سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۳/۳۰

شنبه: 30/3/1388 ( ساعت 11:03 شامگاه)
اطلاعیه مهم:
دقایقی پیش یاران ما اطلاع دادند که مزدور، و یکی از رهبران اوباشان ملقب به بسیجی ها، کسی که دو روز قبل در حمله به دفتر مخفی ما در کوی گیشا رهبری آن گروه را بدست داشت و پنج نفر از رشیدترین یاران ما را دستگیر و سپس به قتل رساند یعنی: " سید مصطفی سبزواری" در مقابل خانه اش در شهرآرا توسط سه نفر از یاران مبارز ما "اعدام انقلابی" شد. گزارش مشروح تر و بیشتر درین مورد را پس از دریافت انتشار خواهیم داد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فیلمی دیگر از کشتار امروز و کشته شدن یک جوان بدست مامورین پست و نامرد رژیم پلید:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فیلمی دلخراش از کشته شدن یک دختر جوان در تظاهرات امروز


شنبه: 30/3/1388


(آخرین گزارشها - عکس ها - فیلم ها - بین ساعت 8 بامداد تا ساعت 8 شامگاه)
روزهای سرنوشت ساز نزدیک میشوند


رژیم در حال متلاشی شدن در عمل انتخاری دیگری اکثر دانشگاهها در تهران و بسیاری از شهرستانها را تعطیل اعلام کرده است و این در حالتی است که بسیاری از دانشجویان و استادان با یک حرکت غافلگیر کننده شب گذشته (جمعه شب) به داخل محوطه دانشگاهها وارد شده و بطور دسته جمعی شب گذشته و امروز در داخل محوطه دانشگاهها دست دست به اعتراض و اعتصاب زده اند.
هدف از این تعطیلی وارد کردن نیروهای (بقول خودشان) ضد شورش و مزدوران بسیجی به داخل دانشگاهها برای سرکوب مقاومین و متحصنین و معترضین می باشد، بدون آن که برادران و خواهران و پدران و مادران و اعضای خانواده بتوانند در این امر دخالت داشته باشند؛ زیرا که به بهانه تعطیل بودن دانشگاه زنجیره ای از نیروهای باصطلاح رسمی و نشان دار و گروه بیشماری از اوباشان و دشته بدستان و اجیران مزدور گرداگرد دانشگاهها را محاصره و مسدود نموده و اجازه نزدیک شدن به کسی نمی دهند.









ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لینک های برخی فیلم ها مربوط به تظاهرات و درگیری ها امروز تهران (از بامداد تا شامگاه) کلیک کرده و مشاهده نمائید:


فيلم : تظاهرات و درگيری های امروز

فيلم : تظاهرات و درگيری های امروز

فيلم : تظاهرات و درگيری های امروز

فيلم : رای نويسی فله ای در يک زير زمين

فيلم : تظاهرات و درگيری های امروز




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گوشه ای دیگر از درگیری های خونین امروز تهران


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

طبق آخرین خبرهای رسیده بدست ما، علاوه بر آن که گروه بسیار کثیری از مردم، دانشجویان، استادان دانشگاهها و کارگران از ساعت هفت غروب بسوی میدان آزادی در حرکت بودند با حملات وحشیانه گادر سرکوبگر ضد شورش روبرو گردیده اند و درگیریها در این ساعت ( ساعت9 شامگاه شنبه) تمامی مسیر جنگ و درگیری و خونریزی به اوج خود رسیده است.
گزارشی دیگر حاکی از آن است که گروه کثیری بسوی زندان اوین در حرکت هستند. یاران ما گزارش داده اند که از آنجائی که رژیم انتظار یورش مردم بسوی اوین را داشت تمامی راههای منتهی به این زندان مخوف در محاصره نیروهای بسیجی، سپاه و نیروی گارد ویژه ضد شورش می باشد اما مردم به پیشروی ادامه داده و بدون پرهیز از هرگونه خشونتی، با مامورین رژیم در جنگ و نبردی (البته نابرابر) می باشند. گزارشهای تکمیلی و اهتمالن فیلم های مربوط به یورش مردم بسوی زندان اوین را (اگر بدستمان برسانند) در ساعات آینده انتشار خواهیم داد.
شنبه: 30/3/1388

یادمان یاران از دست رفته ما
چهل و هشت ساعت پس از حمله اوباشان و مزدوران بسیجی به دفتر مخفی ما و دستگیری یاران بسختی خونین شده و مصادره وسایل و اموال موجود در دفتر، ابتدا نشانه ها حکایت از آن داشت که این یاران علی رغم آن که حتا در حین دستگیری زخمی و خون چکان بودند، اما در مراکز مخصوص اوباشان بسختی تا حد مرگ شکنجه گردیدند تا عاقبت رمز ورود به وبسایت ما را بازگو کردند و در نتیجه سایت پرمحتوای ما از صفحات اینترنت محو گردید و به تاریخ پیوست. اما با کمال تاسف این فقط سایت ما نبود که از صفحه اینترنت محو شد، بلکه یاران رشید و گرامی ما : " علیرضا – قباد – بیژن – فرهاد – و حسین" نیز از صفحه روزگار محو گشته اند و به صفحات تاریخ قیامها و خیزش های آزادیخواهانه میهن و ملت سرفراز پیوسته اند.
شب گذشته در اکثر دانشگاههای تهران و شهرستانها، مراسم یادمان این عزیزان برگذار شد؛ آنهم در حالتی که شرکت در چنین مراسمی برابر است با دستگیری و نابود شدن یا حداقل به بندهای مخوف 209 اوین منتقل گشتن اما همرزمان و یاران و گردنفرازان رادمرد و شیرزن (دانشجویان) ما بی پروا و بدون اندیشیدن به این خطر؛ مراسم یادمان یاران جانباخته خویش را گرامی داشتند.
عکس های زیر نشان دهنده یکی از این مراسم در یکی از دانشگاهها است:

*******************
پایان پرده پوشی – آغاز پرده دری

پس از یاوه گوئی های دیروز خوک پلید و کثیف، رهبر دزدان و غارتگران و اوباشان حضرت دوزخ مکان "سیدعلی گدای روضه خوان" در مصلای(مستراح) بزرگ تهران، این نادان عمامه بسر و عبا بردوش تیر خلاص را در شقیقه خویش و همپالکی هایش و رژیم خونخوارش شکلیک کرد.

از هفته ها پیش، پس از معرفی نمایندگان انتصابات نمایشی میلیونها ایرانی فقط برای نشان دادن آن که هنوز زنده هستند و از خویشتن اراده و اختیاری دارند در این نمایش شرکت کردند با آن که بیش از هشتاد درصد ملت نتیجه را می دانستند.
آری تقریبن همگان می دانستند و می دانستیم که نتیجه آرای مردم نادیده گرفته شده و "عنتری نژاد" دوباره به اریکه و مسند ریاست دولت منصوب خواهد شد، اما شرکت کردند و شرکت کردیم تا برای قیام و خیزش خویش بهانه ای معقول داشته باشیم به این امید که پس از قیام، آن دسته از مزدوران رسمی و غیررسمی که در دل و حتا در تنهائی خویش نیز اعتقادی باین رژیم ندارند و فقط برای سیر کردن شکم خانواده خویش با رژیم همکاری می نمایند، با مشاهده قیام افتخارآفرین و غرور برانگیز ملت شریف به خود آیند و به جمع خواستاران آزادی و رهائی از قید و بند ملا و شیخ و روصه خوان بپیوندند.
افسوس که این کوردلان و کوته فکران و نادانان از اجتماعات عظیم و پرشور مردمی درس عبرت نگرفتند که هیچ، حتا به پیر و جوان و زن و مرد و حتا کودکان نیز رحم نکردند و همگان را زخمی تر و درنده تر و خشمناکتر نمودند.
دیروز از پس از پایان یاوه گوئی های این شیخ ملعون (حتا در بسیاری نقاط در حین این روضه خوانی بیشرمانه) ملت بپا خواسته دیگر دلیلی برای پردو پوشی در خود ندیدند و اینک اکثریت قریب به اتفاق مردم با پرده دری و بصورت علنی فریاد میزنند : " نه احمدی نه موسوی، آزادی و دموکراسی"....

بلی دیگر مردم خواسته خویش را که همانا پایان بخشیدن به زور و تعدی رژیم وقیح و بیدادگر و بیرون راندن این سگان و گرگهای درنده از خاک پاک میهن است، بصورت علنی برملا ساخته اند.
البته هنوز هستند کسانی که تصور می کنند "میرحسین موسوی" این "استالینیست – کمونیست" سابق که در طول هفت سال تکیه بر مسند نخست وزیری کمتر از دیگر جانیان حاکم بر جان و مال و ناموس و ثروت ایرانزمین کشتار و خیانت نکرده، می تواند رهبری این نهضت غیورانه را در دست گرفته و کشتی طوفانزده میهن را به ساحل نجات برساند اما اینان درصد بسیار کمی از بپاخاستگان هستند.
از ساعتی پس از پایان نمایش مضحکه نماز جمعه در "مستراح بزرگ تهران" این پرده دری آغاز شد و از غروب دیروز تا بامداد امروز، نه تنها در تهران که در سرتاسر خاک شرحه شرحه شده میهن با عزم و اراده ای آهنین در رویاروئی با مزدوران تا دندن مسلح رژیم هستند.

برخی از مردم نیز با در دست داشتن عکس شهدای روزهای اخیر در این خیزش بیمانند شرکت دارند. بر پلاکارد یکی از حاضرین نوشته بود «برادر شهیدم رأی تو پس می گیرم». برخی دیگر نیز دست نوشته هایی در جواب محمود احمدی نژاد که مردم را خس و خاشاک خوانده بود در دست داشتند: «خار و خاشاک میلیونی» ،«خس و خاشاک تویی، پست تر از خاک تویی/ شور منم / نور منم / عاشق رنجور منم / زور تویی / کور تویی / هاله بی نور تویی / دلیر بی باک منم / مالک این خاک منم ».

به گفته تنی چند از مسئولین و پرستاران و پزشکان برخی از بیمارستانهای تهران (قول داده ایم که نام بیمارستانها را اعلام نکنیم) فقط در تهران طی شب گذشته تا بامداد امروز بیش از 398 زخمی بسیار بدحال و در وضعیت وخیم در این بیمارستانها بستری گردیده اند؛ و صدها زخمی و مضروب سرپائی و بطور موقت به آنان رسیدگی شد و بلافاصله از بیم گرفتار شدن اوباشانی که حتا به بیمارستانها حمله می نمایند تا زخمیان و مضروبین را گرفتار کرده و باخود ببرند، از بیمارستانها به گوشه خانه های خویش پناهیدند و یا آن که خود را برای غوغائی دیگر و خیزشی دگر آماده کرده اند.
آمار فوق فقط مربوط به تهران (طی ساعت هفت پس از نیمروز دیروز تا هفت بامداد امروز) است اما در شهرستانها نیز همین نمایش افتخارآفرین گردآفرینان و غیوران سرفراز کماکان ادامه دارد.

گزارش های هنوز تایید نشده حاکی از آن است که در غوغای شب گذشته تا بامداد امروز 14 نفر در نقاط مختلف تهران و در مجموع بیش از هشتاد نفر در سایر شهرها کشته شده اند.
*************

عکس ها سخن می گویند:

تهران ( و سایر شهرستانها و استانها) طی شش روزگذشته شاهد خیزشی شکوهمند بوده که روزی در تاریخ این مرزو بوم با خطوطی زرین به ثبت خواهد رسید. عکس های زیر گوشه هائی از این خیزش را در تهران و برخی شهرستانها نشان میدهد. روی لینک زیر کلیک کرده و تماشا کنید:


http://www.flickr.com/photos/fhashemi/sets/72157619758530748/show/

***************
خس و خاشاک توئی:



*****************
میهنم به کجا میرویم...!!

شنبه: 30/3/1388 (ساعت 5:15 بامداد)

ما هنوز زنده ایم . خواستند که با به اسارت بردن و کشتن یارانمان و با فیلتر کردن وبسایت ما، به خیال خویش ما را بشکنند یا اتحاد و یگانگی ما را از هم بگسلند؛ اما چه تصور باطلی…! ما نه شکستیم ، نه گسستیم، و نه مایوس شدیم…. حتا بر داغ سنگین از دست دادن پنج نفر از رشیدترین و فداکارترین یارانمان هم اشگی نریختیم.

به قول یارگرانقدر و حامی و پشتیبان همیشگی ما، استاد گرانمایه دکتر بحری:

" آن کس که از مرگ می هراسد یا در رثای از دست دادن رفیق و یار همراهش غمگساری می کند، " نژاده نیست" زیرا که حیات و ُممات برادران توأمان یکدیگرند. آنجا که زندگی هست؛ مرگ هم هست. باید بجای نشستن و زانوی غم به بغل گرفتن، تلاش کرد که جای خالی را با یارانی دیگر پر کرد و در دل از آن که دیگر نیست سپاسگزار بود که در حیاتش برایمان مایه افتخار بوده و در مُماتش نیز مایه ایستادگی و درس عبرت…"

این کوردلان و قاتلین و ددصفتان توانستند چند روزی وبسایت ما را که خانه دل و پرستشگه خود ما و ده ها هزار همرزم و بیشمار طرفداران و حامیان ما است "فیلتر" کنند و یا "بلوک" نمایند اما ما نیز بقول معروف بیدی نیستیم که به این بادها بلرزیم و جا خالی نمائیم. به همت یاران فرهیخته و دانشمند و نیز کمک و همراهی و راهنمائی هم میهنی عزیز که روز گذشته از آمریکا یا هر نقطه دیگری ازین دنیای پهناور و گسترده برایمان ایمیلی ارسال داشت که حاوی ده ها سیستم فیلترشکن بود (همان خانمی که ظرف 24 ساعت گذشته نیز برای ما چند ویدئو و ایمیل پیاپی ارسال کرده بود و ما در وبسات منتشر کرده بودیم) موفق شدیم که سدّی را که برایمان ایجاد کرده بودند درهم شکنیم و سنگی را که بسوی ما پرتاب شده بود از سر راه دور سازیم و اینک همانگونه که مشاهده می کنید، دوباره کار خویش را در نقطه ای دیگر و با یارانی تازه نفس از سر گرفته ایم.
در محل مخفی قبلی خویش که توسط فردی خائن "لو" رفت و به دستگیری و کشته شدن پنج نفر از یارانمان و همچنین محو شدن سایت قبلی ما گردید، فقط یک سرویس اینترنتی و پنج کامپیوتر در اخیار داشتیم اما در این محل مخفی جدید که یکی از حامیان بسیار گرامی ما در اختیارمان نهاده، اینک چهار سرویس(از چهار سرویس دهنده مختلف) و نیز پانزده کامپیوتر در اختیار داریم که اینک پانزده یار ما با تمام نیرو مشغول پاسخ نوشتن به هزاران ایمیلی هستند که از دیروز تا این لحظه وارد "میل باکس" گردیده، که اگر اینها بسرعت پاسخ داده نشود و حذف نگردد به دلیل پرشدن "میل باکس" سرور اینترنتی؛ پیام های دیگر را مرجوع می نماید.
از معدود کسانی که ایمیل حاوی درخواست کمک و همراهی ما را در خارج از میهن پاسخ گفته و آن را به اینسوی آنسوی ارسال کردند سپاسگزاریم و برای میلیونها هم میهنی که در داخل خاک میهن برایمان پیام های پراحساس همدردی و نیز پیشنهاد کمک و هم فکری و یاری و یاوری ارسال داشتند صمیانه ترین درودها و سپاس های قلبی خویش را نثار می نمائیم و می گوئیم:
ما زنده به آنیم که آرام نگـیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
ما میهن و هم میهنان شریف و غیرتمند خود را دوست داریم و خون خویش را در پاسخ مهرورزی هایتان نثار خواهیم نمود.
"جنبش همبستگی دانشجویان ایران"
***************************

توجه این نخستین "پست" وبسایت جدید ما فقط برای آزمایش است و ما ظرف یک ساعت آینده کار رسمی خویش را در این سایت آغاز خواهیم نمود.