سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۴/۰۳

چهارشنبه: 3/4/1388 ( ساعت 8:25 شب)
پیام ملت به جنایتکاران: تا آخر ایستاده ایم
پس از حمله و کشتار دوباره مزدوران رژیم در تضاهرات و تجمعات امروز تهران، پس از کشته شدن لااقل هفت نفر (طبق خبرهائی که توسط یاران حاضر در صحنه ها تا این لحظه که این پست را می نویسیم به ما گزارش گردیده)، پس از زخمی شدن دست کم سیصد و هشتاد و هشت نفر در نقاط مختلف، بخصوص در میدان بهارستان و خیابانها و مسیرهای منتهی به این میدان (تا این لحظه) و پس از دستگیری صدها تن و انتقال آنان به زندانها و شکنجه گاههای رژیم بیدادگر توسط سرکوبگران و اوباشان پیرو ولایت وقیح، تا این لحظه که اندکی پس از ساعت هشت و نیم شب است هنوز محلاتی چون خیابان های سعدی (مسیر منتهی به میدان بهارستان) میدان بهارستان، خیابان شهباز ، سرچشمه، و بطور کلی تمامی محلات آن و حوش و همچنین میادین ونک، صادقیه، خیابان ولی عصر حد فاصل میدان ونک تا میدان صادقیه، خیابان توانیر، خیابان جام جم و حوالی تلویزیون رژیم، مملو از رادمردان و شیرزنانی است که همچنان با دست خالی و فقط با شعارهای کوبنده و سنگ پراکنی بسوی بسیجیان مزدور و افراد تا دندان مسلح سپاه و سایر نیروهای انتظامی، حضور زنده و مقاوم خویش را به "سیدعلی گدا" و پیروانش اعلام میدارند.
*
فیلمی دیگر از حملات بی امان مزدوران رژیم به مردمان بیدفاع و مقاومت این ملت شریف درمقابل این حملات، از تظاهرات و تجمعات امروز تهران:

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چهارشنبه: 3/4/1388 (ساعت 6:15 پس از نیمروز)

خیانت و مکافات...!!
دیشب دیروقت (ساعاتی بین 9 تا 10 شب) پس از انتشار اعلامیه فراخوان آقایان کروبی و موسوی از مردم برای حضور گسترده در میدان بهارستان و مراکزی دیگر چون میدان ونک - میدان تجریش - میدان صادقیه، این خبر چنان بسرعت از طریق ایمیل ، پیامک، تلفن و دهان بدهان در شهر پیچید که که تقریبن پیش از نیمه شب میلونها نفر در تهران از این خبر آگاه بودند و آنانی هم که دیشب نمی دانستدن امروز آگاه گشتند. کروبی حتا این فراخوان را در "فیس بوک" هم نهاده بود (که اینک البته و صد البته که پاک و محو شده) و طی آن توضیح داده بود که او میرحسین موسوی متفقن تصمیم به این گردهمائی گرفته اند و آقای موسوی همراه با همسرش و سایر اعضای خانواده اش در میدان بهارستان حاضرخواهد شد.
علت توجیهی حضور مردم در سایر میدانها ( میدان ونک - میدان تجریش - میدان صادقیه)این مطلب ذکر شده بود که جون میدان بهارستان کوچک و محدود است مردم به زحمت و دردسر خواهند افتاد و با توجه به اعتصابات گسترده شرکت واحد اتوبوسرانی و مترو، بتابراین مردم در این سه میدان نیز تجمع نمایند و با گردآمدگان در میدان بهارستان اظهار هم رایی و هم صدائی و همبستگی نمایند.
اینها تمامی کلمات و جملاتی بودند که چه در اعلامیه صادر شده در شب هنگام و هم در صفحه حضرت کروبی در فیس بوک ثبت و ضیط بود و ملت از امروزصبح، علی رغم نبودن وسایل نقلیه عمومی کافی، علی رغم ترافیک سنگین خیابانها بدلیل قطع برق و از کارافتادن چراغهای راهنمائی در چهارراهها در مناطق مرکزی و مایل به خیابانهای منتهی به میدان بهارستان، با معدود خطوط مترو که هنوز به کار ادامه میدهند، با دوچرخه و موتور سیکلت و بسیاری پیاده، خود را به میدانهای یادشده، بخصوص بهارستان رساندند.
حتا ما نیز فریب این فراخوان را خوردیم و آن را در تارنمای خویش منعکس کردیم، اگر چه که این توضیح را نیز دادیم که انتشار این فراخوان و اعلامیه درین بلاگ، دلیل حمایت و تایید ما از هریک از این دونفر نیست و فقط بعنوان یک وظیفه وجدانی برای میلیونها انسانی که در تهران و سایر نقاط ایران از سایت ما بازید می نمایند؛ این اعلامیه و فراخوان را انتشار میدهیم. همجنین از اعضاو همرزمان خویش خواستیم که این بار فقط اگر خودشان مایل هستند به هریک از این مراکز تجمعی بپیوندند (که معنای جمله این بود که این یک درخواست همگانی و عمومی از سوی سازمان برای یاران وفادار سازمان نیست).

اما گفتنی است که دقیقن یک ساعت پیش از وقت مقرر شده؛ یعنی درساعت سه پس از نیمروز، آقای موسوی طی اعلامیه ای که از سوی ستادش انتشار یافت بطور رسمی اعلام کرد که فراخوان امروز هیچ ارتباطی با او ندارد و این نوعی تبانی و توطعه رژیم است برای بدنام کردن و اهتمالن دستگیری او و خانواده اش در صورت حضور درین همایش.
از سوی دیگر متن و پیام نوشته و ثبت شده در "فیس بوک" توسط آقای کروبی نیز محو گردید گوئی هرگز چنین چیزی نوشته نشده بود...
*
افسوس از دو رویان و ترسویان و فریب دهندگان... وای بر اینانی که چنین ملتی شریف را به بازی گرفته اند ... وای بر اینانی که بزودی و پس از فروپاشی رژیم،؛ در کنار سران و سردمداران و جباران دستگاه "ولایت وقیح"؛ این بیشرمان نیز که از حدود یکماه پیش ملتی را بسوی خویش کشانده و همراه با خود به سراب رسانده اند، به محاکمه کشیده خواهند شد و باید پاسخ تمامی شیادیها و دروغهایشان؛ بخصوص این خیانت امروز را بصورت واضح و روشن به مردم بدهند.
ملت ما رشید و بیباک است. آنان امروز در صحنه ها حاضر شدند، کتک خوردند، زخمی شدند، کشته شدند و گروه گروه دستگیر و به مناطق نامعلوم انتقال یافتند اما جناب موسوی و حضرت کروبی مانند موش هائی در سوراخهای خویش خزیدند و یک ساعت مانده به شروع تجمعات پیغام فرستادند که این توطتعه عوامل بسیجی بوده....! وای بر شما روسیاهان و فریبکاران و دروغگویان شمایانی که بزودی درکنار سایر جنایتکاران به محاکمه کشیده خواهید شد.
*
نخستین فیلمی که از تجمع اعتراضی امروز مردم در میدان بهارستان برایمان رسیده:


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: