سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۱۰/۲۵

آدینه: 25/10/1388
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
توجه: ما به هیچ حزب، دسته، گروه یا مرامی وابسته نیستیم.
تقاضا داریم برای باز نشر مطالب انتشار یافته درین وبلاگ، نام منبع اصلی را درج نمایید.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یاران، هم میهنان و همرزمان بامدادتان گرامی باد. همانگونه که می دانید ما از دو ماه پیش بنا را بر آن قرار داده ایم که روزهای آدینه بدلیل تعطیل بودن ادارات و سرویس های خبررسانی داخلی و نیز بسته بودن دانشگاهها و مدارس، ما نیز به خود یکروز استراحت بدهیم. بنابراین روزهای آدینه بجز معدودی خبرهای فوری و مهم که برای دستیابی بدانها نیازی به منابع خبری نیست انتشار نمی دهیم.
امروز، آدینه 25 دیماه نیز بنا بر همین روال شما مطالب و خبرهای مفصل و زیادی در تارنمای مورد علاقه خود مشاهده نخواهید نمود، اما فراموش نکنید که ما همیشه و در هر زمانی با شما هستیم بنابراین شما نیز با ما باشید.
*******
آیا شما این سیاه بازی ها را باور می کنید ...!!
فیلمی زنده از برنامه شب گذشته صدا و سیمای (میلی) رژیم
*****
فیلمی از مراسم دومین سالگرد قتل دانشجوی ُکرد: ابراهیم لطف اللهی
*****
درخواست سرکنسول سابق
کنسول سابق رژیم در نروژ از تمام دیپلمات های ایرانی درخواست کرد که مانند او با دادن استعفا از مشاغل خویش و پیوستن به مردم بپاخاسته، خشم خویش را از جنایات رژیم به دنیا نشان دهند.
به فیلمی در این مورد توجه نمایید:

*****
ندای مردم ایران
ندای مردم ایران نام ویدیوی بسیار زیبایی از هنرمند ارزنده میهن ما خانم شکیلا است که دو روز پیش به مرحله انتشار رسید و یار گرامی ما آقای دکتر بحری آن را در کانال خویش در یوتیوب به نمایش نهاده اند:
*****
-