سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۷/۰۳

آدینه: 3 / 7 / 1388
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
توجه: ما به هیچ حزب، دسته، گروه یا مرامی وابسته نیستیم.
تقاضا داریم برای باز نشر مطالب انتشار یافته درین وبلاگ، نام منبع اصلی را درج نمایید.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


زمان: 02:01 بامداد (آدینه 3 مهرماه)
***
یاران و هم میهنان نازنین درود بر شما و بامدادتان گرامی باد.
امروزمصمم شدیم که "پست" جدید را فقط اختصاص دهیم به عکس های دریافتی از همایش ها و اعتراضات هم میهنان ما در نیویورک و هیچ مطلبی نوشتاری انتشار ندهیم. ممکن است این موضوع برایتان کمی غیرطبیعی باشد اما به دلایل زیر یک یا دو روزهیچ خبر و مطلبی توسط ما انتشار نخواهد یافت:
1- از 2 ساعت پیش متوجه شدیم که دوباره عمال بی شرافت رژیم (هکرهای بدبخت اداره مخابرات - وزارت اطلاعات - سپاه مزدوران و اوباشان - و یا هر منبع وابسته به آنان) سایت ما را فیلتر کرده اند.
یاران و همکاران متخصص ما در زمینه اینترنت از حدود نیمه شب تا چند دقیقه پیش همه تلاش خویش را نمودند تا شاید این بار نیز مشکل را حل نمایند که شوربختانه راه بجایی نبرده ایم و دسترسی به سایت و "وبلاگ" برای همگان غیر ممکن گشته است.
خوشبختانه این بار با همه تلاش های مذبوحانه شان نتوانستند مفاد و آرشیو ما را مانند بارهای پیشین، معدوم نمایند بنابراین ما بزودی با نامی جدید همین "وبلاگ" را با تمام محتوا و مطالبش انتشار خواهیم داد.
2- همانگونه که می دانید، ما از حدود شش سال پیش وبسایتی بسیار غنی با مطالب و نوشتارهای مستند و عکس ها و ویدیوهای بسیاری داشتیم که توسط عوامل رژیم فیلتر و سپس از صفحه اینترنت محو گردید که در همان زمان پنج نفر از یارانمان نیز در مخفیگاهی که مشغول به کار بودند گرفتار گشته و سپس ناپدید شدند که باید آنان را نیز جزو جانباختگان به حساب آورد.
از آن پس، تا پیدا کردن میزبان یا "سرور"ی خارج از ایران ما ناگزیر گشتیم به انتشار "وبلاگ" بسنده کنیم که با توجه به این که رژیم دجالان سرعت اینترنت را در ایران تقریبن به صفر رسانده، و از آنجایی که ما روزانه دهها مطلب و عکس و ویدیو در این "وبلاگ" می گنجانیم، هم برای شما عزیزان دریافت و مطالعه مطالب و تماشای عکس ها و ویدیوها کمی مشکل گردیده و هم برای خود ما، گنجاندن آنهمه مطالب و نوشتارها و تصاویر در قالب یک "وبلاگ" بسیار طاقت فرسا شده و مستلزم صرف وقت و انرژی بسیار است، بنابراین بهترین راهکار این است که دوباره برای برپایی یک وبسایت تلاش نماییم.
3- اینک با لطف و همیاری دوستی گرانبها، بالاخره موفق شده ایم از طریق یک میزبان یا "سرور" بیطرف (که عامل رژیم نیست) اقدام به دایر کردن "وبسایت" بنماییم که تنظیم مراحل مختلف آن شاید یک هفته زمان ببرد. آنچه مسلم است این "وبلاگ" ظرف 24 ساعت آینده در شکل و محتوای همیشگی؛ با تمام مطالبی که تا دیروز انتشار داده بودیم به اضافه همین مطلب کوتاه که اینک (حدود ساعت 2 بامداد روز آدینه سوم مهرماه) در "پست" امروز می نویسیم، با نام (دامنه) جدید انتشار خواهد یافت که ما هرچه زودتر "لینک" ورود به سایت را برایتان با ایمیل ارسال خواهیم کرد.
برای تمامی یاران، هم میهنان و پشتیبانان خویش آرزوی سلامتی و موفقیت و تندرستی داریم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بدلیل پائین آوردن سرعت اینترنت از سوی رژیم در حال زوال، ناگزیر شده ایم هر صفحه را فقط به یک "پست" اختصاص دهیم. برای خواندن مطالب و دیدن تصاویر و ویدئوهای "پست" های قبلی با مراجعه به "بایگانی وبلاگ" در نوار جنبی (سمت راست) پست و روز مورد نظر را انتخاب کرده و بروی آن کلیک کنید.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ