سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۴/۰۷

یکشنبه: 7/4/1388 (ساعت: 2:00 بامداد)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یاران همزمان با درنوردیده شدن ابعاد خیزش انقلابی ما در تمامی جهان، آوا و فریاد اعتراض ما به بیعدالتی ملایان بی شرافت و دزد و دروغگو و بی هویت؛ مرزها و دیوارهای کشیده شده گرداگرد میهن ما و هم میهن ما را بر سر "رژیم ولایت وقیح و اوباشان آنان" خراب کرد و جهانیان را متوجه این حقیقت عریان ساخت که:
ایرانیان آن قوم "بَدَوی" و بیابانگرد و عقب مانده که ما تصور می کردیم نیستند. اینان ملتی قوی و با ارده اند که برای بدست آوردن آنچه که حق آنان است از جان مایه نهاده و خون خویش را برخاک میهن نثار می سازند.
در واکنش به این برداشت جدید، که باعث اعاده حیثیتی گردید که ملایان غاصب و اشغالگر؛ از ایران و ایرانی برباد داده بودند، اینک تمامی مردم در چهارسوی دنیا، برای جانباختگان ما "یادمان" بر گزار می کنند، بالون به آسمان رها می کنند، ویدئو کلیپ و موزیک با عکس هائی از قیام دو هفته اخیر ما می سازند و نقاشان و هنرمندان "پرتره"هائی بس زیبا ساخته و با افتخار در دنیا انتشار میدهند تا همبستگی و همدردی خویش را با ایران و ایرانی به سمع و نظر همگان برسانند. به چند نمونه زیر توجه نمائید:
**
پرتره ای از آخرین نگاه " ندا" مظهر قیام و جنبش نوین ایرانزمین.

نقاشی زیبائی درباره ارسال خبرهای ایران به چهار سوی جهان فقط به کمک تلفن های موبایل و پیامک.

مقایسه نمودن شیرزنان انقلابی ایران با "مجسمه" آزادی در نیویورک که نمادی از استقلال و آزادی آمریکاست.

نمادی از اتحاد و همبستگی (مشت گره کرده) و جانباختگانی که برای اتحاد خون خویش را هدیه کردند (گل های گرداگرد مشت گره کرده).
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: