سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۴/۰۴

پنجشنبه: 4/4/1388
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ما با بیصبری منتظر وصول خبرهای مربوط به گردهمائی اعتراضی هم میهنان رشید و جانباز خویش از جنوب تهران (از محل مقبره شیخ دوزخ مکان "خمینی ملعون") هستیم.
این گردهمائی قرار بود ساعت هفت شب آغاز و تا سه یا چهار ساعت ادامه یابد.
ساعتی پیش یکی از یارانمان تلفنی بما خبر داد که از حدود ساعت شش پس از نیمروز حرکت گروهها و جمعیت فراوانی چه با اتومبیل های شخصی و چه سایر وسایل نقلیه ممکن (اتوبسهای دربستی و غیره...) آغاز گردید.
در مسیر مربوطه مطابق معمول اوباشان و مزدوران رژیم در حال از هم فروپاشی شامل پاسداران، بسیجیان، و قداره بندان و چاقو کشان بیشرمی که با نام لباس شخصی ها معروف هستند، گام بگام و قدم بقدم تلاش می کردند که از پیشروی این سیل اتومبیل ها و وانت ها و اتوبوسها بهرطریق ممکن جلوگیری نمایند که با دخالت مردم همیشه در صحنه در طول مسیر(اهالی محله های این مسیر و نیز بسیاری از دلاوران که از ساعتها پیش از این، خود را به نقاط حساسی از مسیر رسانده و بطور پراکنده منتظر بودند) این تلاشهای مذبوحانه با واکنش روبرو شد و مزدوران ناگزیر به عقب کشیدن گردیده و اجازه دادند که سیل وسایل نقلیه به راه خویش ادامه دهند.
پس از این خبر مختصر که یار همرزم ما تلفنی بما اطلاع داد، هنوز هیچ گزارشی راجع به چگونگی گردهمائی و وقایعی که اهتمالن اتقاق افتاده، به ما نرسیده. به محض دریافت خبرهای موثقی درین زمینه؛ آنها را انتشار خواهیم داد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یکی دیگر از یارانمان در منطقه غرب تهران خبر زیر را برایمان تلفنی گزارش کرده است:
از سرگیری اعتراضات در سطح تهران
تعداد زیادی از جمعیت معترض برای گرامیداشت یاد جانباختۀ آزادی "ندا آقا سلطان " با در دست داشتن شمع به سوی میدان جمهوری در حال حرکت هستند. جمعیت معترض برای گرامیداشت جانباختن زنده یاد ندا آقا سلطانی با در دست داشتن شمع از خیابان جیحون شروع شده و از خیابان نواب به سمت میدان جههوری در حال حرکت هستند.این جمعیت که اکثرا از دختران جوان و خانم های تشکیل شده ساعاتی پیش آغاز و در حال گسترش می باشد . مغازه داران خیابانهای فوق با بستن فروشگاههای خود به جمعیت می پیوندند. و هر لحظه بر تعداد جمعیت افزوده می شود. جمعیت با روشن کردن شمع ها یاد و خاطرۀ زنده یاد ندا آقا سلطان را گرامی میدارند. نیروهای سرکوبگر سر تقاطع ها ایستاده اند ولی مردم بدون توجه به آنها و برخوردهای وحشیانه آنها به حرکت خود ادامه میدهند. موتورسوارهاو نیروهای سرکوبگر باخودروهای مملو از افراد گارد ویژه ، سپاه پاسداران ، بسیجی و لباس شخصیها با باطومهای خود آماده یورش به جمعیت هستند. تا این لحظه درگیری های پراکنده ای صورت گرفته اما هنز خشونتی غیرقابل کنترل و همانند روزهای گذشته انجام نگرفته است.
**
این یار و همرزم گرامی ما که در میان جمعیت و همراه با آنان بسوی میدان جمهوری در حرکت است قرار شده باز هم با ما تماس گرفته و گزارشهای تکمیلی را به اطلاع ما برساند که در "تارنما" انتشار دهیم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پنجشنبه: 4/4/1388

رادیو وتلویزیون رژیم سفاک ولایت وقیح گزار ش داده که در درگیری های چند روزه اخیر "هشت " بسیجی به درجه والای شهادت نایل آمده اند...!!!
ما در توضیح بر این یاوه گوئی می نویسیم که اولن در چند روز اخیر دست کم 46 نفر از مزدوران کثیف شما بدست "گروه اعدام های انقلابی" سازمان ما به درک واصل گشته اند که یکی از آنان کسی بود که در گرفتاری و قتل یار عزیز ما "پریسا"ی مهربان، این شیرزن مبارز دست داشت و دیگری آن لات آشغالی بود که در حمله به محل مخفی سابق ما و دستگیری و کشتار پنج نفر از یاران مظلم ما(که مشغول خبررسانی به ملت از طریق تارنمای مابودند) دست داشت که ابتدا از یارانمان زیر شکنجه های حیوانی رمز ورود به تارنمای قبلی ما را که از پنج سال پیش فعال بود بدست آورد و آن سایت را از صفحه اینترنت محو کرد و سپس یارانمان را بیرحمانه کشت که ما این دژخیم بی آبرو را در مقابل درب خانه اش در شهرآرا و با حضور ده ها تن از اهالی محل اعدام انقلابی کردیم.
نکته دیگر و قابل تذکر این که این تعداد "چهل وشش" تن که در بالا اشاره شد؛ فقط آمار بدرک واصل گشتن مزدوران شما بدست یاران گروه ما بوده است و صدها و یا شاید هزاران تن از این زالوهای گرگ صفت توسط مردم شریف بدرجه والای "بدرک واصل شدن" نایل آمده اند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ویدئوی زیر از طرف یکی از یارانمان در آمریکا برایمان ارسال گردیده و گوشه ای از خیزش افتخارآفرین ملت غیور را به تصویر کشیده است:


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یاران، ویدئو کلیپ زیر برای ما و بنام ما؛ و بنام تمامی جنبش های آزادیخواهی دانشجویان ایرانی، توسط یکی از عزیزان هم میهن در خارج از ایران(در سوئد) ساخته و در یوتیوب به نمایش گذاشته شده است که لینک آن برای دوست و یار عزیزما آقای بحری ارسال شد و ایشان برای ما فرستادند:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
و اینهم ویدئوی دیگری از تماس تلفنی یکی از هم میهنان ما با صدای آمریکا و گزارش قتل یکی دیگر از فرزندان ایرانزمین بدست مزدوران و آدم کشان رژیم ولایت وقیح"
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۱ نظر:

ناشناس گفت...

از تهران: الف - گ
درود به روان پاک تمام جانباختگان راه آزادی وطن از دست جنایتکارترین جانیان تاریخ بشریت.

درود بر شما مردان و زنان آزاده و پاکنهاد و دلیر و مبارز که برای آزادی میهن خود از جان خویش مایه می گزارید. دستهای قدرتمند و گامهای استوارتان را می بوسم. جانم فدای وطن و جانم فدای شما عزیزان.