنازه مثله شده اش با دشته ها و قداره های ابلیسان رژیم جهنمی را در بیابان پیدا کردیم.
و اینک وقتی فکر می کنم می بینم ظرف این سه روزه ده ها، صدها و شاید هزاران آزاد مرد و شیرزن مشابه "پریسا" را که پیوسته قلبش برای این آب و خاک می تپید، همانند او با نامردی و بیرحمی با چاقو و دشنه و تبر و یا شلیک گلوله هایشان از نعمت هنوز بیشتر ماندن و بیشتر زیستن و بیشتر به میهن خدمت کردن محروم ساخته اند.
و هنوز هم، نامردان و دشنه بدستان و چاقوکشان بدنبال شکارهای تازه ای هستند. بدنبال پریساها و یا "پنج یار" همرزمی که سه روز پیش در مخفیگاه قبلی ما با ضرب و شتم بردند و در زیر شکنجه زبانهایشان را گشودند و رمز ورود به سایت ما را گرفته و سایت قبلی ما را مسدود ساختند و سپس آنان را نیز مثله مثله کردند.
تنها نکته افتخارآفرین و غرور برانگیز این است که نه "پریسا" و نه آن "پنج یار" دیگر ما، هیچ کدام علی رغم و به بهای از دست دادن جان گرانبهای خویش حتا یک نفر از ما و یا یکی از هسته ها و یا سایر همراهان و یاران خویش را "لو" ندادند و مرگ را برآدم فروشی ترجیح دادند....
دیروز در آنسوی مرزها، در دنیای آزاد، "روز پدر" بود و از آنجائی که "پریسا" همیشه یار و همرزم گرامی ما "رضابحری" را به هنگام تماسهای تلفنی اش از ایران به آمریکا، پدر یا باباجان خطاب می کرد، افسوس می خورم که چرا ما دیروز با آن که لااقل سه بار با ایشان تماس تلفنی داشتیم حتا یک نفر از ما به فکرش نرسید که بجای پریسا، به او روز پدر را تبریک بگوئیم...!! از خود سوآل می کنم آیا هیچ یک از آنانی که در دنیای آزاد ادعای ایرانی بودن و دوستی با این مرد شریف را دارند، زنگی به ایشان زدند و یا ایمیل و پیامی برایش فرستادند تا روز پدر را باو تبریک بگویند؟ تردید دارم... زیرا که شنیده ایم و دیده ایم که ایرانیان در خارج از این مرزهای پرگهر، حتا چشم دیدن یکدیگر را ندارند چه رسد دیگری را که شاید بهتر و برتر از آنان است؛ بنابراین خودم در انتهای این غم نامه ام می نویسم:
"ای یار عزیز و گرانبهائی که برای همگی ما، اما بخصوص برای "پریسا" در حکم پدری ارزشمند بودی و هستی؛ روزت مبارک اگرچه که می دانم و اطمینان دارم در رثای دخترت "پریسا" به سوگ نشسته ای، اگرچه که به ما پند میدهی در رثای آنان که رفتند غم مخورید بلکه در فکر زندگان باشید".
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دوشنبه: یکم تیرماه 1388 (ساعت 2:55 بامداد)
از خون جوانان وطن لاله دمیده (ویدئو)


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مردم بی پناه و زخمیان در خانه هایشان نیز امن نیستند


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ایرانیان و خارجیان، در سرتاسر جهان با دلاوران و ملت ستمدیده اما مقاوم و دلیر و شریف ایران ابراز همبستگی، همدردی و همراهی می نمایند. این نتیجه ایستادگی در برابر ستمگران است که مایه بلند آوازه شدن نام ایرانی و اعاده حیثیتی گردیده که بدست بی ناموسان غارتگر و اشغالگر میهن؛ به بادفنا رفته بود و از ما مردمی زبون و بی اراده و مطیع جمهوری "ولایت وقیح" به چشم جهانیان به نمایش می نهاد. ویدئوی زیر از سوی یکی از حامیان و یاران بسیار گرامی ما از آمریکا برایمان ارسال گردیده. تماشا کنید و خستگی از تن بزُدائید:


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این پست قرار بود در ساعت 7:15 غروب روز یکشنبه انتشار یابد که بدلیل قطع ارتباط اینترنتی اینک، روز دوشنبه اول تیرماه در ساعت 2:00 بامداد منتشر می گردد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یکشنبه:31/3/1388 ( ساعت 7:15 پس از نیمروز)
ویدئوی دیگری از قیام امروز مردم سلحشور در تهران و درگیری و سرکوب مردم توسط سرکوبگران رژیم "ولایت وقیح"


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شایعه دستگیری "میرحسین موسوی"

عده از عوامل رژیم در ایران و خارج از میهن، برای تشویش اذهان آن گروه از هم میهنانی که هنوز به آقای میرحسین موسوی اعتقادی راسخ دارند و دنباله رو ایشان هستند، و نیز برای ایجاد تفرقه و دل شکستگی و مایوس نمودن صفوف بهم پیوسته مبارزین شایعه دستگیری آقای میرحسین موسوی را بسرعت در ایران و خارج از ایران انتشار داده اند.

برای آگاهی هم میهنان به اطلاع میرسانیم که آقای موسوی فقط تحت بازداشت خانگی هستند اما اعضای ستاد ایشان دستگیر شده اند. نام هفت نفر از اعضای دستگیر شده ستاد ایشان بشرح زیر است:

1-( احسان باکری) 2-(علی وفقی) 3- (حمزه غالبی) 4- (سعید نیکخواه) 5- حسین همائی) 6- ( ... فتاحی) 7- (...ذاکری).

اطلاعیه زیر نیز ساعتی پیش از سوی ایشان انتشار یافته است:

بسم الله الرحمن الرحيم انا لله و انا اليه راجعون

خبر دلخراش شهادت گروهي ديگر از معترضان به وقوع تقلب گسترده در انتخابات اخير، جامعه ما را در بهت و سوگ فروبرده است. تيراندازي به مردم ، پادگاني شدن فضاي شهر، ارعاب، تحريك و قدرت نمايي همگي فرزندان نامشروع قانون گريزي شديدي است كه در معرض آن قرار داريم و عجبا كه بانيان چنين شرايطي ديگران را به اين خطا متهم مي كنند. به كساني كه مردم را به خاطراظهار نظر قانون شكن ناميده اند خبر مي دهم كه بي قانوني بزرگ عدم اعتنا و نقض صريح اصل 27 قانون اساسي از سوي دولت در عدم صدور مجوز براي اجتماعات مسالمت آميز است. آيا مردمي انقلابي كه با مشابه همين اجتماعات ما و شما را از فراموشخانه هاي تاريخ ستم شاهي بيرون آوردند مورد ضرب وجرح قرار گيرند و تهديد به زورآزمايي شوند؟ اينجانب به عنوان يك هم سوگ همچنان مردم عزيز را به خويشتنداري دعوت مي كنم. كشور متعلق به شماست. انقلاب و نظام ميراث شماست. اعتراض به دروغ و تقلب حق شماست. به احقاق حقوق خود اميدوار باشيد و اجازه ندهيد كساني كه براي نااميدي و ارعاب شما مي كوشند خشمتان را برانگيزند. در اعتراضات خود همچنان به پرهيز از خشونت پايبند بمانيد و چون پدران و مادراني دل شكسته با رفتارهاي نامتعارف فرزندانتان در قواي امنيتي برخورد كنيد. در عين حال از نيروهاي نظامي و انتظامي انتظار دارم نگذارند خاطرات اين ايام لطمه هاي جبران ناپذير به روابط آنها و مردم بزند. اين كه نام و نشان شهيدان، مجروحان و بازداشت شدگان به خانواده آنها اطلاع داده نشود و آنان در سرگرداني قرار گيرند هيچ سودي در برقراري آرامش ندارد و تنها احساسات را جريحه دار مي كند. همچنين است دستگيري هاي فله اي كه تنها موجب هتك پرهيزها و برداشته شدن رعايت ها ميان فرزندان نظامي و انتظامي ملت و بدنه جامعه مي شود. از خداوند متعال براي اين شهيدان عزيز رحمت و علو درجات مسئلت مي كنم و براي خانواده هاي داغديده شان صبر و اجر آرزو دارم.

ميرحسين موسوي 31 خرداد 1388

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این پست قرار بود حدود ساعت شش پس از نیمروز دیروز یکشنبه انتشار یابد که بدلیل ساعتها قطع ارتباط اینترنتی، اینک در ساعت 1:25 بامداد روز دوشنبه: اول تیرماه 1388 منتشر می نمائیم:
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یکشنبه: 31/3/1388 (ساعت 5:50 پس از نیمروز)

بیانیه اعتراضی 250 نفر از فعالین جنبش زنان نسبت به وقایع چند روز اخیر:

بيانيه زير را فعالان جنبش زنان با توجه به محدوديت هاي ارتباطي کنوني امضا کرده اند ممکن است بسياري هنوز اين بيانيه را نديده باشند. پيش از بازداشت ژيلا بني يعقوب و همسرش بهمن امويي آنها جزو امضا کنندگان اين بيانيه بودند و اکنون خود نيز به جمع بازداشت شدگان پيوستند.

به سرکوب زنان و مردان ايران پايان دهيد
کليه بازداشت شدگان را آزاد کنيد
انتخابات غير دمکراتيک دهمين دوره رياست جمهوري گرچه از پراقبال ترين انتخابات اين دوره براي ايجاد تغيير مسالمت جويانه بود، آنچه در پي آن آمد اعتراض همگاني را برانگيخت.
طيف وسيعي از فعالان جنبش زنان، در کمپين ها و گرايشات مختلف، در کنار فعالان دانشجويي، کارگري، مدني و سياسي، قوميتي، روزنامه نگاران، و… در انتخابات شرکت کردند تا به دولت تبعيض نگر “نه” بگويند، و خواهان رفع تبعيض هاي جنسيتي عليه زنان شوند.
اميد به تغيير وضعيت، ميليون ها زن و مرد را به پاي صندوق هاي راي کشاند، اما نتيجه شمارش آرا اين اميد را به ياس بدل کرد و اعتراض گسترده ي مردمي را برانگيخت. اعتراضي که پاسخ حاکميت به آن خشونت عريان، ضرب و شتم ومجروح کردن و کشتن شهروندان عادي، بازداشت فعالان و وکلاي حقوق بشر، فعالان سياسي و مدني، روزنامه نگاران، فعالان دانشجويي و قوميتي و… بود.
دامنه خشونت هاي خياباني توسط نيروهاي سرکوبگر، اعم از آمر و عامل، بار ديگر دانشگاه ها و خوابگاه هاي دانشجويي را به خاک و خون کشيد تا خاطره تلخ ۱۸ تير کوي دانشگاه در ذهن خسته از خشونت ايرانيان انعکاسي پايان ناپذير يابد. خبر ها حاکي از آن است که تعداد قابل توجهي از دانشجويان دختر و پسر در شهرهاي مختلف ايران کشته، مجروح، بازداشت و/يا مفقود الاثر شده اند.
قطع همه مسيرهاي تلفني و اينترنتي در کنار موارد بالا، دسترسي نسبتا آزاد به اطلاعات و ارتباطات را به حداقل رسانده و باعث افزايش تشويش اذهان عمومي شده است. حاکميت با در دست داشتن مهم ترين رسانه ها، به ويژه صدا و سيما، منتقدان و معترضان به اقدامات قهري و تماميت خواهانه خود را اغتشاش طلب و اراذل و اوباش مي خواند و خشم مردم را دامن مي زند. در عين حال، همچنان با ناديده گرفتن حقوق مردم بيشترين خشونت را به انواع مختلف به آن ها اعمال مي کند.
ما، جمعي از فعالان جنبش زنان، ضمن محکوم کردن تمامي اقدامات خشونت بار و تحقير آميزي که در اين سال ها عليه زنان و مردان ايران و در جهت سرکوب آن ها صورت گرفته است و مي گيرد، با تاکيد بر تداوم تلاش براي احقاق خواسته هاي جنبش زنان که نقش مهمي در اين سال ها در افزايش آگاهي و مبارزات مدني داشته است، همبستگي خود را با معترضان به نتايج انتخابات اعلام مي داريم، و خواستار آزادي بي قيد و شرط بازداشت شدگان چند روزه اخير، و تامين وتضمين آزادي هاي مدني و سياسي در ايران هستيم.

سی و یکم خرداد ۱۳۸۸

آرزو حسيني ، آرش انواري، آرش نصيري اقبالي، آزاده اميري، آزاده خسروشاهي، آزاده فرامرزيها، آزاده نعمتي، آزيتا شرف جهان، آسيه اميني، آنوشا شهسواري، آيدا سعادت، آيدا کريمي، ابراهيم طاهري، احترام شادفر، احمد صادقي، اشكان مسيبيان، اعظم ابطحي، افرا شکرلو، اکرم سلح جو، الناز انصاري، الهه امانی ، اميد حسين زاده، اميد کلانتري، امير رشيدي، ايليا ماهان،بابك غياثي، باربد گلشيري، باوند بهپور، بلال مرادويسي، بهاره هدايت، بهجت حسيني، بهرام زنگنه، بهزاد خوشحالي، بهمن احمدي امويي، بهناز شکاريار، بيتا طاهباز، پرستو اله ياري،پروشات شکرلو، پروين اردلان،پروين دانا،پروين ذبيحي،پروين ضرابي، پريا نعمتي، پويا عزيزي، تارا آغداشلو، تارا نجداحمدي، ترانه بني يعقوب، ثريا قزل اياغ، جمشيد آيين دار، جواد صفوي زاده، حسن ماهان، حشمت صفايي، حمید حمیدی ، حميده نظامي، خديجه مقدم، خشايار جهانيان، دکتر هوشنگ سبحاني، دلارام علي، راحله حسيني، راضيه نعمتي، رزيتا شرف چهان، رضا ماهان، رضا نعمتي، رکسانا ستايش ، روحي افسر، روشنک قريشي،رويا درشتي، زويا اسکندريان، زهرا محمدي، زهرا نبوي، زهره ارزني، زهره اسد پور، زهره امين، زهره عراقي، زينب پيغمبرزاده، ژاله سالاري، ژيلا بني يعقوب، سامان شاه محمدي، ستاره دباغ، ستاره سجادي، سجاد سلطان زاده، سحر سجادي، سحر صنيعي، سعيد موسوي، سعيده هاتف، سمانه عابديني، سمانه فريد، سميرا افخمي، سميه رشيدي، سميه فريد، سودابه سيرجاني، سوزان ذاکر، سوسن طهماسبي، سولماز احمري، سهراب كريمي، سهراب مهدوي، سهيلا مرعشي، سياوش منتظري، سيمين بهبهاني، سيمين مرعشي، شعله ايراني ،شقايق درخشان، شهاب الدين شيخي، شهرام آقامير، شهرام شيدايي، شهرزاد جهانيان، شهرزاد هاديان، شهلا شفيق، شیرین اردلان، شيرين عبادي، شيرين فاميلي، صبا دباغ، صدف عدل گستر، صديقه مقدم، صفا پوينده، ،طاهره ماشالله، طلعت تقي نيا، عذرا صمدي، عفت ماهباز، علي اخوان، علي اکبر خسروشاهي، علي صادقي، علي طايفي، علي عبدي، علي مشمولي، علي‌ واعظي پور، فاطمه شاه نظري، فتانه عباسي فر، فتانه فراهاني ، فخري شادفر، فخري نامي، فراز يکيتا، فرانک فريد، فرحناز جمالي، فرخنده برکسه، فرخنده جبارزادگان، فرزاد طلوعي، فرزانه طاهري، فرشاد شعباني، فرشيد محمودي تهراني، فرهاد داودي، فريده جلالي، فريده غائب، فريده فرهنگ، فريده مقدم، فريده ميرزايي، فرين حسين روحانيان، فريناز آزادفر، فيروزه مهاجر، قدسي سرمست، کاظم علمداري، کامبيز گرمستاني، کاوه رضايي ، کيوان اميري الياسي، کيومرث حکيم، كاوه قاسمي كرمانشاهي، كاوه ماهان، كبري كريمي، گلاله بهرامي، گلنازملک، گيتا طاهباز ، ليلا وثوقي، ليلا هاشمي، مارال فرخي، مجيد ملکي ، محبوبه کرمي ، مرضيه محجوبي، مرضيه وفا مهر، مريم پناهي، مريم حسين خواه، مريم رضوي، مريم زندي، مريم مالک، مژگان ثروتي، مسعود شکري، مسعود كرمي، مصطفي عبدي، معصومه پريدار، معصومه عراقي، معصومه مسعودي، ملوک ملاحسيني، مليحه رزازان، منصور تيفوري، منصوره شجاعي، منصوره مسعودي، منوچهر فريد، منيژه مرعشي، مونا عليخواه، مهدي مجتهدي، مهرانگيز کار، مهرنوش اعتمادي، مهسا خيرالهي، مهسا شکرلو، مهشيد جوانمرد، مهين رضوي، مينا زندي، مينا کريمي، مينا ماني، نادر حاجي محسن، نازلي فرخي، ناصر کلانتري، ناهيد جعفري، ناهيد کشاورز، ناهيد ميرحاج، نرگس خسروي، نرگس طيبات، نسترن موسوي، نسرين ستوده، نسرين سياوشي، نسرين صمدي، نسيم خسروي مقدم، نسيم سرابندي، نسيم سلطان بيگي، نسيم کريمي، نفيسه آزاد، نگار نهاوندي، نوشين احمدي خراساني، نوشين خاکي، نويد محبي ، نيره توحيدي ، نيکزاد زنگنه، نيلوفر انسان ، نيلوفر کشميري، نيلوفرگلکار، وجيهه مقدم، وهاب دوستي دوكشكاني، ويدا بيگلري، الهام بنايي، الهام قيطانچي، الهام هاديان، هايده تابش، هدي امينيان، هما کاوياني، هما مداح، هنگامه مشهدي الاصل، ياسر عزيزي، ياسمن گرمستاني، ياشار گرمستاني، ياور خسروشاهي،
تغییر برای برابری

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پول تیر نگرفتند....!!!!
پیکر ندا دختری که توسط شلیک گلوله یکی از نامردان رژیم به چشم چپ اش، بدون هیچ دلیلی مظلومانه کشته شد (زیرا حتا در راهپیمائی و تظاهرات شرکت نداشت و فقط در پیاده رو به تماشا ایستاده بود)، امروز تحویل خانواده اش گردید با این شرط و قرار که بدون سرو صدا و برگزاری مراسمی و بطور محرمانه خاکسپاری گردد.
مسئولین رژیم "ولایت وقیح" به این خانواده داغار یادآوری کردند که این بار به لطف "رهبر" قرار شده از آنان پول تیر دریافت نشود....!!! تف بر شرف شما بی ناموسان گرگ صفت.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بیمارستانها نیز امن نیستند...!
طبق گزارش یاران ما در نقاط مختلف تهران، نیروهای امنیتی و اوباشان حرفه ای باصطلاح بسیجی در اکثر بیمارستانهای تهران مستقر گشته اند تا مجروحانی را که برای مداوا به بیمارستانها، اورژانس ها و مراکز درمانی منتقل می گردند، بدون وقف و بی هیچ عذر و بهانه ای دستگیر کرده و به مراکز نامشخصی انتقال دهند. در این حرکت بیشرمانه؛ اوباشان بی حیثیت معروف به لباس شخصی ها، بیرون مراکز درمانی و بیمارستانها نقش گارد محافظ نیروهای رسمی را بعهده دارند تا از هجوم ملت به داخل اینگونه مراکز برای دهائی فرزندان و عزیزان خویش خودداری نمایند
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آخرین آمار کشته شدگان روزهای 30 و 31 تیرماه
این آمار فقط مربوط به خیزش های مردمی و جانباختگان این خیزش در روزهای یاد شده بالا، در تهران است. آمار مربوط به سایر شهرها پس از بررسی کافی و اطمینان از صحت منبع ارسال کننده خبر؛ در پست های بعدی درج خواهد گردید.
کشته شدگان دو روز 29 نفر (9 نفر در حمله ناموفق پریشب به زندان اوین جان خویش را از دست دادند.
زخمیان دو روز بالغ بر 383 نفر (بیش از یکصد نفر در شرایط بسیار بدی بسر میبرند)
دستگیر یا ناپدید شدگان نامعلوم است اما آمارهای غیررسمی حکایت از 750 نفر می نماید.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دو ویدئو از تظاهرات و خیزش امروز در تهران که تا این لحظه (حدود ساعت شش پس از نیمروز) بدست ما رسیده است.



ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ