سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۴/۰۲

سه شنبه: 2/4/1388 (ساعت 8 بامداد)
اعتصابات سراسری...!!
چند ساعت پیش (حدود ساعت پنج بامداد) ایمیلی دریافت داشتیم که فرستنده آن برایمان ناشناس بود و طی آن ایمیل به ما خبر می داد که طی یک حرکت خودجوش و مردمی دیگر، در راستای فلج کردن رژیم ددمنش سه سندیکای بزرگ کارگری در نشست شب گذشته خویش تصمیم گرفتند که از اعضای خویش بخواهند (هریک که مایلند و شهامت این کار را دارند) از صبح امروز - سه شنبه - تا حد امکان دست به اعتصاب زده و برخی سیستم های دجالان را فلج نمایند. فرستنده پیام از ما خواسته بود که با درج فوری پیام، کمک نمائیم تا آندسته از کارگران وابسته به این سه سندیکاها که مسئولین نتوانسته اند بموقع با آنان تماس گرفته و آنان را در جریان تصمیم اتخاذ شده قرار دهند، با خواندن این خبر در سایت ما در اعتصاب امروز شرکت نمایند.
راستش؛ با آن که نام سه اتحادیه کارگری که در ایمیل نوشته شده بود برایمان شناخته شده است اما همانگونه که در بالا اشاره کردم، چون فرستنده پیام و نام اینترنتی ایشان برایمان ناشناس بود، پیام را انتشار ندادیم و آن را پاک کردیم زیرا فرض را بر این نهادیم که این پیام نیز مانند صدها ایمیل و پیامی که درین روزها از سوی بسیج یا سایر نهادهای حکومتی( با نامهای ناشناس و مجهول اینترنتی) دریافت می کنیم و طی آن قصد دارند با انتشار خبری دروغین در "سایت جنبش همبستگی" ما را در اجتماع دروغگو نشان داده و سایت ما را بی وجهه نمایند، این بار نیزبا همان منظور و مقصود و از سوی همان نامردان میهن و هم میهن ستیز چنین پیامی برای ما ارسال شده است.
با دمیدن خورشید و آغاز جنب و جوش معمولی (از حدود ساعت شش بامداد) جسته گریخته از طریق یاران بیرونی خویش (زیرا که ما پانزده نفر هستیم که بطور شبانه روزی درین محل امن هستیم و کمتر از اینجا خارج می شویم تا بتوانیم بموقع و بدون وقفه کار خبررسانی را انجام دهیم) بهرروی؛ از طریق یاران با خبر شدیم که کاهش محسوسی در حرکت اتوبوس های شرکت واحد و نیز "مترو"ها مشاهده می شود.
همچنین از ساعت هفت ونیم بامداد از برخی شهرستانها چون اراک و قم و اصفهان و هفت تپه و شیراز و غیره.. غیره ... نیز خبرهای مشابهی در رابطه با نوعی کم کاری یا اعتصاب همگانی در اکثر کارخانجات و یا حتا تشکیلات و سازمانهای وابسته به دولت به منصه ظهور رسیده و با دریافت این خبرها بود که به اشتباه و غفلت خویش واقف گشتیم و افسوس خوردیم که چرا همان ساعت پنج بامداد؛ آن ایمیل یا پیام را انتشار ندادیم.
ضمن پوزشخواهی از هم میهن پاکنهاد و رادمرد یا شیرزنی که آن پیام را برایمان ارسال نموده بود، می خواهیم اعلام نمائیم که با جوی که در رابطه با انتشار خبرهای دروغین توسط خود رژیم در جامعه برقرار است امیدواریم این نادیده گرفتن درخواست خود را بر ما بخشیده و از مادلگیر و عصبانی نباشید و درک کنید که به چه دلیل پیام رسیده را زودتر انتشار ندادیم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: