سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۴/۰۴

پنجشنبه: 4/4/1388 (ساعت: 00:40 پس از نیمه شب)
**
از ساعت ها قبل (حدود ساعت هفت دیشب، چهارشنبه 3 تیرماه) تلفن ها، پیامک ها، و ایمیل های بیشمار و سرسام آور شما هم میهنان و یاران گرامی، ما را مطلع ساخت که دوایر سانسور رژیم در حال متلاشی شدن، دوباره سایت ما را فیلتر کرده و شما عزیزان قادر به گشودن آن نیستید.
با دریافت این پیام ها بلافاصله از یاران متخصص و دانشمند خویش کمک خواستیم زیرا که ما خود، داخل سایت خویش بودیم و بدون هیچ اشکالی مشغول به نوشتن "پست" ها و انتشار آنها؛ و همچنین خودمان هر "پست" منتشر شده را به وضوح مشاهده و اصلاح و غلط گیری و پیرایش می نمودیم و برایمان بسیار تعجب آور و حیرت انگیز بود که چرا این هزاران ایمیل و پیام مبنی بر این که سایت ما قابل دسترسی و بازبینی هم میهنان نیست به ما واصل می گردد .
یاران متخصص ما پس از حدود بیش از هفت یا هشت ساعت تلاش، عاقبت توانستند اخلال جدید سازمانها و اخلالگران و سانسورچیان بدبخت و درمانده ی رژیم را برطرف نمایند.
خوشبختانه آنها با تمام ابزار و ادواتی که از طریق کمپانی "نوکیا - زیمنس" برای "هک" کردن و سانسور و بلوک کردن سایت ها و تارنماهای مخالف و استراق سمع تلفن های موبایل و غیره، خریداری و بکار گرفته اند (خبر این ابزار خریداری شده از کمپانی "نوکیا - زیمنس" را بطور قطع و یقین می دانید و تکرار آن در اینجا بیمورد است) بهرحال با استفاده از تمامی این ابزارها و سیستم ها، رژیم فقط توانسته بود سایت ما و دیگر سایت های مشابه ما را برای ساعاتی از طرقی؛ بطور ناقص مسدود نماید بطوری که غیر از کسانی که رمز ورود باین گونه سایت ها را دارند، دیگران نمی توانند آن را مشاهده نمایند.
اینک با برطرف شدن اشکال و اخلال، امیدواریم که یاران و هم میهنان دوباره سایت مورد علاقه خود را براحتی گشوده و خبرهای آن را خوانده و فیلم های "آپلود" شده را تماشا نمایند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: