سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۴/۰۲

سه شنبه:2/4/1388 (ساعت 9:30 شب)


امیرآباد غرق در گل

منطقه امیرآباد نزدیک کوی دانشگاه و بطور کلی اکثر مناطق این ناحیه و نیز مناطقی دیگر از تهران از جمله خیابان نیلوفر در منطقه عباس آباد که محله و خانه پدر و مادر "ندا"، گل پرپر شده و سمبل خیزش نوین ملت در آنجا واقع است ، امروز غرق در گل گردید. با گزارش یارانمان از محله های یادشده و برخی دیگر از نقاط تهران مردم با نهادن دست ها و سبدها و یا شاخه های گل همراه با یادداشت هائی، یادمان این عزیز جانباخته را گرامی داشتند. همانگونه که روز گذشته و در "پست" های قبلی نوشته بودیم بدلیل ممانعت نیروهای سرکوبگر رژیم برای برگزاری یادمانی در هریک از مساجد درنظر گرفته شده، گروهی از مردم که در ابتدا شاید عده آنان از چند هزار نفر تجاوز نمی کرد در میدان هفت تیر گرد آمدند تا ضمن بزرگداشت یادمان "ندا" خشم خویش را به نمایش بگزارند که بتدریج این اجتماع چند هزار نفری ، با دخالت نیروهای بسیجی و سرکوبگر و حمله به اجتماع کنندگان، به دهها و بتدریج به صدها هزار نفر رسید که از ساعت چهار پس از نیمروز گذشته(دوشنبه) تا ساعاتی از شب ادامه داشت و طی آن صدها تن زخمی و مضروب و گروه بیشماری دستگیر و به مناطق نامعلوم انتقال یافتند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

رأی شورای دایناسورها...!

با اعلام رای و نظر نهائی شورای نگهبان فسیل ها و دایناسورها مبنی بر این که بررسی هایشان باین نتیجه رسیده است که اگر چه شاید تخلفاتی جزئی در شمارش آرای انتصابات در برخی نقاط بعمل آمده باشد؛ اما در مجموع بیش از 90% آرا و نتیجه بدست آمده بدون خدشه و صحیح می باشد و بنابراین لزومی به باطل کردن آرا و اعلام انتصابات جدید نمی باشد.

اعلام این خبر که در ساعت 3:45 پس از نیمروز از رادیو و تلویزیون های رژیم پخش و سپس در سرویس های اخبار مکرر و مکرر اعلام گردید نشانه ای بارز از پلیدی مشتی ملای پیر و بوگندوی لجن است که در مجمعی که تنها وظیفه اش نگهبانی از رهبر قاتل و نیز حفظ نظریات اوست؛ گردهم آمده و دو دستی به ... سیدعلی گدا دستمال ابریشمین می کشند. ما حتا پیش از اعلام این نتیجه گفته بودیم که اینها برای حفظ بقای خویش و ادامه زندگی ننگین خود هیچگاه نمی توانند با مردم یکدل و یک رای گشته و نتجه و نظری ابراز دارند که منجر به ابطال مثلن انتخاب و رای گیری مجدد گردد، مضافا آن که در راس این شورای "دایناسورها" قاتل بی چشم و رو و دزد گردنه بندتی چون "هاشمی رفسنجانی" به انجام ... مالی مشغول است که اخیرا با دستگیری پنج نفر از اعضای خانواده اش و سپس آزاد ساختن آنها؛ عملن به او نشان دادندو گوشزد نمودند که چنانچه در نشست این شورا چیزی جز صحیح بودن انتصابات اعلام گردد، چه سرنوشتی در انتظار او و خاندئان و فرزندان دزد و بی شرافت و بی ناموس او می باشد. اما از سوئی همین اعلام نظریه تکلیف آن گروه از ملت بپاخاسته را که هنوز چشم امید و نیم نگاهی بسوی این فسیل های بی آبرو داشتند را نیز روشن نمود و به آنان هم فهمانید که:

من اگر بنشینم/ تو اگر بنشینی/ چه کسی بر خیزد

من اگر برخیزم/ تو اگر برخیزی همه بر می خیزند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: