سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۴/۰۲

سه شنبه: 2/4/1388 (ساعت: 2:15 پس از نیمروز)
بیشرمی، نشانه شکست است:
یاران و هم میهنان سلحشور به گزارشی که ساعتی پیش در روزنامه اعتماد ملی که یکی از نشریات نزدیک به رژیم بیشرم و آخوندی است خوب توجه کنید و سپس خود قضاوت نمائید:
در روزهاي گذشته برخي روزنامه ها و سايت هاي تندرو تلاش زيادي کرده اند تا بر خلاف اظهارات مسوولان قضايي و پليس، با چاپ عکس ها و تصاويري اين گونه القا کنند که معترضان با اسلحه در مقابل نيروهاي انتظامي قرار گرفته اند. روزنامه … روز گذشته با چاپ عکسي از فردي که ظاهراً يک سلاح در دست دارد و انتخاب تيتر «اين تروريست هاي حامي صداقت» اين رويه را ادامه داده و در ابتداي گزارش خود، سعي در مرتبط جلوه دادن آن با طرفداران ميرحسين موسوي داشت. در ابتداي گزارش مذکور آمده است؛ حاميان افراطي ميرحسين موسوي که در کنار آنها عناصر گروهک هاي تروريستي و اراذل و اوباش مشاهده مي شدند که به اموال عمومي خسارت وارد مي کردند به تخريب و غارت مغازه ها، آتش زدن خودروهاي مردم و بانک ها و حمله به عابران مبادرت کردند. در نتيجه اغتشاشات شنبه شب تهران تعدادي از عناصر تروريست با استفاده از سلاح گرم، ده نفر را کشته و یکصد نفر را مجروح و مصدوم کردند.

اين در حالي است که اين روزها حتي صداي اعتراض علي لاريجاني، محمدرضا باهنر، مريم بهروزي و بسياري ديگر از اصولگرايان نيز از عملکرد رسانه هاي عمومي در پيوند دادن اعتراضات آرام با برخي اقدامات غير قابل تاييد بلند شده است.

نکته جالب توجه عکس اين روزنامه است. اين عکس متعلق به فردي است که بر اساس تحقيقات خبرنگاران اعتماد، در خيابان فاطمي زندگي مي کند. او در روزهاي عادي نيز در خيابان راه رفته و به گفتن حرف هاي نامربوط مي پردازد. اسلحه در دست او نيز يک مسلسل اسباب بازي است که حتي منبع عکس که يک خبرگزاري غربي است با عناوين toy gun از آن نام برده است.

در همين ارتباط دادستاني عمومي و انقلاب تهران در خصوص هويت فرد مسلح دستگيرشده در ناآرامي هاي شنبه تهران اطلاعيه صادر کرد.

دادستاني عمومي و انقلاب تهران در اطلاعيه يي با اشاره به چاپ تصوير فردي مسلح به اسلحه جنگي در بين آشوبگران روز گذشته ناآرامي هاي تهران در برخي خبرگزاري ها و اعلام اينکه اين فرد مسلح دستگير شده است، اعلام کرد؛ فرد مسلح دستگيرشده در ناآرامي هاي روز شنبه مربوط به تصوير مذکور نيست و در خصوص شناسايي هويت فردي که تصوير وي در خبرگزاري ها منعکس شده نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي در حال تحقيق و پيگيري هستند.

دادستاني تهران از همه مردم عزيز درخواست کرد؛ با عنايت به اينکه در ناآرامي هاي شب گذشته تعدادي از شهروندان گرامي توسط افراد آشوبگر و ناشناس با اسلحه به قتل رسيده اند چنانچه از ماهيت عکس اطلاعي دارند مراتب را به ستاد مرکزي دادسراي تهران يا ساير مراجع امنيتي و اطلاعاتي گزارش نمايند.

روزنامه… نيز نسخه اصلي عکس مذکور را در سومین صفحه خود به چاپ رسانده که در آن يک زن با ماسک طبي، پشت سر فرد مذکور قرار دارد اما در عکس روزنامه وطن امروز اين زن ، حذف شده است .اين روزنامه در توضيح عکس آورده است؛ رسانه هاي خارجي عکس فوق را از آشوب عصر شنبه تهران مخابره کرده اند. اين فرد که حامل يک سلاح خودکار است در ميان آشوبگران مشاهده مي شود.
روزنامه اعتماد ملی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
و این هم خبری دیگر

سفارت سوئد طی اطلاعیه ای که در تهران دست بدست می گردد، اعلام کرده است که درب این سفارت برای آن گروه از افراد مجاهد خیابانی که موفق شوند خود را از چنگال اوباشان حاکم بر خیابانهای تهران برهانند باز است تا آنان را تحت حمایت و پناهندگی دولت سوئد قرار دهد.
شکی نیست که این یک عمل انسانی و انسان دوستانه از سوی سفارت کشوریست که در آن سرزمین دموکراسی به معنای واقعی حکمفرماست اما از سوئی نیز، همین کشور سوئد طی ده سال گذشته، بیش از چهل نفر از پناهجویان ایرانی را که با هزاران رنج و مرارت خود را به آن کشور رسانده بودند با بدترین و بی نزاکت ترین شرایط ممکن به کشور مبدأ (کشوری که از آنجا خود را به سوئد رسانده بودند) بازپس فرستاد که اکثر این افراد از طریق ترکیه و با پاسپورت های جعلی وارد سوئد شده بودند بنابراین به ترکیه بازگردانده شدند که دولت ترکیه هم نامردانه، یا این اشخاص را در زندانهای خویش به بند کشیده و یا تنی چند را نیز به مزدوران رژیم "ولایت وقیح" تحویل داده است.
بهرحال ما که تصور نمی کنیم هیچ یک از کسانی که برای آزادی و رهائی از چنگال ابلیسان اشغالگر میهن جان برکف گرفته و در مجاهدات خیابانی شرکت دارند، بخواهند و تمایلی داشته باشند که ننگ پناهنگی به کشوری بیگانه را پذیرا باشند زیرا که اگر قصد رهائی میهن است؛ دیگر چرا باید ترسید و به زیر چتر حمایت سفارتخانه کشوری بیگانه پناهید؟ ما روزی که تصمیم گرفتیم به حکمفروائی" سیدعلی گدا و عنتری نژاد" و اوباشان آنان خاتمه دهیم شعارمان این بوده:
صدها گل سرخ و یک بغل نصرانی
ما را زسر بریده می ترسانی
ما گر ز سر بریده می ترسیدیم
در مسلخ عاشقان نمی رقصیدیم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آخرین گزارش درباره اعتصابات:
در تهران گروه زیادی از تاکسی رانان با شرافت نیز به اعتصاب کنندگان پیوسته اند و با توجه به این که بسیاری از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی و همچنین "خطوط مترو" تهران نیز از صبح امروز دست از کار کشیده اند وضعیت جابجائی مردم در تهران بزرگ دچار اختلال گردیده است.
از شهرهفت تپه (شوش) نیز یاران ما گزارش داده اند که بیشتر کارگران شرافتمند کارخانجات "نیشکر" هفت تپه به نشانه همدردی با ملت ایران امروز با حاضر نشدن در محل کار به جمع اعتصاب کنندگان پیوسته اند.
از دیگر مراکزی که اعتصاب در آنها به روشنی باعث اخلال در امور روزمره گردیده، می توان از کارکنان شرکت توانیر تهران - کارگران کارخانه نساجی شاهی - کارگران کارخانه چیت سازی تهران- کارخانه نورد اهواز و کارگران نیروگاه برق در اصفهان نام برد. اخبار و گزارشات بیشتر در این زمینه را (در صورت رسیدن اخبار) در پست های بعدی به اطلاع هگان خواهیم رساند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: