سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۳/۳۱

ساعت 9:15 شب:توجه.. توجه:
در ساعت 2:45 پس از نیمروز "پست" زیر نوشته، تهیه و تدوین گردید اما پیش از آن که بتوانیم آن را انتشار دهیم تمام سیستم های اینترنتی به ناگهانی قطع گردیند.
با آن که در محل جدیدمان از چهار سرویس اینترنتی (از چهار سرویس دهند) برخورداریم؛ اما بطور ناگهانی هر چهار سرویس به سکوتی چون سکوت مرگ دچار گردیدند و ما هیچ راهی برای ورود به سیستم نداشتم.
ابتدا این تصور برایمان پیش آمد که بازهم مزدوران رژیم توانسته اند سایت جدید ما را ردیابی کرده و آن را فلج یا فیلتر نمایند اما پس از تماسی کوتاه که با یکی دیگر از مراکز خویش داشتیم، آگاهمان کردند که فعلن سیستم های سرویس دهنده به بهانه اشکالات فنی و قطع ارتباطات "ساتلایتی"، اما درواقع با دخالت اداره مخابرات و عدم پوشش دهی به سیستم های سرویس دهنده مختل گردیده و استفاده از اینترنت در تمام تهران و حومه قطع است اما این کار نمی تواند زیاد بطول بیانجامد زیرا که یکی از امکانات بالقوه خود رژیم نیز برای انجام بسیاری از کارهای روزمره اش و نیز انتقال دستورات و فرمانهای ضد مردمی و سری و غیره و غیره؛ همین استفاده از اینترنت است بنابراین به خاطر خودشان هم که شده بزودی ارتباطات برقرار خواهد شد... و خلاصه آن که از حدود ساعت 3 پس از نیمروز تا دقایقی پیش (ساعت 9 شب) که ارتباط اینترنتی دوباره ممکن گردیده، تنها کاری که ما توانستیم انجام دهیم این بوده که چندین "پست" و مطلب و خبر را بصورت پیش نویس در "ورد" آماده و ذخیره نمائیم تا زمانی که ارتباط برقرار شد به تدریج آنها را انتشار دهیم. اینک نخستین "پست" را که در ساعت 2:45 پس از نیمروز باید ارسال میشد اکنون که حدود ساعت 9:15 شب است انتشار میدهیم. منظر پست های بعدی که با فاصله های کوتاه انتشار خواهد یافت باشید.
++++++++++++++++++++++

یکشنبه:31/3/1388 (ساعت2:45 پس از نیمروز)

طوفان پس از آرامشی نسبی

پس از چند ساعتی آرامش نسبی که رزم آوران و گردان صحنه مبارزه با گرگهای اشغالگر میهن بدان نیاز داشتند، طوفانی چنان بنیان کن که میرود کاری کند که بقول معروف "نه از تاک نشانی بماند، نه از تاکنشان" در تهران آغاز گردیده. این بار آمدن مردم به صحنه نه بدرخواست یا اعلامیه "موسوی" بوده و نه "کروبی" این خود مردم هستند که از حدود ساعت 2 پس از نیمروز بصورت خودجوش حرکت را آغاز کرده اند. ماجرا با برخورد یکی از مامورین زورگو با جوانکی 17-18 ساله در میدان فلسطین آغاز شد که منجر به دخالت مردم گردید و جوان بیگناهی را که نزدیک بود بدست یکی دیگر از جلادان رژیم به اسارت برده شود آزاد ساختند و پانزده دقیقه پس از آن گروه ضدشورش به منطقه هجوم آوردند.
این حرکت موجب گردید که موج هجوم مردم بسرعت در منطقه گسترش یابد و خیلی سریع به دیگر نقاطی چون میدان انقلاب، خیابان ولی عصر، میدان آزادی و سرتاسر خیابان فاطمی رخنه نماید. ملت بشکه ای باروت را می ماندند که منتظر جرقه ای بودند تا منفجر شوند.
به گزارش تنی چند از یاران ما که در تمامی این مناطق حضور دارند و به سازماندهی گروههای از هم گسخته مشغولند تا این موج های کوچک جداجدا را مبدل به موجی عظیم و بنیان کن نمایند، مامورین سرکوبگر فاصله طولانی فیمابین میدان انقلاب تا میدان آزادی را چنان مملو ساخته اند که برخلاف روزهای گذشته موج مردم بصورت رشته ای که آغازگرش اینسو و دامنه پیشرفتش مسیر طولانی این میدان تا آن میدان و خلاصه، انتها و مرکز همایش و گردهمائی میدان بزرگ آزادی باشد را غیر ممکن ساخت. اما از آنجائی که دیگر حتا برای یاری طلبیدن یا یاری رساندن نیازی به تلفن و موبایل و پیامک نیست زیرا که هر انسانی خود شده است موبایلی و هر زبانی و حنجره ای شده است پیام رسان، رشته های منقطع در پیچ و خم خیابانهای فرعی به یکدیگر پیوسته و نه از مسیر معهود همیشگی اما گروهی ازین مسیر و گروهی از آن مسیر همگان بسوی میدان آزادی که ظرف یکهفته اخیر میعادگاه جنبش گران و آزادیخواهان گردیده است روان گشته اند.
نیروهای گارد ویژه، سپاه پاسداران و لباس شخصیها بصورت بسیار زیادی تمام مسیر آزادی تا ولی عصر را بسته اند و زنجیره ای از ماشینها و موتورسوارها در آنجا مستقر کرده اند . سر تمامی کوچه های منتهی به آزادی و انقلاب و ولی عصر نیروی انتظامی و لباس شخصیها ایستاده اند. چندین هلی کوپتر بر فراز جمعیت معترض به پرواز در آمده است . نیروهای یگانه ویژه و لباس شخصیها به تجمعات مردم با باتوم یورش می برند و آنها را مورد ضرب وجرح قرار میدهند و همچنین اقدام به بازداشت جوانان می کنند.
امروز نوجوانان بین 14 تا 15 ساله نقش موبایل و پیامک زبانی را بازی می کنند چرا که از این خیابان بدان خیابان و ازین کوی بدان کوچه رخنه کرده و پیام آن گروه را بدین گروه میرسانند. بطور خلاصه و در یک کلام، هدف تجمعی دوباره در میدان آزادی است.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
با توضیح آغازین این "پست" (که با حروف درشت و به رنگ قرمز) به مطالب اضافه کردیم حتمن متوجه تشتت و درهم ریختگی این "پست " می گردید. بهرروی، فیلم زیر گوشه ای از تظاهرات امروز تهران است. این فیلم را اینک حدود ساعت 9:15 دقیقه شب جایگزین مطلب دیگری که قبلا در اینجا نوشته بودیم می نمائیم و آن مطلب را به "پست" بعدی خویش انتقال خواهیم داد:


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: