سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۳/۳۱

"پست" زیر نیر قرار بود در ساعت 3:25 نیمروز انتشار یابد که به همان دلیل حدود شش ساعت قطع ارتباطات اینترنتی، اینک در ساعت: 10:40 شب انتشار می یابد.

یکشنبه: 31/3/1388 (ساعت 3:25 پس از نیمروز)


این دولت از کسان؛ به شما ناکسان رسید
نوبت ز ناکسان وشــریر شما نیـز بگـذرد
صدها دانشجوی معترض دانشگاه تهران، برای پنجمین روز متوالی تجمع و تحصن اعتراضی خود را در دانشگاه تهران ادامه دادند.
اعتراض به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، و اعتراض به سرکوب وحشیانه تجمعات اعتراضی دانشجویان و مردم ایران، و نیز تهاجم وحشیانه نیروهای انصار حزب الله به کوی دانشگاه تهران در یکشنبه شب هفته گذشته محورهای اصلی اعتراضات دانشجویان دانشگاه تهران بود.
امروز یکشنبه، نیز دانشجویان از صبح با اجتماع در محل دانشکده هنرهای زیبا تجمع اعتراضی خود را آغاز کردند. این در حالی بود که دهها دانشجوی متحصن شب ها را نیز در محل تحصن بسر می برند. در ابتدای صبح دانشجویان دانشگاه با پیوستن به دانشجویان متحن در صحن دانشگاه حرکت کردند و به سر دادن شعار پرداختند.
دانشجویان هم چنین به اظهارات کذب فرهاد رهبر از بلندگوهای ضد ملی صدا و سیما اشاره می کردند. رهبر هنوز هم مدعی است که هیچ دانشجوئی تیر نخورده و هیچ دانشجوئی هم کشته نشده است. این در حالی است که دیروز پیکر یکی از دانشجویان کشته شده در واقعه کوی دانشگاه تهران تشییع شد. هم چنین به گفته دانشجویان در حالی فرهاد رهبر ادعا می کند که هیچ دانشجوئی در این واقع تیر نخورده که تنها در بیمارستان شریعتی نزدیک به صد دانشجو بستری هستند که تعداد قابل توجهی از آنان به ضرب گلوله نیروهای لباس شخصی و انصار حزب الله مجروح شده اند.
دانشجویان دیروز هم چنین با اجتماع در مقابل ساختمان ریاست دانشگاه تهران، خواهان استعفای وی در مقابل این دروغگوئی های اشکار شدند.
در ساعات 2 بعد از ظهر، دانشجویان با تجمع در مقابل سر در دانشگاه شعارهائی در حمایت از مردم معترضی که توسط نیروهای گارد ویژه بشدت سرکوب و مجروح می شدند سر دادند. حضور دانشجویان در سر در اصلی دانشگاه تهران در حالی بود که صدها تن از نیروهای گارد ویژه مسلح، درمقابل دانشجویان صف آرائی کرده بودند تا مانع ارتباط مردم و دانشجویان شوند.
هم چنین نزدیک به ده تن از افراد بسیجی لباس شخصی در پیاده رو محوطه سر در دانشگاه تهران و با حمایت نیروهای گارد ویژه خطاب به مردم پلاکاردهائی را در دست نگه داشته بودند که بر روی آن نوشته شده بود : “اراذل بی بی سی به خانه های خود باز گردید”.
این افراد با حمل این پلاکاردها کوشش داشتند اعتراضات و فریاد های بلند دانشجویان را از پشت درب های دانشگاه خنثی سازند چرا که شعارهای دانشجویان و تجمع آنها توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده بود. به گزارش خبرنامه امیرکبیر، اعتراض مردم به لباس شخصی های حامل این پلاکاردها در خیابان انقلاب موجب شد گارد ویژه مردم را تهدید کرده و آنها را پراکنده سازد.

شعارها و فریادهای دانشجویان موجب حمایت مردم در ان سوی خیابان شده و مردم به نشانه حمایت از دانشجویان و نیز به نشانه اعتراض، دست ها خود را بالا گرفتند تا اینکه گارد ضد شورش با ماشین های اب پاش به مردم حمله ور شد.
نیروهای گارد ویژه برای مدتی سوار بر موتورها اقدام به شلیک تیر هوائی بطور متوالی کردند که این اقدام برای لحظاتی اوضاع را بسیار متشنج نمود.
دانشجویان در این تجمع اعتراضی شعارهای مختلفی از جمله “دولت کودتا استعفا استعفا”، بسیجی واقعی، همت بود و باکری”، خس و خاشاک توئی، دشمن این خاک توئی”، مرگ بر دیکتاتور”، “الله اکبر”، دریدند، دریدند کوی و به خون کشیدند”، “کشته ندادیم که سازش کنیم، صندوق دست خورده شمارش کنیم”. دانشجویان هم چنین خطاب به بسیجی های حامل پلاکارد فریاد می زدند: “بسیجی به هوش باش، دانشجوئیم نه اوباش”، “اگه اوباش منم، چماق دستان تو چیست؟”. عکس ها سخن می گویند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تشییع پیکر پاک مصطفی غنیان یکی دیگر از شهدای کوی دانشگاه
به گزارش روزنامه های محلی شهر مشهد، پیکر شهید مصطفی غنیان دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران که در حمله نیروهای امنیتی و نظامی به کوی دانشگاه تهران به شهادت رسید، روز شنبه سی ام خرداد ماه در مشهد تشییع شد.
روزنامه های خراسان و قدس روز شنبه اعلامه های متعدد تسلیت و تعزیت این شهید را در بخش اعلامیه های اموات روزنامه چاپ نمودند.
تشییع پیکر پاک غنیان در مشهد و شهید ناصر امیر نژاد در یاسوج در حالی انجام شده است که نیروهای مهاجم به کوی دانشگاه تهران پیکر تعدادی از شهدا را با خود به خارج از دانشگاه منتقل کردند و فرهاد رهبر رئیس انتصابی دانشگاه تهران که سابقه معاونت وزارت اطلاعات را دارد، به دروغ کشته شدن دانشجویان را تکذیب کرد.
روز گذشته نیز انجمن دانشجویان دموکراسی خواه دانشگاه تهران با صدور بیانیه ای اعلام کرد تا زمان مشخص شدن آمرین و عاملین جنایات کوی دانشگاه به اعتراض و تحصن خود ادامه خواهد داد.
بنابر گزارش دانشجویان، نیروهای انصار و بسیج در بامداد دوشنبه به هنگام حمله وحشیانه به کوی دانشگاه به طور کامل از سوی نیروهای انتظامی حمایت می شدند.
نیروهای مهاجم پس از کشتار دانشجویان و تخریب ساختمان ها بیش از ۱۰۰ دانشجو را به ساختمان وزارت کشور منتقل کرده و در آنجا در حالی برای ساعت ها مورد ضرب و شتم قرار دادند که بسیاری از آنان زخمی بوده و دچار خونریزی بودند. لازم به ذکر است از سرنوشت بیش از ۳۰ دانشجوی بازداشت شده کوی دانشگاه اطلاعی در دسترس نیست.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
این مزدور نیز در اولین فرصت توسط یاران ما اعدام انقلابی خواهد شد
نام و مشخصات این مزدور لباس شخصی قاتل باین شرح است:
سیدحسن میرکاظمی مسئول بسیج مسجد الهادی واقع در تپه شمس آباد تهران مدیرعامل کارخانه دنیای فلز واقع در اتوبان کرج و مالک سه کارخانه دیگر در منطقه شمس آباد.
این نامرد پست تا کنون در کشتن لااقل 45 نفر از مبارزین و کوشندگان راه آزادی میهن از دست اجانب مستقیم عمل نموده و در بسیاری از دستگیریها و انتقال اشخاص و تظاهرکنندگان به نقاط نامعلوم با سایر مزدوران و هم پالکی هایش دست داشته است. گروه ضربت و ستاد اعدام های انقلابی ما هم پیمان گشته اند که این نامرد مردم ستیز را نیز بزودی همانند یار دیرینش "سید مصطفی سبزواری" که کمتر از 24 ساعت پیش در مقابل خانه اش در "شهرآرا" اعدام انقلابی شد، به سزای اعمال کثیف و خیانت به ملت بپاخاسته ایران برسانند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ساعت 9:15 شب:توجه.. توجه:
در ساعت 2:45 پس از نیمروز "پست" زیر نوشته، تهیه و تدوین گردید اما پیش از آن که بتوانیم آن را انتشار دهیم تمام سیستم های اینترنتی به ناگهانی قطع گردیند.
با آن که در محل جدیدمان از چهار سرویس اینترنتی (از چهار سرویس دهند) برخورداریم؛ اما بطور ناگهانی هر چهار سرویس به سکوتی چون سکوت مرگ دچار گردیدند و ما هیچ راهی برای ورود به سیستم نداشتم.
ابتدا این تصور برایمان پیش آمد که بازهم مزدوران رژیم توانسته اند سایت جدید ما را ردیابی کرده و آن را فلج یا فیلتر نمایند اما پس از تماسی کوتاه که با یکی دیگر از مراکز خویش داشتیم، آگاهمان کردند که فعلن سیستم های سرویس دهنده به بهانه اشکالات فنی و قطع ارتباطات "ساتلایتی"، اما درواقع با دخالت اداره مخابرات و عدم پوشش دهی به سیستم های سرویس دهنده مختل گردیده و استفاده از اینترنت در تمام تهران و حومه قطع است اما این کار نمی تواند زیاد بطول بیانجامد زیرا که یکی از امکانات بالقوه خود رژیم نیز برای انجام بسیاری از کارهای روزمره اش و نیز انتقال دستورات و فرمانهای ضد مردمی و سری و غیره و غیره؛ همین استفاده از اینترنت است بنابراین به خاطر خودشان هم که شده بزودی ارتباطات برقرار خواهد شد... و خلاصه آن که از حدود ساعت 3 پس از نیمروز تا دقایقی پیش (ساعت 9 شب) که ارتباط اینترنتی دوباره ممکن گردیده، تنها کاری که ما توانستیم انجام دهیم این بوده که چندین "پست" و مطلب و خبر را بصورت پیش نویس در "ورد" آماده و ذخیره نمائیم تا زمانی که ارتباط برقرار شد به تدریج آنها را انتشار دهیم. اینک نخستین "پست" را که در ساعت 2:45 پس از نیمروز باید ارسال میشد اکنون که حدود ساعت 9:15 شب است انتشار میدهیم. منظر پست های بعدی که با فاصله های کوتاه انتشار خواهد یافت باشید.
++++++++++++++++++++++

یکشنبه:31/3/1388 (ساعت2:45 پس از نیمروز)

طوفان پس از آرامشی نسبی

پس از چند ساعتی آرامش نسبی که رزم آوران و گردان صحنه مبارزه با گرگهای اشغالگر میهن بدان نیاز داشتند، طوفانی چنان بنیان کن که میرود کاری کند که بقول معروف "نه از تاک نشانی بماند، نه از تاکنشان" در تهران آغاز گردیده. این بار آمدن مردم به صحنه نه بدرخواست یا اعلامیه "موسوی" بوده و نه "کروبی" این خود مردم هستند که از حدود ساعت 2 پس از نیمروز بصورت خودجوش حرکت را آغاز کرده اند. ماجرا با برخورد یکی از مامورین زورگو با جوانکی 17-18 ساله در میدان فلسطین آغاز شد که منجر به دخالت مردم گردید و جوان بیگناهی را که نزدیک بود بدست یکی دیگر از جلادان رژیم به اسارت برده شود آزاد ساختند و پانزده دقیقه پس از آن گروه ضدشورش به منطقه هجوم آوردند.
این حرکت موجب گردید که موج هجوم مردم بسرعت در منطقه گسترش یابد و خیلی سریع به دیگر نقاطی چون میدان انقلاب، خیابان ولی عصر، میدان آزادی و سرتاسر خیابان فاطمی رخنه نماید. ملت بشکه ای باروت را می ماندند که منتظر جرقه ای بودند تا منفجر شوند.
به گزارش تنی چند از یاران ما که در تمامی این مناطق حضور دارند و به سازماندهی گروههای از هم گسخته مشغولند تا این موج های کوچک جداجدا را مبدل به موجی عظیم و بنیان کن نمایند، مامورین سرکوبگر فاصله طولانی فیمابین میدان انقلاب تا میدان آزادی را چنان مملو ساخته اند که برخلاف روزهای گذشته موج مردم بصورت رشته ای که آغازگرش اینسو و دامنه پیشرفتش مسیر طولانی این میدان تا آن میدان و خلاصه، انتها و مرکز همایش و گردهمائی میدان بزرگ آزادی باشد را غیر ممکن ساخت. اما از آنجائی که دیگر حتا برای یاری طلبیدن یا یاری رساندن نیازی به تلفن و موبایل و پیامک نیست زیرا که هر انسانی خود شده است موبایلی و هر زبانی و حنجره ای شده است پیام رسان، رشته های منقطع در پیچ و خم خیابانهای فرعی به یکدیگر پیوسته و نه از مسیر معهود همیشگی اما گروهی ازین مسیر و گروهی از آن مسیر همگان بسوی میدان آزادی که ظرف یکهفته اخیر میعادگاه جنبش گران و آزادیخواهان گردیده است روان گشته اند.
نیروهای گارد ویژه، سپاه پاسداران و لباس شخصیها بصورت بسیار زیادی تمام مسیر آزادی تا ولی عصر را بسته اند و زنجیره ای از ماشینها و موتورسوارها در آنجا مستقر کرده اند . سر تمامی کوچه های منتهی به آزادی و انقلاب و ولی عصر نیروی انتظامی و لباس شخصیها ایستاده اند. چندین هلی کوپتر بر فراز جمعیت معترض به پرواز در آمده است . نیروهای یگانه ویژه و لباس شخصیها به تجمعات مردم با باتوم یورش می برند و آنها را مورد ضرب وجرح قرار میدهند و همچنین اقدام به بازداشت جوانان می کنند.
امروز نوجوانان بین 14 تا 15 ساله نقش موبایل و پیامک زبانی را بازی می کنند چرا که از این خیابان بدان خیابان و ازین کوی بدان کوچه رخنه کرده و پیام آن گروه را بدین گروه میرسانند. بطور خلاصه و در یک کلام، هدف تجمعی دوباره در میدان آزادی است.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
با توضیح آغازین این "پست" (که با حروف درشت و به رنگ قرمز) به مطالب اضافه کردیم حتمن متوجه تشتت و درهم ریختگی این "پست " می گردید. بهرروی، فیلم زیر گوشه ای از تظاهرات امروز تهران است. این فیلم را اینک حدود ساعت 9:15 دقیقه شب جایگزین مطلب دیگری که قبلا در اینجا نوشته بودیم می نمائیم و آن مطلب را به "پست" بعدی خویش انتقال خواهیم داد:


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یکشنبه: 31/3/1388 (ساعت: 11:15 بامداد)

دو فیلم جدیداز حماسه آفرینان روز شنبه:
مردم قهرمان نه تنها به شکار قاتلین خویش که بلکه اسلحه های آنان نیز می پردازند. در فیلم های زیر مشاهده کنید که چگونه ابزار کشتار و یا وحشت آفرینی مزدوران، از جمله "گاز اشک آور" در دستان قدرتمندان فرزندان این آب و خاک افتاده است:

_____________________________________

__________________________
هشدار به فرصت طلب های جویای نام..!!
در یکی از پست های روز گذشته (شنبه 30 خرداد) مطلبی درج کرده ایم تحت عنوان "پایان پرده پوشی و آغاز پرده دری" که در طی این مقاله ضمن تشریح علت قیام بیش از 80% ملت بپاخاسته، توضیح داده ایم که ما از ابتدا نیز نه بدنبال موسوی و نه هیچ شخص دیگری نبوده ایم بلکه فقط تلاش داشتیم با شرکت در این نمایش مضحکه انتصابات، به خیزش پس از انتصابات رنگ قانونی بخشیده و بهانه ای برای رژیم باقی نگذاریم.
در این اطلاعیه آشکارا اعلام نموده ایم که اینک دیگر ملت قهرمان و مبارز نیازی نمی بیند که برای خیزش خود بهانه ای داشته باشد بلکه به وضوح نیات خویش را هویدا کرده و ازین پس علنی اعلام میداریم که ما "حکومت ولایت سفیه" لازم نداریم در نتیجه به امثال "میرحسین موسوی" نیز نیاز نداریم و به همین دلیل، ازین پس یکی از شعارهایمان در همایش ها و تظاهرات این خواهد بود که: "نه احمدی - نه موسوی- دموکراسی ، دموکراسی".
امروز اطلاعیه ای که شخصی در آنسوی مرزها انتشار داده و طی آن اراجیفی به نقل از تظاهر ات ملت ایران و شعارهای جدید مبارزین قهرمان نوشته بدست ما رسید از آن جمله که:
" اینک مردم قهرمان شعار میدهند: نه احمدی، نه موسوی، فقط رضای پهلوی"....!!!!!
ما به این شخص فرصت طلب هشدار میدهیم که اگر باری دیگر این عمل ناجوانمردانه را تکرار کرده و مطالب منتشر شده ما را که گویای حرف دل ملتی است که با خون خویش تلاش دارند ننگ رژیم ولایت سفیه را از دامان میهن پاک کنند، تحریف نماید و آرزوهای محال خویش و همپالکی هایش را جایگزینش نماید ناگزیر خواهیم شد که تمام پیشینه و شجره نامه ایشان و امثال ایشان را برملا ساخته و تشت رسوائی این آقایان یا خانم ها را از بام بر زمین بیفکنیم.
البته ما نمی گوئیم که هم میهنانی که خارج از میهن بسر میبرند نباید یا نمی توانند برای آینده این آب و خاک تصمیم بگیرند، معنای دموکراسی این است که در آینده، در ایران آزاد و دموکراتیک، هرکسی حق دارد که خویش را داوطلب سکانداری کشتی درهم شکسته ای بنماید که از طوفان و بلائی بنام رژیم آخوندی خلاص شده و اینک قصد دارد که به دوران سربلندی خویش بازگشت نماید. اما این موضوع بسته به نظر و رای ملت است که به کدام یک از این داوطلبین سکانداری رای داده و سیستم آینده این آب و خاک را در یک رفرانوم و همه پرسی آزاد تعیین نمایند. بنابراین آنانی که آرزوی بازگشت سیستم سلطنتی در ایران را دارند؛ نیز در آینده حقی کاملن برابر با دیگران (حتا اگر آن دیگران مثلن کمونیست ها یا جمهوریخواهان باشند) دارا خواهند بود. اما این که یک نفر با سواستفاده از مبارزات مردم گرفتار فتنه ایران بخواهد آنسوی مرزها برای خویش نامی دست وپا کرده و پیشاپیش برای آن شخص مورد علاقه اش خودشیرینی نماید نهایت بی انصافی و بی وجدانی است. بخصوص اگر این خودشیرینی ها با تحریف شعارهای ملت مبارز درون صحنه باشد و دروغی چنین بزرگ و نابخشودنی مرتکب گردد که اعلامیه صادر نماید مردم فریاد می کشند "نه احمدی، نه موسوی، فقط رضای پهلوی...!!".
ما این خائنین به اهداف شریف ملت ایران را که خواهان گرفتار مالیخولیا و رویابافی و دروغ پراکنی هستند هرگز نخواهیم بخشید. این گونه خوش رقصی ها برای اربابان از سوی دلقک ها، باعث خواهد گردید که شخص مورد نظر آنان حتا اگر درصد بسیار ناچیزی هواخواه در ایران داشته باشد، همان درصد ناچیز نیز به بادفنا خواهد رفت زیرا ما از این که دیگران بخواهند سرنوشت و آینده ما را بما دیکته کرده و برایمان رقم بزنند خسته و گریزانیم.
آقایان اینک زمان چیدن بادمجان دور قاب های رنگین و مملو از "پلو و چلو" نیست. اینک زمانی است که شمایان نیز باید همگام و همراه با ملت ایران گشته و دلهای مبارزین میهن را با این دروغ ها و اراجیف نرنجانید. از ما گفتن، خود دانید... تاریخ درباره آینده شما و این نوع شلنگ انداختن ها و خوش رقصی های شما به قضاوت خواهد نشست.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یکشنبه:31/3/1388 (ساعت:6:55 بامداد)

حماسه آفرینان...
آنچه از پی می آید حماسه 24 ساعت گذشته حماسه آفرینان تهران، به روایت عکس هاست.گو این که نظیر همین حماسه آفرینی های غرورآفرین در سرتاسر خاک گلگون از خونهای پاک قهرمانان نامدار یا بی نام و نشان میهن، منصه ظهور یافته و به برگهای زرین تاریخ پرافتخار ایران افزوده گشته، اما ما هنوز هیچ عکسی از سایر نقاط دریافت نکرده ایم بنابراین از یاران مبارز خویش و سایر هم میهنانی که پیوسته مهر آنان شامل حال ما بوده تقاضا داریم چنانچه عکس یا فیلم و مدارکی درباره 24 ساعت گذشته (از شامگاه آدینه تا شامگاه شنبه) در اختیار دارند برایمان ایمیل نمایند تا در سایت خودشان انتشار دهیم.
اینک حماسه آفرینان و قهرمانان برای ساعاتی استراحت و تجدید قوا، و نیز برگرفتن لقمه ای بدهان؛ به خانه ها رفته اند تا خویش را برای ساعاتی دیگر آماده نبرد سازند... زیرا که این راه تا سرنگونی بنیان ستم و ریا و فریب دین فروشان بی آبرو و نامردان ملت ستیز ادامه خواهد یافت... درود بر شما قهرمانان تاریخ ساز.

توجه... توجه...:

از آنجائی که بدلیل ارسال پیامها و ایمیل های پایان ناپذیر شما عزیزان برای سازمانی که متعلق به خودتان است، "میل باکس" ما، در "یاهو" آنچنان متراکم گشته که "یاهو" پیام های جدیدتر را اتوماتیک محو می نماید، ضمن پوزش خواهی از آن گروه یاران، عزیزان و هم میهنانی که پاسخی به پیام هایشان از سوی ما دریافت نکرده اند تقاضا داریم پیام ها و مطالب خویش را به دیگر نشانی پست الکترونیکی ما بشرح زیر ارسال نمایند:

iranian.students.solidarity@gmail.com

البته شما می توانید مانند همیشه پیام هایتان را برای یار عزیز ما آقای رضا بحری نیز ارسال نمائید که ایشان آنها را حفظ و نگهداری نموده و بتدریج برایمان "فوروارد" نمایند. نشانی های پست الکترونیکی ایشان عبارتند از:

r.bahri@yahoo.com OR: reza21Bahri@gmail.com

_______________________________________

یکشنبه: 31/3/1388 (ساعت 5:55 بامداد)
اگرچه که شب تیره رو به سپیدی دارد، اما می توانیم بنویسیم که 24 ساعتی بسی خونین بر سراسر ایران سپری گردیده و تا ساعتی دیگر، روز از نو و روزی از نو.
طی بیست و چهار ساعت سپری شده، رژیم سفاک و " خامنه ای" پفیوز و دجال و "عنتری نژاد" حیوان درنده و وحشی همراه با نیروهای سوکوبگر خویش نه فقط در تهران که تمامی ایران جوی خون براه انداختند. فیلم های زیر خود گویای این واقعیت هستند.

_______________________
آیا زمان سقوط نزدیک میشود...؟
گریز و عقب نشینی بسیجیان در برابر ملت خشمگین:

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گزار ش یک "وبلاگ" از تظاهرات روز گذشته در تهران
وبلاگ امپراتوری دروغ
گزارشی از خط مقدم نبرد: حماقتی که راه پیمایی مسالمت آمیز مردم را تبدیل به یک درگیری خیابانی نمود! ساعت از4 بعد از ظهر روز شنبه سی ام خرداد گذشته بود. در دو سوی خیابان آزادی انبوهی از ماموران پلیس، بسیج و لباس شخصی دیده می شدند. دو پیاده رو رفته رفته پر از جمعیت می شد. مردم به شدت در حال آمد و شد بودند. خیابان آزادی هر لحظه ملتهب تر می شد. تا تقاطع اسکندری پیش رفتم. گروهی از حامیان میر حسین که در جلو و پشت سر انها ماموران حرکت می کردند، بطور مسالمت آمیز پیش می آمدند. آنها مردمی را که در پیاده رو ها منتظر و محافظه کار ایستاده بودند دعوت می کردند تا وارد جمع آنها شوند. به همراه عده ای به آنها پیوستیم. هنوز اندکی از چهارراه نگذشته بودیم که ماموران و بسیجی ها، باتوم به دست به سمت جمعیت یورش بردند. جمعیت به سرعت از هم پاشید و به سمت خیابان توحید و کارگاه عملیات تونل، عقب نشینی کردند. این کار برای یکبار دیگر هم انجام شد. ماموران این بار هم به تعقیب مردم به سمت کارگاه تونل رفتند. اما مردم با پرتاب سنگ آنها را به عقب راندند. پلیس و مامور بیشتری این بار به سمت جمعیت آمد. آنها را به سمت فرعی های خیابان آزادی عقب زدند. رودکی، خوش، کارون، خوش، جیحون، بهبودی و ...به گمانم حمله به حرکت مسالمت آمیز مردم به سمت آزادی احمقانه ترین کار ممکن بود. عقب راندن راه پیمایان به محلات، باعث حضور افراد محلی در تظاهرات شد و راه پیمایی را از حالت عادی تبدیل به یک درگیری خیابانی و جنگ و گریز در خیابانهای فرعی منشعب از خیابان آزادی نمود. اکنون کف خیابانها پر از زباله و سنگ و آهن و مواد زائد آپارتمانی شده است. در برخی نقاط خیابان مردم برای جلوگیری از هجوم موتور سواران، از علائم راهنمایی و رانندگی و تابلو خیابانها به عنوان مانع و سنگر استفاده کردند. درگیری مردم با ماموران و بسجی ها تا ساعت 9 ادامه پیدا کرد. با تغیبر فضا و صدور فرمان رهبری مبنی بر استفاده از خشونت علیه مردم، شعارهای مردم نیز تغییر کرد. آنها که تا دیروز در شعار های خود از حق رای خود دفاع می کردند و خواهان ابطال انتخابات بودند، امروز پیکان شعار های خود را به سمت برکناری خامنه ای نشانه رفتند:"دست خدا بر سر ماست... چه احمقی رهبر ماست""مرگ بر خامنه ای""رهبر چقدر الاغه ... یک دستش هم چلاقه""دولت جنایت می کند... رهبر حمایت می کند"اکنون خیابانهای منتهی به آزادی صحنه یک جنگ خیابانی شده است. با انبوهی از سنگ و موزائیک و سطلهای زباله ای که می سوزند. سروصدا ها هنوز ادامه دارد. از دقایقی پیش نیز صدای "الله اکبر" مردم در محله ما شروع شده است. به مراتب کوبنده تر و عصبی تر از شبهای گذشته..
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فیلم دیگری از خیزش و مبارزه مردم در تهران. ما تا این لحظه حدود ساعت شش بامداد روز یکشنبه، هنوز فیلمی از خیزش ایرانیان غیور و دلاور در سایر شهرهای میهن خونین خویش دریافت نکرده ایم. به مح-ض دریافت آنها را نیز انتشار خواهیم داد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یکشنبه: 31/3/1388 (ساعت 1:09 پس از نیمه شب)

فیلمی از راهپیمائی دیروز غروب (شنبه 30 خرداد بین ساعت هفت تا ده شب) بسوی میدان آزادی که با هجوم مامورین به خاک و خون کشیده شد و دامنه ی این تظاهرات به خیابان ستارخان و درگیری های گسترده در شهرآرا و کوی گیشا گردید. لازم به توضیح است که در ادامه همین خیزش گسترده بود که سه تن از یاران ما، جیره خوار و مزدور بسیجی " سید مصطفی سبزواری" را که عامل حمله به دفتر ما و کشتار پنج تن از یاران ما بود، در مقابل درب خانه اش در شهرآرا اعدام انقلابی کردند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آمار:

بنابر آخرین خبرهای واصل گشته از طریق یاران ما، تعداد زخمی شدگان و یا جانباختگان طی حدود 36 ساعت گذشته( از ساعت 4 پس از نیمروز جمعه 29 خرداد تا 11:30 شنبه شب 30 خرداد) بشرح زیر است:

تهران: 409 زخمی - 9 کشته - تعداد دستگیر شدگان نامعلوم

شیراز: 214 زخمی - 3 کشته - تعداد دستگیر شدگان نامعلوم

زاهدان: 113 زخمی - 4 کشته - بیش از 100 نفر دستگیر و یا مفقود الاثر

اصفهان: 189 زخمی (سه نفر در وضعیتی بسیار خطرناک)

سنندج: 76 زخمی - یک نفر کشته - گروه بیشماری دستگیر

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین گزارشها حاکی از آن است که هجوم بیشمار هم میهنان ما بسوی زندان اوین، اگرچه پس از بیش از 3 ساعت هنوز به نتیجه مطلوبی نیانجامیده و یک نفر کشته و تعداد زیادی زخمی حاصل آن بوده است، اما همچنان ادامه دارد. یکی از افراد شرکت کننده درین هجوم (یکی از یاران ما) تلفنی به ما گزارش داد که جمعیت خروشان فریاد میزنند: تا ویرانی این دژ مخوف و آزادی فرزندانمان از پای نمی ایستیم؛ اگر هزاران کشته و زخمی بدهیم".

گزارشات تفصیلی و اهتمالن فیلم و عکس های این هجوم مردمی، در صورت رسیدن بدست ما بلافاصله انتشار خواهد یافت.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ