سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۴/۰۲

یاران، همرزمان و هم میهنان گرامی برای آن که بتوانیم پاسخگوی مهر بی حد شما و نیز پاسخ گوی پیام های پیاپی و بی نهایت شما گردیم، مصمم شدیم نشانی الکترونیکی زیر را نیز (که مخصوص گروه سرپرستی سازمان بوده است) انتشار دهیم تا شما عزیزان بتوانید با این نشانی نیز برایمان ایمیل ارسال نمائید.
ایمیل آدرس های ما در "یاهو - گوگل - و جی میل"آنچنان انباشته گردیده که سرویس دهنده ها بدون ارسال پیامهایتان برای ما، آن را برای خود شما عودت میدهند، بنابراین از این نشانی زیر نیز می توانید استفاده نمائید:
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سه شنبه: 2/4/1388 (ساعت 10 شب)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
توجه: همانگونه که در ساعت هشت شب به اطلاع رساندیم، امروز از اندکی پس از ساعت دو نیمروز؛ بدلیل قطع برق در محله ای که دفترمخفی ما در آنجا واقع گردیده دسترسی به کامپیوتر نداشتیم و از ساعت هشت شب که برق این منطقه وصل گردیده ما مشغول آن هستیم که "پست" هائی را که باید ساعتها پیش انتشار می دادیم، اینک پیاپی و باعجله انتشار دهیم زیرا بیم آن داریم دوباره برق قطع گردیده و ما دسترسی به کامپیوتر و اینترنت نداشته باشیم. بنابراین تشتت و درهم ریختگی مطالبی که منتشر میشود و نیز اشتباهات تایپی و یا مطالب نوشته شده اما پاره پاره را برما خرده نگیری.
نکته دیگر این که: همانگونه که دو روز قبل نیر نوشتیم، سیل پیام ها و ایمیل های رسیده از سوی شما یاران و هم میهنان گرامی آنچنان زیاد است که نه ما را یارای خواندن و پاسخ نوشتن بر تمامی آنها هست، نه میل باکس های ایمیل هایمان در "یاهو و گوگل و جی میل" گنجایش کافی برای نگهداری این سیل پیامها را دارد تا آنجا که این سرویس دهنده ها، ایمیل های جدید را خودشان پاک کرده و برای ما ارسال نمی نمایند.
ما در اطلاعیه ای که دو روز قبل در همین مورد انتشار دادیم درخواست نموده بودیم در صورت لزوم پیام هایتان را به دو نشانی الکترونیکی که از یار عزیزمان آقای رضا بحری برایتان نوشتیم ارسال کنید و ایشان قول داده اند که آنها را نگهداری کرده و به تدریج برایمان "فوروارد" نمایند. اینک یکی دیگر از یارانمان نیز برای کمک به ما اعلام داشته که همین مهم را برای ما انجام دهد بنابراین شما علاوه بر آقای بحری، می توانید فقط ایمیل های بسیار ضروری خویش را به نشانی الکترونیکی زیر نیز ارسال دارید:
*
از همیاری و مهر شما سپاسگزاریم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
همایش مردم تهران در میدان بهارستان
پس از اعلام نظر شورای نگهبان فسیل ها در ساعت 3:45 پس از نیمروز و پخش آن از رادیو و تلویزیونهای رژیم غیرقانونی و اشغالگر مبنی بر درست بودن نتیجه انتصابات و قطعیت یافتن ریاست جمهوری مجدد "عنتری نژاد"، خشم مردم در سراسر ایران به نهایت اوج خود رسید و نیم ساعت پس از آن گروه گروه مردم تهران بسوی میدان بهارستان به حرکت در آمدند.
نیروهای سرکوبگر لشکر ده نیروی مخحصوص سپاه پاسداران که از دو روز پیش رسمن و عملن بدستور "عنتری نژاد" و مقام مستراح نشان و دون پایه "سیدعلی گدا"مامور و عهده دار سرکوب خیزش های مردمی در تهران بزرگ گشته اند، بلافاصله راههای ورود به میدان بهارستان از نقاط مختلف قطع و اشغال نموده اند اما مردم بهرطریق ممکن خود را به میدان بهارستان رساندند.
**
بنابه گزارشات رسیده از سوی بسیاری از یاران ما که درمیان این موج گسترده مردمی همراه بوده اند، مردم تهران از بعد از ظهر امروز در میدان بهارستان حرکتهای اعتراضی خود را آغاز کردند.از بعد از ظهر امروز مردم تهران به سوی میدان بهارستان حرکت کردند و در حال حاضر جمعیت گسترده ای در انجا حضور دارد. همچنین در خیابانهایی که به میدان بهارستان منتهی می شود مانند خیابانهای 15 خرداد،توپخانه،سرچشمه،امین حضور مملو از جمعیت است که در حال حرکت بسوی میدان بهارستان هستند. مردم و جوانان در میدان بهارستان و خیانهای منتهی به آن شعارهای مختلفی سر می دهند از جمله شعارهایی که در آنجا سر داده می شود به قرار زیر می باشد: مرگ بر دیکتاتور/ مرگ بر این دولت مردم فریب.
به دلیل اعتصاب گسترده رانندگان شرکت واحد و نبودن اتوبوس برای انتقال مردم به اینسوی و آن سوی؛ مردم که با استفاده از معدود خطوط "مترو" که هنوز به اجبار و یا میل شخصی مکانیسین های هدایت کننده این وسیبه همگانی هنوز در تحرک هستند؛ خودشان را به آنجا رسانده اند با یورش وحشیانه نیروی انتظامی مواجه می شوند و آنها را آماج باتومهای خود قرار می دهند. نیروهای لباس شخصی درب مترو را بسته اند نیروهای گارد ویژه ، لباس شخصی ها ، سپاه پاسداران و بسیج بصورت گسترده ای در خیابانها آرایش گرفته اند. ودر خیابانها ماشینهای گارد ویژه، ماشینهای آب پاش ، موتور سواران و تعداد زیادی از خودروهائی که برای دستگیری مردم بکار برده می شود ایستاده اند. آنها از بدو حرکت اعتراضی مردم اقدام به پرتاب گاز اشک آور کردند که فضای آنجا مملو از دود گاز اشک آور است و با باتوم به سوی جمعیت یورش می برند و آنها را مورد ضرب و جرح قرار می دهند. و همچنین صدای گلوله به گوش می رسد. در اثر این یورشها تعداد از جوانان زخمی شده اند و تعدادی دیگر دستگیر شده اند. حداقل در یک نقطه 6 نفر پس از اینکه اماج ضربات باتوم قرار گرفتند دستگیر و به نقطۀ نامعلومی منتقل شدند.در خیابانهای امین حضور و سرچشمه جوانان بعد از هر هجوم نیروهای یگان ویژه و انتظامی و لباس شخصی با سنگ به مقابله با آنها می پردازندو هم زمان شعارهایی مانند؛نترسید نترسید ما همه با هم هستیم سر می دهند و همدیگر را تشویق به ایستادگی و مقابله با نیروهای سرکوبگر می کنند.از طرفی دیگر منازل مسکونی و فروشگاهها با باز گذاشتن درب منازل و فروشگاههای خود به کسانی که مورد هجوم قرار می گیرند راه می دهند.تا لحظۀ ارسال این گزارش درگیریها ادامه دارد و جوانان با سنگ به مقابله با نیروهای سرکوبگر می پردازند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حرکتی مذبوحانه از سوی ملایان
در پی نارضایت علنی مردم از اعلامیه شورای نگهبان دایناسورها و فسیل های جامعه قانون زده ایران، تنی چند از ملایان معمم و یا کلاهی برای نشان دادن این نکته که با مردم همبستگی دارند (باین نیت که پس از پیروزی ملت برگرگها؛ شاید جان خود و خانواده خویش را مصون نگهداشته و بدنبال سوراخ موش نگردند) اطلاعیه ای بشرح زیر برای هم ریشان ریاکار خویش صادرکرده اند:
گزارش زیر را به نقل از "سایت و نشریه قلم" نقل می کنیم:
نامه محتشمی پور و موسوی لاری به جنتی بازشماری آرا پس از تطبیق اسامی رای دهندگان با اطلاعات ثبت احوال:
*
سیدعلی اکبر محتشمی پور و سید عبدالواحد موسوی لاری در نامه ای به آیت الله جنتی، پیشنهاد دادند با استخراج فهرست اسامی رای دهندگان و تطبیق آن با اطلاعات سازمان ثبت احوال کشور بخشی از حقایق انتخابات روشن شود. متن نامه محتشمی پور و لاری به این شرح است:
*
2/4/1388
حضرت آیت الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان قانون اساسی سلام علیکم نظر به بروز ابهام های متعدد در روند برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و شکایات فراوان ماهوی و شکلی سه نفر از چهار نامزد این دوره انتخابات در مراحل قبل، حین و بعد از اخذ رای، اینجانبان وزرای اسبق کشور، که خود مسئولیت برگزاری چند دوره انتخابات را بر عهده داشته ایم؛ پیشنهاد ذیل را - بعنوان روشی منطقی، قانونی و اقناعی برای معترضین - بمنظور راهگشایی و برون رفت از وضعیت موجود ارائه می نماییم:
با توجه به اینکه ته برگ تعرفه های مصرف شده در شعب اخذ رای موجود می باشد؛ ترتیبی اتخاذ نمایید تا تمامی این تعرفه ها در اختیار کمیته ای مورد اعتماد دست اندرکاران انتخابات و نامزدها قرار گیرد سپس به نحو مقتضی فهرست اسامی رای دهندگان استخراج و با استفاده از پایگاه اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور - که دسترسی سریع به آن میسر است - تطبیق گردد؛ بدیهی است در این صورت تعداد دقیق رای دهندگانی که واجد شرایط قانونی بوده اند؛ مشخص خواهد شد و تنها پس از انجام این مرحله است که بررسی و بازشماری آرای موجود در صندوق های مورد تردید و مقایسه نتایج حاصله با مفاد فرم های 22 و 28 دارای معنا و روشن کننده حقیقت خواهد بود.
سیدعلی اکبر محتشمی پور ، سید عبدالواحد موسوی لاری
پاسخ ما به این دو جنایتکاری که دسهایشان همراه با سایر همکاران خویش در راس هرم قدرت، تا مرفق آلوده به خون ملت شریف است، اینست که دیگر مردم با این حیله ها و اراجیف گول نخواهند خورد. منظور این ملت دیگر نه بازشماری و نه بازبینی آرای خارج شده از صندوق های رای ، بلکه بطورکلی سرنگونی نظام عهد تحجر "ولایت سفیه" و کوتاه کردن تمامی شمایان پلید و منفور می باشد. "خر" خودتان هستید..! ملت را نادان و ابله فرض نیکنید.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اعتصابات گسترده در کردستان
درپی آگاه شدن ملت شریف ایران در سایر شهرها و استانها مبنی بر شروع اعتصاب در تهران، در بیشتر استانها و شهرهای کشورهم میهنان ما با پیوستن به این خیزش جدید، به تهرانی ها پیوستند که ما در "پست"های قبلی برخی از آنها را نام بردیم.
اینک به گزارش یاران ما از کردستان، مردم غیور و همیشه در صحنه کرد بخصوص در سنندج - سقز - پاوه و مهاباد - و نیز در استان کرمانشاهان و شهرهائی چون کرمانشاه - هرسین - سرپل ذهاب و... باین اعتصابات پیوسته اند.
یاران ما گزارش داده اند که در "سقز" یعنی دومین شهر بزرگ کردستان عزیز؛ بیش از "نود در صد" بازارها و مغازه ها و ادارات و غیره به حالت تمام تعطیل درآمده و همین کار باعث گردید که صف های طولانی در مقابل محدود و معدود نانوائی هائی که به حکم وظیفه انسانی هنوز مشغول پخت نان هستند تشکیل گردد که طول این صف ها در برابر بعضی از نانوائی ها به صدها متر میرسد و گاهی مردم ناگزیرند برای تهیه یک یا دو نان سنگک بیش از یک ساعت در این صف ها بایسنتد.
در گفتگوئی که برخی یاران ما با این مردتم فداکار داشتند، جملگی اهالی غیور اعلام داشته اند که اگر ناگزیر باشند، خودشان در خانه هایشان با پختن "نان ساج" (پهن کردن خمیر بروی سینی های مخصوص و نهادن آن بروی کنده و هیزم و اجاقهای دست ساز) شکم خود و فرزندان و خانواده خویش را سیر نگه میدارند اما اعتراضی به بسته بودن بازارها و بخصوص نانوائی ها ندارند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
همانگونه که در "پست" های قبلی نوشتیم، امروز پس از اعلام نظر نهائی شورای نگهبان گرگها (شورای دایناسورها) مردم به خیابانها ریخته و بسوی میدان بهارستان رفته و اجتماع و تظاهراتی قابل ستایش انجام دادند که به زخمی شدن دهها نفر و نیز دستگیری صدها تن منجر گردید.
فیلم زیر یکی از صحنه های این تظاهرات و خیزش ملت را نشان میدهد:


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: