سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۳/۳۰

شنبه: 30/3/1388 (ساعت 5:15 بامداد)

ما هنوز زنده ایم . خواستند که با به اسارت بردن و کشتن یارانمان و با فیلتر کردن وبسایت ما، به خیال خویش ما را بشکنند یا اتحاد و یگانگی ما را از هم بگسلند؛ اما چه تصور باطلی…! ما نه شکستیم ، نه گسستیم، و نه مایوس شدیم…. حتا بر داغ سنگین از دست دادن پنج نفر از رشیدترین و فداکارترین یارانمان هم اشگی نریختیم.

به قول یارگرانقدر و حامی و پشتیبان همیشگی ما، استاد گرانمایه دکتر بحری:

" آن کس که از مرگ می هراسد یا در رثای از دست دادن رفیق و یار همراهش غمگساری می کند، " نژاده نیست" زیرا که حیات و ُممات برادران توأمان یکدیگرند. آنجا که زندگی هست؛ مرگ هم هست. باید بجای نشستن و زانوی غم به بغل گرفتن، تلاش کرد که جای خالی را با یارانی دیگر پر کرد و در دل از آن که دیگر نیست سپاسگزار بود که در حیاتش برایمان مایه افتخار بوده و در مُماتش نیز مایه ایستادگی و درس عبرت…"

این کوردلان و قاتلین و ددصفتان توانستند چند روزی وبسایت ما را که خانه دل و پرستشگه خود ما و ده ها هزار همرزم و بیشمار طرفداران و حامیان ما است "فیلتر" کنند و یا "بلوک" نمایند اما ما نیز بقول معروف بیدی نیستیم که به این بادها بلرزیم و جا خالی نمائیم. به همت یاران فرهیخته و دانشمند و نیز کمک و همراهی و راهنمائی هم میهنی عزیز که روز گذشته از آمریکا یا هر نقطه دیگری ازین دنیای پهناور و گسترده برایمان ایمیلی ارسال داشت که حاوی ده ها سیستم فیلترشکن بود (همان خانمی که ظرف 24 ساعت گذشته نیز برای ما چند ویدئو و ایمیل پیاپی ارسال کرده بود و ما در وبسات منتشر کرده بودیم) موفق شدیم که سدّی را که برایمان ایجاد کرده بودند درهم شکنیم و سنگی را که بسوی ما پرتاب شده بود از سر راه دور سازیم و اینک همانگونه که مشاهده می کنید، دوباره کار خویش را در نقطه ای دیگر و با یارانی تازه نفس از سر گرفته ایم.
در محل مخفی قبلی خویش که توسط فردی خائن "لو" رفت و به دستگیری و کشته شدن پنج نفر از یارانمان و همچنین محو شدن سایت قبلی ما گردید، فقط یک سرویس اینترنتی و پنج کامپیوتر در اخیار داشتیم اما در این محل مخفی جدید که یکی از حامیان بسیار گرامی ما در اختیارمان نهاده، اینک چهار سرویس(از چهار سرویس دهنده مختلف) و نیز پانزده کامپیوتر در اختیار داریم که اینک پانزده یار ما با تمام نیرو مشغول پاسخ نوشتن به هزاران ایمیلی هستند که از دیروز تا این لحظه وارد "میل باکس" گردیده، که اگر اینها بسرعت پاسخ داده نشود و حذف نگردد به دلیل پرشدن "میل باکس" سرور اینترنتی؛ پیام های دیگر را مرجوع می نماید.
از معدود کسانی که ایمیل حاوی درخواست کمک و همراهی ما را در خارج از میهن پاسخ گفته و آن را به اینسوی آنسوی ارسال کردند سپاسگزاریم و برای میلیونها هم میهنی که در داخل خاک میهن برایمان پیام های پراحساس همدردی و نیز پیشنهاد کمک و هم فکری و یاری و یاوری ارسال داشتند صمیانه ترین درودها و سپاس های قلبی خویش را نثار می نمائیم و می گوئیم:
ما زنده به آنیم که آرام نگـیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
ما میهن و هم میهنان شریف و غیرتمند خود را دوست داریم و خون خویش را در پاسخ مهرورزی هایتان نثار خواهیم نمود.
"جنبش همبستگی دانشجویان ایران"
***************************

توجه این نخستین "پست" وبسایت جدید ما فقط برای آزمایش است و ما ظرف یک ساعت آینده کار رسمی خویش را در این سایت آغاز خواهیم نمود.

هیچ نظری موجود نیست: