سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۱۰/۲۵

آدینه: 25/10/1388
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
توجه: ما به هیچ حزب، دسته، گروه یا مرامی وابسته نیستیم.
تقاضا داریم برای باز نشر مطالب انتشار یافته درین وبلاگ، نام منبع اصلی را درج نمایید.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یاران، هم میهنان و همرزمان بامدادتان گرامی باد. همانگونه که می دانید ما از دو ماه پیش بنا را بر آن قرار داده ایم که روزهای آدینه بدلیل تعطیل بودن ادارات و سرویس های خبررسانی داخلی و نیز بسته بودن دانشگاهها و مدارس، ما نیز به خود یکروز استراحت بدهیم. بنابراین روزهای آدینه بجز معدودی خبرهای فوری و مهم که برای دستیابی بدانها نیازی به منابع خبری نیست انتشار نمی دهیم.
امروز، آدینه 25 دیماه نیز بنا بر همین روال شما مطالب و خبرهای مفصل و زیادی در تارنمای مورد علاقه خود مشاهده نخواهید نمود، اما فراموش نکنید که ما همیشه و در هر زمانی با شما هستیم بنابراین شما نیز با ما باشید.
*******
آیا شما این سیاه بازی ها را باور می کنید ...!!
فیلمی زنده از برنامه شب گذشته صدا و سیمای (میلی) رژیم
*****
فیلمی از مراسم دومین سالگرد قتل دانشجوی ُکرد: ابراهیم لطف اللهی
*****
درخواست سرکنسول سابق
کنسول سابق رژیم در نروژ از تمام دیپلمات های ایرانی درخواست کرد که مانند او با دادن استعفا از مشاغل خویش و پیوستن به مردم بپاخاسته، خشم خویش را از جنایات رژیم به دنیا نشان دهند.
به فیلمی در این مورد توجه نمایید:

*****
ندای مردم ایران
ندای مردم ایران نام ویدیوی بسیار زیبایی از هنرمند ارزنده میهن ما خانم شکیلا است که دو روز پیش به مرحله انتشار رسید و یار گرامی ما آقای دکتر بحری آن را در کانال خویش در یوتیوب به نمایش نهاده اند:
*****
-

۱ نظر:

فاطمه/شکیلا گفت...

این ویدئو بسیارزیبا و پر هزینه 3روز هست که منتشر رشده..اقای توانگر عزیز اونو در ایتدا در رادیو جوان و سپس یوتیوب گذاشتند...و ار ز دیروز در نت منتشر شده برای دانلود.البته با وجود اینکه خودم اولین نفری بودم که اقای توانگر اماده شدن این ویدئو رو به من خبر دادند هنوز فرصت نکردم این شاهکارو ببینم.متاسفانه هیچکدام از شبکه های ماهواره ای این ویدئو رو پخش نکردند و همچنان سرگرم پخش ترانه های مبتذل خودو نشان دادن رقص و دوست دارم ندارم هستند!!!...چیزی که همیشه ویدئو های شکیلای اصیل و موقر ما جایی رو در بین بخش برنامه های روزانه تی وی ها نداشته یا بسیار کمرنگ بوده!
ندای مردم ایران گل سرسبد البوم مژده ازادی فرشته نازنین ماست که با موسیقی اصیل و همکاری با گروه همای مستان در داخل ایران ساخته شده.
زنده باد بانوی اواز ایران شکیلا که اولین و اخرین فرشته روی زمین هست.