سرود ملی: ای ایران ای مرز پرگهر

نقش دولتمردان و رسانه های آمریکایی در شورش 22 بهمن 1357

۱۳۸۸/۰۷/۱۱

شنبه: 11 / 7 / 1388
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زمان: 00:01 بامداد شنبه
یاران و هم میهنان بامدادتان گرامی باد. دقیقه ایست که نیمه شب آدینه را سپری کرده و گام به بامداد روز شنبه نهاده ایم. همانگونه که دیروز توضیح دادیم، بعد از چند ساعت معطلی برای سایت دوباره "هک" شده خودمان، پس از راه اندازی مجدد تصمیم گرفتیم که یکبار هم ما روز آدینه را به خود استراحت دهیم و وعده دادیم که از بامداد امروز دوباره فعالیت خود را ادامه خواهیم داد.
امروز خبرهای بسیاری برای شما جمع آوری کرده ایم که از جمله چندین ویدیو و مطالبی درباره مسابقه فوتبال روز گذشته "استقلال و پرسپولیس" در استادیوم یکصدهزار نفری و غیره و غیره... می باشد. با ما باشیدد.
*****
آنها می ترسند...!!
مسیح علی نژاد
نخستین مطلب "پست" امروز را اختصاص میدهیم به ویدیوکلیپی که یکی از یاران و حامیان بسیار گرامی (آقای آرش - ا) از آمریکا برایمان ارسال کرده اند.
ویدیو مربوط است به مصاحبه دوست مبارز و با شهامت "مسیح علی نژاد" با تلویزیون صدای آمریکا که البته در ماه "اوت" انجام شده و شاید کمی کهنه شده باشد اما از آنجایی که هر خبر و مطلب و فیلمی از "مسیح" بسیار عزیز برای ما همیشه تازگی دارد، آن را در زیر به نمایش می گذاریم:


*****
فیلم: گوشه ای از اعتراضات دیروز مردم در اطراف استادیوم یکصد هزار نفری (در رابطه با مسابقه فوتبال دیروز)

*****
خاموشی یک ستاره فروزان
ویدیوکلیپی بعنوان یادمان هنرمند ارزنده میهنمان "پرویزمشکاتیان" ساخته یار عزیز ما دکتر بحری که چند ساعت پیش در یوتیوب به نمایش نهاده است:

*****
از میان خبرهای مهم دیروز:
بازداشت اعضای شورای مرکزی و شورای تهران دفتر تحکیم وحدت
بیش از 14 نفر از از اعضای شورای مرکزی و شورای تهران دفتر تحکیم وحدت صبح دیروز بازداشت شدند.
این اعضا در پی جلسه امروز شورای تهران دفتر تحکیم وحدت و توسط افرادی که لباس نیروی انتظامی بر تن داشتند، بازداشت شدند.
مهدی عربشاهی، میلاد اسدی، فرید هاشمی از اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت و نسیم سرابندی دبیر کمیسیون زنان دفتر تحکیم وحدت در میان بازداشت شدگان هستند.
به جز 3 تن از اعضای شورای مرکزی و دبیر کمیسیون زنان دفتر تحکیم وحدت، برخی از دانشجویان عضو شورای تهران تحکیم وحدت و اعضای انجمن های اسلامی دانشگاه های مختلف نیز جزو بازداشت شدگان هستند.
زهرا نیک پور، فواد فراهانی، هادی الم لی، عزت تربتی، مونا غفاری، حامد عزیزی، سیاوش حاتم، حمید موذن، حسین معصومی، حمید موذن و مجید عباسی از جمله دانشجویان بازداشت شده در جلسه امروز شورای تهران دفتر تحکیم وحدت هستند. در حال حاضر و پس از مراجعه خانواده های این دانشجویان به کلانتری منطقه و پلیس امنیت، این نیروها از بازداشت های صبح امروز ابراز بی اطلاعی کرده اند.
*****
زمینه چینی برای برخورد با فعالین دانشجويی دانشگاه شیراز/برخورد با 40 دانشجو ضروري است
رئیس دانشگاه شیراز با بیان اینکه برخورد با حدود 40 یا 50 دانشجوی این دانشگاه ضروری است گفت: پرونده تعدادی از دانشجویان متخلف در جریانات اخیر در در دست بررسی است اما دانشجویی اخراج نشده است.
محمد هادی صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر پرونده تعدادی از دانشجویان متخلف دانشگاه در جریانات چند ماه اخیر در کمیته انضباطی دانشگاه شیراز در دست بررسی است که تا این لحظه منجر به اخراج کسی نشده است.
وی افزود: طی چند ماه گذشته مشخص شد که عده ای کمتر از 40 یا 50 نفر در میان دانشجویان هستند که مستعد و عامل ایجاد تجمعات غیرقانونی هستند که دانشگاه باید با آنها برخورد کند.
رئیس دانشگاه شیراز احتمال وابستگی این عده به تشکیلات خاص را رد کرد و گفت: این افراد خودسر عمل کرده و منجر به بر هم زدن نظم و آرامش محیط دانشگاه می شوند.
وی افزود: دانشگاه به توجه به مسئولیتی که برای ایجاد فضایی آموزشی و علمی دارد متعهد به حفظ نظم و جلوگیری از اخلال است و نمی تواند با این گونه افراد برخود نکند.
صادقی همچنین درباره اخباری که برخی منابع درباره الله اکبر گفتن های شبانه دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه مطرح کرده اند به مهر گفت: هیچ گونه گزارشی مبنی بر الله اکبر گفتن شبانه دانشجویان و ساکنین خوابگاههای دانشگاه شیراز دریافت نکرده ایم.

*****

هیچ نظری موجود نیست: