سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۷/۱۰

آدینه: 10/ 7 / 1388
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
توجه: ما به هیچ حزب، دسته، گروه یا مرامی وابسته نیستیم.
تقاضا داریم برای باز نشر مطالب انتشار یافته درین وبلاگ، نام منبع اصلی را درج نمایید.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زمان: 5:50 بامداد آدینه
یاران، عزیزان و هم میهنان سلحشور بامدادتان گرامی باد.
اوباشان و مزدوران رژیم مفلوک "آ سید علی گدای" پفیوز و "عنتری نژاد" کودتاگر و قاتل، باری دیگر در تلاشی مذبوحانه سایت ما را از ساعت 22:30 شب گذشته (پنجشنبه شب) "هک" کرده بودند و نمی توانستیم به سایت خویش دسترسی داشته باشیم.
مطابق معمول یاران و همرزمان متخصص ما با 5-6 ساعتی تلاش دوباره اشکالات را بر طرف نمودند و ما دقایقی پیش توانستیم وارد سایت شویم.
از آنجایی که امروز آدینه است و آدینه ها تمامی رسانه ها و خبرگزاری ها و بنگاههای خبرپراکنی و غیره در ایران تعصیل هستند و ما همیشه روزهای آدینه ناگزیریم یا خبرهای "شوی نماز جمعه" ملایان و گزارشاتی را که یاران خودمان از اینجا و آنجا بصورت زنده مشاهده و یا می شنوند انتشار دهیم و یا از اخباری که از منابع و خبرگزاری های خارجی می توان دریافت کرد، استفاده کنیم تا سایت و وبلاگ خویش را انتشار دهیم، و از سویی دیگر بدلیل همین چند ساعتی که سایت ما "هک" شده بودبه اندازه کافی خسته و کسل شده ایم بنابراین با توافق یاران و همکارانی که همیشه مشغول خبر رسانی به هم میهنان عزیز هستند و حتا، برخی از آنان بطور 24 ساعته در کار "آپدیت" کردن سایت هستند؛ ترجیح دادیم که ما نیز این آدینه را (امروز را) به خود استراحتی بدهیم و دوباره از ساعت 00:01 بامداد شنبه کار خویش را از سر بگیریم.
امیدواریم که این تعطیلی و استراحت بیست ساعته را بخصوص پس از چند ساعت تلاش برای رفع اشکالات ایجاد شده توسط مزدوران بدبخت رژیم، به ما روا داشته و از ما گلایه ای ننمایید.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بدلیل پائین آوردن سرعت اینترنت از سوی رژیم در حال زوال، ناگزیر شده ایم هر صفحه را فقط به یک "پست" اختصاص دهیم. برای خواندن مطالب و دیدن تصاویر و ویدئوهای "پست" های قبلی با مراجعه به "بایگانی وبلاگ" در نوار جنبی (سمت راست) پست و روز مورد نظر را انتخاب کرده و بروی آن کلیک کنید.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ