سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۳/۳۱

یکشنبه: 31/3/1388 (ساعت: 11:15 بامداد)

دو فیلم جدیداز حماسه آفرینان روز شنبه:
مردم قهرمان نه تنها به شکار قاتلین خویش که بلکه اسلحه های آنان نیز می پردازند. در فیلم های زیر مشاهده کنید که چگونه ابزار کشتار و یا وحشت آفرینی مزدوران، از جمله "گاز اشک آور" در دستان قدرتمندان فرزندان این آب و خاک افتاده است:

_____________________________________

__________________________
هشدار به فرصت طلب های جویای نام..!!
در یکی از پست های روز گذشته (شنبه 30 خرداد) مطلبی درج کرده ایم تحت عنوان "پایان پرده پوشی و آغاز پرده دری" که در طی این مقاله ضمن تشریح علت قیام بیش از 80% ملت بپاخاسته، توضیح داده ایم که ما از ابتدا نیز نه بدنبال موسوی و نه هیچ شخص دیگری نبوده ایم بلکه فقط تلاش داشتیم با شرکت در این نمایش مضحکه انتصابات، به خیزش پس از انتصابات رنگ قانونی بخشیده و بهانه ای برای رژیم باقی نگذاریم.
در این اطلاعیه آشکارا اعلام نموده ایم که اینک دیگر ملت قهرمان و مبارز نیازی نمی بیند که برای خیزش خود بهانه ای داشته باشد بلکه به وضوح نیات خویش را هویدا کرده و ازین پس علنی اعلام میداریم که ما "حکومت ولایت سفیه" لازم نداریم در نتیجه به امثال "میرحسین موسوی" نیز نیاز نداریم و به همین دلیل، ازین پس یکی از شعارهایمان در همایش ها و تظاهرات این خواهد بود که: "نه احمدی - نه موسوی- دموکراسی ، دموکراسی".
امروز اطلاعیه ای که شخصی در آنسوی مرزها انتشار داده و طی آن اراجیفی به نقل از تظاهر ات ملت ایران و شعارهای جدید مبارزین قهرمان نوشته بدست ما رسید از آن جمله که:
" اینک مردم قهرمان شعار میدهند: نه احمدی، نه موسوی، فقط رضای پهلوی"....!!!!!
ما به این شخص فرصت طلب هشدار میدهیم که اگر باری دیگر این عمل ناجوانمردانه را تکرار کرده و مطالب منتشر شده ما را که گویای حرف دل ملتی است که با خون خویش تلاش دارند ننگ رژیم ولایت سفیه را از دامان میهن پاک کنند، تحریف نماید و آرزوهای محال خویش و همپالکی هایش را جایگزینش نماید ناگزیر خواهیم شد که تمام پیشینه و شجره نامه ایشان و امثال ایشان را برملا ساخته و تشت رسوائی این آقایان یا خانم ها را از بام بر زمین بیفکنیم.
البته ما نمی گوئیم که هم میهنانی که خارج از میهن بسر میبرند نباید یا نمی توانند برای آینده این آب و خاک تصمیم بگیرند، معنای دموکراسی این است که در آینده، در ایران آزاد و دموکراتیک، هرکسی حق دارد که خویش را داوطلب سکانداری کشتی درهم شکسته ای بنماید که از طوفان و بلائی بنام رژیم آخوندی خلاص شده و اینک قصد دارد که به دوران سربلندی خویش بازگشت نماید. اما این موضوع بسته به نظر و رای ملت است که به کدام یک از این داوطلبین سکانداری رای داده و سیستم آینده این آب و خاک را در یک رفرانوم و همه پرسی آزاد تعیین نمایند. بنابراین آنانی که آرزوی بازگشت سیستم سلطنتی در ایران را دارند؛ نیز در آینده حقی کاملن برابر با دیگران (حتا اگر آن دیگران مثلن کمونیست ها یا جمهوریخواهان باشند) دارا خواهند بود. اما این که یک نفر با سواستفاده از مبارزات مردم گرفتار فتنه ایران بخواهد آنسوی مرزها برای خویش نامی دست وپا کرده و پیشاپیش برای آن شخص مورد علاقه اش خودشیرینی نماید نهایت بی انصافی و بی وجدانی است. بخصوص اگر این خودشیرینی ها با تحریف شعارهای ملت مبارز درون صحنه باشد و دروغی چنین بزرگ و نابخشودنی مرتکب گردد که اعلامیه صادر نماید مردم فریاد می کشند "نه احمدی، نه موسوی، فقط رضای پهلوی...!!".
ما این خائنین به اهداف شریف ملت ایران را که خواهان گرفتار مالیخولیا و رویابافی و دروغ پراکنی هستند هرگز نخواهیم بخشید. این گونه خوش رقصی ها برای اربابان از سوی دلقک ها، باعث خواهد گردید که شخص مورد نظر آنان حتا اگر درصد بسیار ناچیزی هواخواه در ایران داشته باشد، همان درصد ناچیز نیز به بادفنا خواهد رفت زیرا ما از این که دیگران بخواهند سرنوشت و آینده ما را بما دیکته کرده و برایمان رقم بزنند خسته و گریزانیم.
آقایان اینک زمان چیدن بادمجان دور قاب های رنگین و مملو از "پلو و چلو" نیست. اینک زمانی است که شمایان نیز باید همگام و همراه با ملت ایران گشته و دلهای مبارزین میهن را با این دروغ ها و اراجیف نرنجانید. از ما گفتن، خود دانید... تاریخ درباره آینده شما و این نوع شلنگ انداختن ها و خوش رقصی های شما به قضاوت خواهد نشست.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: