سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۴/۰۲

سه شنبه: 2/4/1388 (ساعت8 شب)

قطع برق به بهانه اعتصاب

از ساعت 2:40 پس از نیمروز تا دقایقی پیش مناطقی از تهران چون منطقه امیرآباد، محله های اطراف بلوار کشاورز، اکثر محله های غرب تهران و همچنین مناطقی از شرق تهران برق ها قطع گردیده بود. ابتدا ما تصورمان بر این بود که این نتیجه اعتصاب در شرکت توانیر (دستگاه وابسته به دولت) است. ما کاری نمی توانستیم بکنیم جز این که همچون روز گذشته که ارتباطات اینترنتی را قطع کرده بودند، چندین "پست " پیاپی تهییه کرده و اخبار و گزارشات رسیده را بصورت پیش نویس دستی آماده بگذاریم تا در صورت داشتن برق و دسترسی به کامپیوتر بتوانیم آنها را انتشار دهیم. در تماسی که حدود ساعت چهار پس از نیمروز یکی از مهندسین و تکنیسین های "توانیر" با شماره مخصوص ما داشت اعلام نمود که علی رغم این که کارکنان و تکنیسین های "توانیر" در میدان ژاله بدان دست زده اند، تصمیم براین بود که بصورت متناوب و هربار کوتاه مدت برق مناطق فقط شرقی تهران مانند منطقه خیابان پیروزی(نیروی هوائی) و نارمک و خیابان دماوند و تهرانپارس قطع و مثلن پس از یک ساعتی وصل گردد اما این مطلب که یکی از یاران شما تلفنی از من در مورد مناطق شما راجع به برق قطع سوآل نموده باید بگویم که این کار ربطی به ما ندارد و خود رژیم از این نیمه اعتصاب ما، سواستفاده کرده و با دستور دادن به نیروگاهای مناطق غربی و مرکزی از آنها خواسته برای مختل کردن امور و کارهای مخالفین خویش که اکثرا در مناطقی مانند منطقه شما فعال می باشند تا آنجائی که ممکن است برق را قطع نمایند تا باین وسیله کار اطلاع رسانی از طریق اینترنت و کامپیوتر را مختل نماید.

قطع برق از سوئی و نیز اعتصاب گروهی عظیم از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی و تاکسی رانان و مترو تهران، امروز به شهر و خیابانهای مملو از جمعیت همیشه پرترافیک نمایه ای دگرگون داده زیرا بدلیل کارنکردن چراغهای راهنمائی، خیابانها و میادین مختلف توسط افراد پلیس راهنمائی و رانندگی باید اداره میشد که نتیجه اش ساعتها معطل ماندن مردم درون اتومبیل هایشان برای رسیدن از نقطه ای به نقطه ای دیگر گردید.

علاوه بر اینها، به گزارش یکی از یاران نفوذی ما در یکی از حساس ترین مراکز دولتی، در نشستی بین "عنتری نژاد" و مسئولین اداره مخابرات و وزارت اطلاعات مهندسین و متخصصین خود فروخته دستگاه حاکم با ارائه طرح و سیستمی که کار آزمایشی آن را از ساعت پنچ پس از نیمروز آغاز کرده اند، نوعی رادار وارد سیستم اینترنت نموده اند که بیش از 90% پراکسی ها و فیلتر شکن ها را خنثی نموده و باعث اختلالات شدید در سیستم "adls " گردیده و سیستم اینترنتی (لاک پشتی) ایران را با مشکل بیشتری روبرو می سازد و فعلن فقط سیستم های "dial up " زیر پوشش این رادار قرار ندارند.

ما اینک که ساعت هشت و نیم شب است (نیم ساعت قبل برق منطقه ما دوباره وصل گردیده) آغاز به وارد کردن "پست های" دست نوشته خویش به سیستم نموده ایم که امیدواریم ده ها گزارش و یادداشت و غیره را تا زمانی که برق دوباره قطع نشده، بسرعت وارد سیستم کرده و انتشار دهیم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تهران در اشغال کامل سپاه

از عصر دیروز (دوشنبه) که حفاظت و امنیت تهران بزرگ صد در صد به سپاه واگذار گردید و لشکر 10 نیروی مخصوص پاسداران کنترل تهران را بدست گرفته، نیروهای انتظامی بعنوان اعتراض و اشاره بدین مطلب که این کار نوعی اهانت و تهمت کم کاری به نیروی انتظامی تهران بزرگ محسوب می گردد، عملن خود را از هرگونه همکاری با لشکر ده نیروی مخصوص کنار کشیده اند. برخی گزارش های هنوز تایید نشده نیز حاکی از آن است که چند تن از فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ و روسای کلانتری ها؛ پس از این اعتراضات دستگیر و در مراکز سپاه پاسداران تحت کنترل و بازجوئی قرار دارند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فیلمی از تظاهرات مردم کرمان

حدود ساعت دو پس از نیمروز امروز و پیش از قطع برق منطقه ای که محل کار ما در آن واقع گردیده، فیلمی از تظاهرات و اعتراضات مردم فرهیخته و به جان آمده مردم کرمان برایمان ارسال شده بود که پیش از آن که بتوانیم آن را انتشار دهیم، با قطع شدن برق عملن قادر به این مهم نبودیم. این فیلم را در زیر مشاهده می نمائید:

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: