سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۴/۰۳

چهارشنبه: 3/4/1388 (ساعت 10:30 شب)

ر زم آوران خسته اما سرفراز

رزم آوران و حماسه آفرینان میدانهای نبرد نابرابرآزادگان؛ با سرکوبگران آزادی و وقیحان ولایت سفیه، از خیابانها به خانه ها و پشت بامها نقل مکان یافته.
از ساعتی پیش با فروکش کردن موقتی شعله های بیدادگری رژیمی خودکامه در برابر حق طلبی و طغیان برعلیه زور و ظلم و جور و فساد و تباهی، خیابانهائی که شاهد حماسه آفرینی گردان روزگار بودند خالی از گردنفرازان گردیده و اینک میلیونها تهرانی؛ به نشانه ادامه نبردِ "زیستن آزاد یا استقبال از مرگ در برابر ذلت و فرومایگی" به پشت بامهای خانه ها تجمع کرده اند و فریادهای الله و اکبر ، مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه ای پست و دیوانه، مرگ بر احمدی نژاد زورگوی غاصب، و صدها شعار و فریاد دیگر سکوت سنگین و پر رمز و راز تهران را درهم شکسته و این فریاد و طغیان و خروش گوش آسمان و زمین و زمینیان را همچون نوای مرغ حق که آوازه خوان شبهای بی امان تا سپیده است، نوازش و دلهای چرکین و زخمین از بیداگری را اندکی التیام می بخشد.
شاید تا ساعتی دیگر "گردآفرینان" و "حماسه سازان" به بسترها پناه برند تا با ساعاتی چند استراحت خود را برای رزمی دیگر، حماسه ای دگر و خشم و خروش و طوفانی نوین آماده سازند.
فردا، و فرداهائی سرشار از خون و کشتار و فریاد و طغیان و شورش در راه است. پس باید که ساعاتی آرمید تا قوای جسمی و فکری و روحی خویش را برای فردا و فرداهای پس از آن همچنان مقاوم و پایدار نگاهداشت.
درود بر غیرت و همیت و شرافت شما تاریخ سازان و گردان میدان مبارزه ای نابرابر برای کسب آزادی و حق. تاریخ فردا، با قلمی سحرآمیز و سرافراز از غرور و به جوهری که از خونهای شمایان انباشته گردیده اوراق زرین این روزهای افتخارآفرین را در دل خویش خواهد نگاشت تا نسل های بعدی آگاه گردند که شما تاریخ سازان چگونه با مشت خالی، با سنگ پراکنی در برابر تیر و تفنگ و باتوم و گاز اشگ آور و دشنه و چاقو و زنجیر و تبر و.. و... ایستادگی کردید تا این سرزمین پاک را از پلیدی و پلشتی روضه خوانان و مزدوران آنان پاکسازی نمائید... درود بر شرافت و شهامت و غیرت شما..
گوشه ای و صحنه ای دیگر از غوغای خیزش و طغیان خشم ملت در صحنه ای دیگر از هزاران صحنه مشابه:

*


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آخرین آمار:
یاران و همرزمان ما که امروز در تمامی صحنه های غرورآفرین خیزش مردمی در میدان بهارستان، میدان ونک، میدان صادقیه، و تمامی خیابانها و محله هائی که صحنه نمایش گردآفرینی مبارزین راه آزادی میهن و پاکسازی ایران سرفراز از مزدوران رژیم و برچیدن بساط ظلم و ستم ملایان بوده است، حضوری فعال داشتند؛ آماری نچندان قطعی اما قریب به یقین بشرح زیر به ما گزارش داده اند:

تعداد کشته شدگان در تمامی صحنه ها در تهران: 16 نفر

زخمیانی که توانستند به کمک مردم از صحن ها دور شوند: حدود 265 نفر

زخمیانی که توسط مزدوران به نقاط نامعلوم انتقال یافتند: نامعلوم

دستگیرشدگان و منتقل شده به مکان های نامعلوم: نامعلوم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بیشرمی تا نهایت... پستی تا ابدیت..!
و اینهم پاسخ رهبر قاتلین و مزدوران و اشغالگران میهن ححضرت دوزخ مکان: "سیدعلی گدای قاتل".

این فیلمی است از گردهمائی و نشست ساعاتی قبل سران و رهبران سرکوبگران خیزش و همایش امروز در نقاط مختلف تهران، با این شیخ سگ صفت و گرگ درنده، و یاوه گوئی های این قاتل بیشرم خطاب به مزدورانش.

روی لینک زیر کلیک کرده و بوسیله "ویندوز مدیا پلیر" تماشا و گوش کنید:


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یکی دیگر از مزدوران رژیم...
این عکس یکی دیگر از مزدوران رژیم است:
نام اصلی: ابوالفضل
شهرت: نعمت اللهی
لقب:دکتر رضائی..!!!!!!
مشاغل: فرمانده رسته 1و2و3 اوباشان بسیجی و هماهنگ کننده حملات و شبیخون های ناگهانی به منازل مردم، دستگیری لااقل صدها نفر تا کنون طی یکهفته اخیر.
محل سازمانی: پادگان اوباشان"ثارالله" (پادگان عشرت آباد سابق)
***
این نامرد ملت ستیز و خود فروخته که طبق اطلاعات در قتل و کشتار لااقل بیش از بیست نفر مستقیم دست داشته (خود او لااقل 20 نفر را بقتل رسانده) و در بسیاری از حملات به راهپیمائی ها و تظاهرات مردم، نقش رهبری بسیجیان و لباس شخصی ها را بعهده دارد و "رسته" های نامبرده بالا که تحت نظر و فرمانده او هستند، بیشترین فجایع را در سرکوب روزهای سی ام و سی و یکم خرداد ماه بعهده داشته اند.
این گرگ درنده و آدم کش بالفطره در صدر لیست یاران ما در گروه "اعدام های انقلابی" جای دارد و تمامی اعضای این گروه وظیفه دراند که به محض یافتن محل او و یا مشاهده او در هریک از تضاهرات و راهپیمائی های مردمی بلافاصله جامعه را از شر وجود پلیدش پاکسازی نمایند. (کد: م-200- ب- اعدام انقلابی در نام ملت ایران)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: