سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۳/۳۱

یکشنبه:31/3/1388 (ساعت:6:55 بامداد)

حماسه آفرینان...
آنچه از پی می آید حماسه 24 ساعت گذشته حماسه آفرینان تهران، به روایت عکس هاست.گو این که نظیر همین حماسه آفرینی های غرورآفرین در سرتاسر خاک گلگون از خونهای پاک قهرمانان نامدار یا بی نام و نشان میهن، منصه ظهور یافته و به برگهای زرین تاریخ پرافتخار ایران افزوده گشته، اما ما هنوز هیچ عکسی از سایر نقاط دریافت نکرده ایم بنابراین از یاران مبارز خویش و سایر هم میهنانی که پیوسته مهر آنان شامل حال ما بوده تقاضا داریم چنانچه عکس یا فیلم و مدارکی درباره 24 ساعت گذشته (از شامگاه آدینه تا شامگاه شنبه) در اختیار دارند برایمان ایمیل نمایند تا در سایت خودشان انتشار دهیم.
اینک حماسه آفرینان و قهرمانان برای ساعاتی استراحت و تجدید قوا، و نیز برگرفتن لقمه ای بدهان؛ به خانه ها رفته اند تا خویش را برای ساعاتی دیگر آماده نبرد سازند... زیرا که این راه تا سرنگونی بنیان ستم و ریا و فریب دین فروشان بی آبرو و نامردان ملت ستیز ادامه خواهد یافت... درود بر شما قهرمانان تاریخ ساز.

توجه... توجه...:

از آنجائی که بدلیل ارسال پیامها و ایمیل های پایان ناپذیر شما عزیزان برای سازمانی که متعلق به خودتان است، "میل باکس" ما، در "یاهو" آنچنان متراکم گشته که "یاهو" پیام های جدیدتر را اتوماتیک محو می نماید، ضمن پوزش خواهی از آن گروه یاران، عزیزان و هم میهنانی که پاسخی به پیام هایشان از سوی ما دریافت نکرده اند تقاضا داریم پیام ها و مطالب خویش را به دیگر نشانی پست الکترونیکی ما بشرح زیر ارسال نمایند:

iranian.students.solidarity@gmail.com

البته شما می توانید مانند همیشه پیام هایتان را برای یار عزیز ما آقای رضا بحری نیز ارسال نمائید که ایشان آنها را حفظ و نگهداری نموده و بتدریج برایمان "فوروارد" نمایند. نشانی های پست الکترونیکی ایشان عبارتند از:

r.bahri@yahoo.com OR: reza21Bahri@gmail.com

_______________________________________

هیچ نظری موجود نیست: